Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

volteryre może mieć ja tam mam w transporcie przy przyczepach 0.6 bara, a w pługu agregacie zaraz przy zaczepianiu dopompowuję 1,4 jest kolosalna różnica jak wystartuję w trasę na tak dużym ciśnieniu :D skaka jak cholera 

Opublikowano

Co Wy wiecie o ciśnieniu w oponach mtzeta :lol:  Jak kupiłem swojego i wracałem do domu to podskakiwał jak piłka, po drodze nawet śruby dokręcałem między silnikiem a skrzynią. Na wyboistej drodze to ledwo 20 można było jechać. Nie dziwota jak poprzedni właściciel jeździł na ciśnieniu 5atm w tylnych kołach. 

 

Opublikowano

Bo felga z gwiazdą jest jeszcze węższa. Moja ma na bank 9 cali i 13,6 jest na niej za szeroka bo wygina w łuk bieżnik. Nie jest źle ale to nie to. jak dobrze pójdzie poszerzę jeszcze do 2 miesięcy na 12 cali.

Opublikowano

No ale są niemożliwie trwałe. Ja mam belshiny wzór bieżnika F-11 które ciotkę Austrię pamiętają. Popękane a ponad dwie tony na podnośniku targały calusienką zimę. Tyle do trwałości. Nowe według mnie mają niski bieżnik ale szerokie klocki. Na pewno na asfalcie wytrzymają kupę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v