Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam all

 

Mam zamiar wymienić opony w MTZ 82 i mam dylemat czy jak założe na tył 18,4R34 a na przodzie zostaną 12,5R20 bez zmian

czy napęd będzie się zgrywać

 

Pozdrawiam

 

Mariusz

Opublikowano
opony 12,4-20 istnieją nawet widziałem w Ursus MF 5414 czy 4514 tylko że pewnie są bardzo drogie bo rzadko spotykane znalazłem w internecie oponę 12,4/80-20 czyli ciut niższa niż 12,4 coś koło rozmiaru (na wysokość) 11,2 czyli powinien się zgrywać przód z tyłem . Idź do jakiegoś oponiarza i popytaj się o opony niskoprofilowe o wysokości 11,2 powinien mieć jakieś tabele tylko nie możesz przesadzić z szerokością bo felga nie jest zbyt szeroka

 

Kolego, a ile zapłaciłeś za te felgi wraz z oponami w ponrze?

 

Przepraszam panowie ale niechcący zacytowałem innego użytkownika niż miałem na myśli ;/

Chciałem zapytac kolegi Pronar82a ile zapłacił za felgi wraz z oponami w Pronarze?

Przepraszam również Moderatorow za moją gafę,

Opublikowano

No to calkiem niezle :P

Pozdrawiam!

Panowie, jeszcze jedno małe pytanie. Orientujecie się ile mogą kosztowac teraz w miarę dobre tylne opony 16,9 R38 do MTZ'a?

Opublikowano

mam MTZ'a i z przodu opony zastąpiłem oponami 10/R20 zamiennik 11.2 R20 i wszystko jest ok ale chcę założyć szersze na tył tak żęby mi się zgadzało z przodem zamiast 15.5 r38 bo na tyle mam słabe powidzcie mi jakie mam założyć pod oryginalny przód.

Opublikowano

Jak założysz na tył 16.9R38 bo na pewno nie założysz 28 bo nawet się nie da i tył będzie siedział, czyli przód będzie w górze a tył w dole także będzie źle... A na przód będziesz musiał założyć 360/70R20 albo 13,6R20

Opublikowano

Ja jak zmieniałem tył w Pronarze z 15.5R38 na 16.9R38 to z przodu założyłem 360/70R20, może jak byś założył te 16.9R34 to może było by dobrze ale to duży wydatek bo felgi na tył nie są tanie i to drożej cię wyniesie jak byś miał kupić opony na tył i opony z felgami na przód

Opublikowano

są dwa wyjśćia założyć oryginalne 15.5R38 i drugie rozwiązanie założyć 16.9R38 i nie używać przedniego napędu ale chyba zostane przy pierwszej wersji

Opublikowano

Tzn, ja jeździłem na oponach 16.9R38 i 11.2R20 to tylko w polu używałem i nie było źle, ale jak jechałem po kostce z włączonym napędem to przy skręcaniu były ślady hamowania przedniego napędu i jest to czuć, minimalnie, a jeździłem tak przez dwa lata do starcia opon i później kupiłem te 360/70R20

Opublikowano

Witka

Żeby nie zakładać kolejnego wątku zapytam w tym.

W nowych belarusach/mtz/pronar są do wyboru opony:

przód: 360/70R24 lub 380/70/R24

tył: 15,5R38 16,9R38 lub 18,4R34

 

Rozumiem że 360/70R24 na przodzie sa z 15,5R38 lub 16,9R38 na tyle a 380/70/R24 na przodzie są z 18,4R34 na tyle.

Dobrze rozumuję?

 

Czy zamiast tych 18,4R34 nie idzie tam wstawić 520/70R34??

Opublikowano

No wiem, ale opony 360/70 to jest: 360 to jest szerokość a 70 to jest profil opony. Na moją głowę to 520/70 R34 powinien się zgrać z 360/70 R24 lub 380/70 R24. Bo profil jest taki sam z przodu jak i z tyłu :(

Opublikowano

no że się zgrają to wiem bo takie wstawia się do Zetora 10145 lub ursusa 1014 które oryginalnie miały 18,4x34.

A skoro w belarusie są 18,4x34 to można by chyba wstawić 520/70/34 tylko nie wiem czy da się to zrobić zamawiając nowego belarusa :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v