Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak samo chyba z tym ustawieniem zaworow ,mnie uczyl facet ktory codziennie robi tylko i wylacznie w firmie silniki perkinsa.nie chcialo mu sie do mnie przyjechac i dokladnie pokazal jak to sie robi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Kolego @krzysgolab7 napisz jak pracuje Ci ten silnik po remoncie.

Opublikowano
A dlaczego wał ma peknąc????Moj 3p jest po szlifie i wal nie pekł a w dupe dostaje niewąsko. Lepiej oryginalny wał przeszlifowac nic kupowac nowy ktory nadaje sie tylko na smietnik bo jakos wykonywanych teraz czesci stawia wiele do zyczenia. Znajomy tez tak mowil wymienił 3 wały ,w koncu oryginalny przeszlifował i ciagnik chodzi do dzis. Duzo zalezy tez od mechanika ktory bedzie skladal owy silnik. Jesli to jakich "fachowiec" co całe zycie w Pgr-ze naprawial ciagniki i zawsze miał kupe roboty to odradzam takich. Juz przerabiałem taki temat kiedys...

co sie tyczy mechanikow z bylych pgr-ów to masz racje. zepsuja super ciagnik bo w zyciu niemieli doczynienia z 3p. rowniez polecam szlif orginalnego wału

Opublikowano

witam mam taki problem z 360 3p

były wycieki z silnika z przodu wału i od strony sprzęgła

uszczelniacze wymieniał znany i ceniony mechanik w okolicy

a po kilku dniach znów zauważyłem wycieki co o tym myślicie??????

Opublikowano

Moze wal korbowy ma luz podluzny i rozczelnia simering. Chociaz bardziej prawdopodobne ze te usczelnienia od miski sa zuzyte i wyzuca olej. Bo wlasnie za te wycieki sa w wiekszosci wypadkow opdowiedzialne uszczelki a nie simeringi.

Opublikowano

Krzychu znam ten problem też mam perkinsa i robiłem remont silnika, po pierwsze silniki mają delikatne, zanim komuś dasz silnik do roboty to się zorientuj czy on umie robic, mojemu koledze taki jeden robił co to mów że "jak zrobi to z dzieci na dzieci się nie rozleci " to mu nie wierz, dlaczego, perkinsy mają delikatny bloki i zbyt mocne przykręcanie głowicy powoduje pękanie bloku bo ma cienkie ścianki, zapytaj oto mechanika dyskretnie czy czai bazę, tak mówi młodzież, po remoncie ciągnik wraz źle chodzi i spowrotem do niego on mówi panie blok trzeba kupić i cie szlag trafia, ja swój silnik jak remontowałem to mój mechanik dał blok do przeszlifowania i dorabiane grubsze tuleje, nowe tłoki piersćienia itd, wał orginalny po po polerce i sprawdziny na tokarce czy nie ma "bicia ", głowica leciutko splanowana no i umiejętne składanie kluczem dynmometrycznym i tu wychodzi fachowośc mechanika bo wie zjaką siłą dokręcić szpilki , dlatego kolego dobrze rozejrzyj się za mechanikiem bo perkinsa łatwo spaprać, jak go docierałem wg jego wskazówek to było czuć jak nabiera siły a silnik aż dzwonił, mój sąsiad prez miedzę to mówi słuchać jak slicznie ten silnik pracuje, i nie żałuj olejów silnikowych kupuj nowe i zmienaj, no i chodzi że aż miło, zrobiłem 2 tyś i nie bierze oleju jestem bardzo zadowlony z remontu, . Sorki że trochę przydługo ale krótko się nie dało, chodzi mi tylko oto żeby kolegi rolnika żaden pajac nie wganiał w koszty, a na koniec naprawa kosztowała mnie 2 tyś części z przeszlifowaniem i całą resztą + 1000 zł robota. pozdrawiam i życzę powodzenia

Opublikowano
witam mam taki problem z 360 3p

były wycieki z silnika z przodu wału i od strony sprzęgła

uszczelniacze wymieniał znany i ceniony mechanik w okolicy

a po kilku dniach znów zauważyłem wycieki co o tym myślicie??????

Luzy na panewkach.

Opublikowano

Witam!

