Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcin12145
Opublikowano

a mi z kolei ta kontrolka gaśnie zaraz po odpaleniu ciągnika, nie świeci nawet jeśli ciągnik jest na małych obrotach. O czym to może świadczyć??

Gość marcin12145
Opublikowano

to napewno nie jest kontrolka ładowania ponieważ sprawdzałem gdzie idą przewody i idą do takiego czujniczka nad pól-biegami. tylko niewiem czy to dobrze żę ona nieświeci na małych obrotach-- a chyba powinna

Opublikowano

A w którym konkretnie miejscu jest ten czujnik? U mnie kontrolka nie działa a przydaloby sie zeby działała. I iloma kabelkami jest podłączony czujnik zaniku ciśnienia? Bo u mnie są 3 styki i wisi 1 przewod niepodłączony i nie wiem gdzie go podłączyć żeby działało jak należy

Opublikowano

W moim 12111 świeci się kontrolka gdy włącze zapłon, a po odpaleniu gaśnie... I jak włączam żółwia to nic się nie dzieje, natomiast gdy przełączam na zająca to raz mignie... I u mnie chyba też nie świeci na małych obrotach...

Opublikowano

nie ma sie czym martwic kazde podane przez was objawy sa prawidłowym funkcjonowaniem układu .Poprostu jak macie zapalona lampke to nie mozecie uzywac zmacniaza-poniewaz zbyt małe cisnienie nie dociska tarczek załaczajacych wzm. i moze spowodowac ich zniszczenie

-- apropo obrotów w instukcji obsługi jest podane min. obroty przy których powinno zał sie wzm.

Opublikowano

w ciągnikach produkowanych na rynki zachodnie (ewentualnie skandynawskie) ,dawano na konsolę naklejki informujące między innymi o min. obrotach silnika dla prawidłowej pracy wzmacniacza <<<<< taka mała ,moja , dygresja :P

Opublikowano

ja powiem ze uzywam wzmacniacza i nic sie nie psuje ponizej 1200obr\min w zetorze 8111 tylko bede musiał wyregulowac przepływ oleju w nim bo na zołwiu zaczyna wyć a na zajca jak dam to idzie ale słaby

moze ktos napisze jak to wyregulowac bo wiem ze opaskami pokrecic

a co do 16145 to nie mozliwe ze nie ciagnie jak sie zagrzeje ja mam 12145 i jak jade to tylko dymek widac pod obciazeniem jak włacze zajca szarpnie i idzie jak burza

a z kontrolka to w kazdym sprawnym ma sie swiecic do 1200obr\min potem gasnie

a czy to ze zołw sie osłabi moze byc spowodowane tym ze ruszam z zajaca czesto tylko prosze o opinie uzytkowników tego sprzetu a nie domusłow bo od domysłów to moge traktor zepsuć

Opublikowano
a co do 16145 to nie mozliwe ze nie ciagnie jak sie zagrzeje ja mam 12145 i jak jade to tylko dymek widac pod obciazeniem jak włacze zajca szarpnie i idzie jak burza

 

Chyba kolega wie czy ciągnie czy nie.

 

a z kontrolka to w kazdym sprawnym ma sie swiecic do 1200obr\min potem gasnie

 

Jak pompa słaba to może gasnąć przy wyższych obrotach a układ też będzie sprawny. Ważne jest aby było odpowiednie ciśnienie.

 

 

@tomi382

 

Napęd tak samo ciągnie za zółwiu i zającu. Działanie napędu nie ma nic wspólnego z położeniem dzwigni wzmacniacza.

Opublikowano

Z tym że przedni napęd działa tylko jak wrzuci się zająca to ciekawe bo odpowiada za to ta sama pompka o ile się nie mylę - kwestia kto grzebał przy rozdzielaczu :P

Wczoraj widziałem gościa z 1614 który mówił że u niego przedni napęd włącza się dzwignią żółw/zając.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, próbuje ogarnąć elektrykę w zetorze 8145. Posiada ktoś spolszczony schemat instalacji z opisem? w Googlach są tylko tak rozmazane zdjęcia, że nie można nic odczytać. 
    • Przez Massey26
      Jaka może być przyczyna że nie rozłącza mi pompy w massey ferguson 6180. I dzieje się to dopiero przeważnie jak ciągnik się rozgrzeje. 
      Rozdzielacz ehr po regeneracji. Różne ustawienia czujnika położenia ramion były próbowane. Może ktoś pomoże?
      Ciągnik massey ferguson 6180
    • Przez Decx
      Witam wszystkich. Mam dziwna sytuację. Pacjent Zetor 12011, wszystko działało prawidłowo, a tu nagle podczas pracy w polu na amperomierzu pojawiają mi się chyba zbyt wysoki amperarz. Zwykle na amperomierzu na niskich obrotach wskazówka lekko się wychylała, a na wysokich obrotach wskazówka dochodziła tak do 15A- 20A (amperomierz jest nowy i wyskalowany do 50A). Teraz na wolnych obrotach wskazówka dalej lekko się wychyla, ale gdy tylko dodam gazu, wskazówka amperomierza idzie prawie do 50A i tak się cały czas utrzymuje dopóki nie odpuszczę gazu. Jedyne co zrobiłem to porządnie naciągnąłem pasek. Kilka miesięcy temu wymieniony został regulator napięcia na nowy identyczny.
      Pytanie pozostaje czy grzebać przy tym czy zostawić i jeździć. Czy można jeździć cały dzień w polu z tak wysokim amperarzem? Może na mocno naciągnąłem pasek🤣. 
      Proszę o radę. Pozdrawiam.
    • Przez bartoszsola
      Witam! Zamieszczam oryginalne skany instalacji do Zetorów jak wyżej    Może komuś się przyda  `



    • Gość
      Przez Gość
      witam, jak podłączyć 2 wskaźniki paliwa pod jeden wskaźnik? to rozwiązanie oryginalne. Są tu 2 przekaźniki które odpowiadają za przełączenie wskazania z pierwszego czujnika na drugi. Problem w tym, że ktoś kiedyś pchał rączki w instalacje przez co ciężko jest mi dojść co do czego. Po podłączeniu na którko 1 i 2 oba działają prawidłowo kwestia w tym jak to wpiąć w przekaźniki żeby pracowało tak jak powinno? w załączniki prowizoryczny schemat

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v