Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam taki pomysł. Reaktywował bym ursusa c 360 prawie to samo ,ale dodałbym wspomaganie, przedni tuz i wom, klime, nowoczesna stylistyka poprawiłbym by fabryke. Do pomocy bym zatrudnił inżyniera i zaczołbym sprzedawać te ciągniki na polskie świat udzielając 2 3 letniej gwarancji. Idąc dolej może bym sprubował produkować prototypy ursusa. Boje sie norm unijnych (normy spalin) , ale przy pomocy inz. może sie da. Co wy na to!

Opublikowano

ale jak zamontujemy turbinę w tym silniku to on się rozpadnie

dlatego jak byś chciał reaktywować to jak już jakiegoś zetora bo to wytrzymalsze

ale uważam że ich nie trzeba ulepszać bo są bardzo dobre i ładnie wyglądają

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak byś to wszystko pozmieniał to wyszłaby z tego Proxima :lol: . Pomysł na starcie stracony, 360 to ciągnik którego korzenie sięgają lat 40, kto to teraz kupi? Z tego silnika nie da się nic więcej wyciągnąć, nawet inżynier nie pomoże.

Farmtrack też pogrzebał trochę w ciapku ale jakoś rewolucji nie było, epoka tych ciągników minęła.

Opublikowano

Moim zdaniem powinienes zrobic nowy cignik pod nazwa ursus c360 napewno ina skrzynia bo ta chuczy i wyje koszmar wersja z napedem 4x4 tez mogła by byc szybka skrzynia udzwik podnosnika kosmiczny bo nie ktorzy by i tak muwili ze mało ;/ kabina komfortowa mogła by byc wersja z silnbikiem turbo takim koło 60 km i zeby cena nie byla wygurowana na poczatku trzeba było renome wyrobic a puzniej kase zbijac takie jest moje zdanie najgorszy był by zbyt na poczatku

A tak po za tym fajnie było by sie przesiasc ze starej 60 na takom nowa z 4x4 kabina komfort fotelik wygodny klima szybka skrzynia

Opublikowano

ja myślę że fajnie by było pojeździć najnowszej generacji 60.tylko jest kilka problemów.1 to ursus wydał następce 60 ursusa 3512(jak dla mnie to nowsza wersja MF 255).no i potrzeba potężnej kasy na takie posunięcie.a jeżeli ci się uda to priorytetem jest wspomaganie kierownicy.napęd 4x4 przydałby się ale raczej silnik poczciwej 60 na dłuższą metę tego nie wytrzyma a jak mocniejszy silnik to lepsza skrzynia więc koszty ogromne.jestem pełen podziwu dla ciebie no i mam nadzieje że za parę lat będę jeździł nową 60 ;)

Opublikowano

Zwolnic nie trzeba ruszać - one nie wyją, no może delikatnie. Trzeba by się zabrać raczej za modernizację przekładni głównej - źródła niemożliwych do zniesienia dźwięków. Recepta - tryby od zetora (atak i koło talerzowe), lub zrobić tryby własnej produkcji z zakrzywionymi zębami. Możliwe jest także ustawienie oryginalnych trybów (jeżeli nie trafił nam się egzemplarz z źle odlaną obudową dyfra), wymaga to jednak troszkę pracy. W c-360, szczególnie pod koniec produkcji nie zadbano o prawidłowy dobór podkładek dystansowych pod wałek ataku bo fabryka wiedziała że rolnik i tak ten ciągnik z miłą chęcią kupi. Owe podkładki o grubości np. 0,3 mm przesądzają o prawidłowej współpracy przekładni. Zresztą kto na to zwracał uwagę. Ważne że sześćdziesiątka ciągła pług. Przydała by się także cichsza skrzynia, bądź chociaż kabina zawieszona nad skrzynią, jak choćby w oryginalnym t-25 z kabiną. Oczywiście wspomaganie nieodzownie. Silnik powinien być mocniejszy, coś w stylu zetora 7211, żeby na trzecim biegu można śmigać po świeżej orce np. z agregatem 2,8m bez problemu. Przedni napęd w opcji. Jak się ktoś zastanowi to właśnie zetor 7211 spełnia wszystkie wymagania, jednak widzieć podobny ciągnik pod nazwą c-360 to by było coś. POZDRAWIAM.

Opublikowano

wygląd zostaw praktycznie ten sam.bo jak 60 będzie wyglądać inaczej to już nie ten sam ciągnik.trochę podobnie jak new holland wznowił produkcje bizonów i te bizony prawie w ogóle starych nie przypominają.wygląd optymalny to czerwony kolorek i kabina Koji.silnik tak myślałem z 65 km ulepszona skrzynia 4x4 do wyboru i będzie git ciągnik.

Opublikowano

W blokadzie sprzęgło jest ze stożkowymi zębami, trzeba by je tylko 'wykantować' szlifierką i skrócić nieco sprężynę lub założyć troszkę słabszą. W ten sposób pedał blokady nie byłby stale 'wypychany' i łatwiej by się wciskał. Jak będę kiedyś zdejmował prawą zwolnicę to zastosuje takie ulepszenie.