Też mam problem z uszczelnieniem wału od strony sprzęgła. Wymieniłem już dwa zimmeringi i leje jak lał (no może trochę mniej ale i tak jest tego dużo). Z tego co piszecie to są tam jakieś dodatkowe uszczelniacze gumowo-silikonowe. W którym miejscu się znajdują? Może ktoś wytłumaczyć "jak krowie na rowie", a może ktoś ma jakieś fotki. Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc, już mi ręce opadają

:blink:

Pozdrawiam Pontar

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Załóż simmering silikonowy i po problemie. Kosztuje on 50 zł, ale warto wydać tą kasę. A kolega @jktuning bzdury wypisuje, pod miską olejową w oryginale są uszczelniacze korkowe. Jeżeli dobrze się je założy to nie ma prawa przeciekać (można dać silikon, jednak nie jest to zalecane do uszczelek korkowych).

Opublikowano

Wszystko pięknie ale oba poprzednie uszczelniacze kupowałem właśnie po 50zł (czyli chyba sylikonowe). Może naprowadzę was na sytuację po której zaczęły się problemy z laniem oleju. Ciągnik pracował z rębakiem leśnym przez WOM i strzelił wałek sprzęgłowy w skrzyni biegów. Po wymianie i uszczelnieniu skrzyni leciało z pod sprzęgła. Wymienione 2x (w międzyczasie sprzęgło) przebity uszczelniacz na następną pozycję w/g książki i dalej to samo. Nie wiem gdzie dalej szukać.

Opublikowano
Załóż simmering silikonowy i po problemie. Kosztuje on 50 zł, ale warto wydać tą kasę. A kolega @jktuning bzdury wypisuje, pod miską olejową w oryginale są uszczelniacze korkowe. Jeżeli dobrze się je założy to nie ma prawa przeciekać (można dać silikon, jednak nie jest to zalecane do uszczelek korkowych).

Kolego widocznie rozbierałeś stary silnik z pegeerów i nie wiesz co powinno tam być to nie wtykaj nosa bo bym ci w pape wymalował za obrażanie mnie . Pod miska olejową w silniku 3 p Są uszczelki gumowo silikonowe dwie i dwa paski śliskiego papieru to są orginalne angielskie uszczelki a nie jakieś tam korki które pod wpływem oleju się kurczą.

Opublikowano

:blink: Panowie....... dajcie na wstrzymanie. O poradę mi chodzi a nie o awantury. macie jakieś rysunki albo foty - byłbym wdzięczny - będzie nawet łatwiej spór rozstrzygnąć. :D

Opublikowano

tak tak jiktuning czy jak Ci tam jest???

angole może i miały takie uszczelki

ale silniki składane w polsce nigdy owych nie miały

w pape to sam siebie wymaluj

hojraku Ty za 2 złote

Gość Profil usunięty
Opublikowano
Kolego widocznie rozbierałeś stary silnik z pegeerów i nie wiesz co powinno tam być to nie wtykaj nosa bo bym ci w pape wymalował za obrażanie mnie . Pod miska olejową w silniku 3 p Są uszczelki gumowo silikonowe dwie i dwa paski śliskiego papieru to są orginalne angielskie uszczelki a nie jakieś tam korki które pod wpływem oleju się kurczą.

Kolego za takie teksty to Ci się % należą. Ja zrobiłem trochę silników AD3.152 i wiem co w nich jest i co powinno być. Możliwe, że angielskie silniki miały uszczelki gumowe. Jednak tak jak pisze kolega @Dawidastra w Polsce nigdy ich nie montowano do 3P.

A korkowe uszczelki nie kurczą się pod wpływem oleju, co najwyżej twardnieją. Jeżeli taki cwany jesteś to powiedz koledze @Pontar jak ma rozwiązać swój problem. A jeżeli nie wiesz to nie wypisuj głupot.

 

PS.

 

Dzięki za pomoc kolego @Dawidastra.

Opublikowano

Nie robiłem remontu taakiego silnika ale jezeli przebiłeś uszczelniacz w następną pozycję a podejrzewam że nabiłeś go głębiej to moze tym razem go nie dobijaj tylko tyle ile to jest konieczne. ( Chyba jest rowek na wale i uszczelnienie tego moze okazać sie dośc trudne )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v