Opublikowano

O matko. Widzę, że powstał kolejny temat dla marzycieli...

Co sądzę o tym pomyśle? Jeden z bardziej beznadziejnych.

po 1. co to by była za 360 co nie byłaby wyprodukowana przez ursusa?

2. Co to za 360 w nowoczesnej odsłonie? Przecież to wyjdzie coś w stylu zetora 7245. A jak nie to by była całkiem inna budowa co by nic nie miała wspólnego z pospolitą 360

3. kto by kupił coś takiego? Zanim ta cała "produkcja" by zaczęła się sprzedawać to trzeba sobie wyrobić jakieś zdanie u klientów, np. ursus nie zaczynał od razu od sprzedaży ciągników tylko od czegoś tam (nie pamiętam) później silników stacjonarnych. Zauważcie ile czasu im zajęło to żeby zacząć sprzedawać traktory, a i tak te traktory były kupowane bo nie było za specjalnego dostępu do tych zagranicznych. Więc za tyle lat to będzie nowa generacja ludzi.

4. No i ciekawe jak by się trzymała ta cała "360" i za jaką cenę.

Zresztą na jednym traktorku to byś nie zarobił za dużo, a te homologacje, sprowadzanie cześci kosztuje. Do tego trochę ludzi żeby złożyli taki traktor. A wiadomo, że nie może ich być pięciu bo kupujący by musiał dłuugo poczekać na traktor, a to nie jest zbyt korzystne dla sprzedającego.

 

No to wywnioskujmy- strasznie lichy pomysł.

Pozdrawiam

Opublikowano

a czy ten Farmtrac ma to co ma niewiele ciągników?bo jak dla mnie to 60 ma duszę to nie tylko maszyna do uprawy ziemi ale tez coś więcej.jeżeli się uda ten pomysł zrealizować i wyjdzie coś z tego sensownego to dużo prędzej bym to kupił niż jakikolwiek inny ciągnik.takie jest moje zdanie na ten temat.

Opublikowano

haha. Dobre. A czy po tej całej modernizacji będzie to nadal ten cudowny ursus 360 z duszą? Na pewno nie. Według mnie ta cała dusza 330 i 360 polega na tym, że pracowali na nich nasi dziadkowie, zrewolucjonizowały Polską gospodarkę, a dziś są starymi traktorkami które nadal potrafią zrobić w polu mimo, że są tandetne jak na dzisiejsze czasy i przez to mamy do nich ten sentyment. Chyba na tym polega całe piękno tych traktorków. Ja jestem fanem 330 i nieco mniej 360, ale tak naprawdę nowa wersja 330, będzie nieopłacalnym zakupem. Bo wydać te 35tys zł za traktor 30 konny to już dużo kasy. A ta zmodernizowana 360 to już to co farmtrac 555, escort 450. Chociaż po tym co by tu chcieli użytkownicy to wychodzi dosłownie farmtrac 70, a takiego można mieć za naprawdę przystępną cenę.

Opublikowano

może to ciebie śmieszy a ja mówię całkowicie poważnie.tak samo uważam o ursusie 330 T25 i Bizonie ZO56.mam do tych maszyn ogromny sentyment i żadna inna maszyna mi ich nie zastąpi.mogłaby zastąpić np szybsza i wygodniejsza pracą ale będzie jej brakować tego czegoś co mają wg te maszyny które wcześniej wymieniałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Majorfarm
      Witam szukam kogoś ponieważ planuje przerobić swojego Kosika rozsiewacz kos aby wchodził big bag 500kg używamy tego kosa do wapna a znudziło się sypać wiadrem obrabiamy 40ha i nie opłaca mi się kupić rcw tak że proszę nie pisać aby kupić coś lepszego do nawozu mam rozsiewacz 800kg ale wapno granulowane nim nie idzie dlatego kos 
    • Przez Hubert21
      Witam Koledzy mam takie pytanie odnośnie świecy płomieniowej chciałbym  się dowiedziećjakiej wielkości jest mufka którą wspawóje się w kolektor i czy jest możliwość dokupienia samej takiej mufki bo chodzi mi o to że  mam aktualnie zdjęty kolektor ale nie chce narazie kupować świecy ale chciałbym już wspawać mufke na przyszłość żeby było już gotowe i żebym mógł założyć tylko świece
    • Przez jaco512
      Myślał ktoś nad tuningiem : turbo czy inne zabiegi żeby było z 60 km?
      może praktykował ktoś wyciszenie jej?
    • Przez tomiorliko
      Dostałem od znajomego nagrzewnicę wodną taką jak na zdjęciu (model Tenere II).
      Wiecie może w jaki sposób podłączyć to do C360?? Przyznam szczerze, że nie znam się na tym kompletnie. 

    • Przez sidkoz
      Prosze o kontakt z tym Panem od ursusa C360 4x4
       
      Program do doboru kół zębatych:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/172422-program-do-doboru-z%C4%99batek-w-przystawkach-nap%C4%99dowych/

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v