Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam, zamierzam kupic ciagnik powyzej 130km. narazie naj bardziej atrakcyjna wydaje mi sie wlasnie TM-ka w wersji 155 z skrzynia range command. mam nadzieje ze mi pomozecie :) czekam na wasze opinie co do uzytkowania, serwisu(glownie koszty i czas oczekiwania na czesci zamienne),ekonomicznosc tych ciagnikow no i ogolne uwagi(plusy i minusy tych maszyn). zgory dziekuje i pozdrawiam

Opublikowano

Kolega ma TM 130, u nas jest spoko serwis, z czesciami nie ma proboblemów, mówił ze na początku mial problemy z pompą wtryskową, ale mu ją puzniej ustawili i troszke podkrecili ze ma wiecej mocy. Pozatym to mówił ze jest ok, duży ciągnik, spalanie to różnie zalezy przy jakiej pracy. Przy ciezkiej to z tego co wiem ze pali nie mało, ale jeśli taka nie mocno cieżka to ujdzie, on leje wiaderkiem wiec trudno okreslic ile doklanie spali, ale paliwo to one chyba lubią :)

Opublikowano

Teraz wyszła nawa seria, T7000 z tego co rozmawiałem z dealerem a bardziej z serwisantem to ma byc o wiele mniej awaryjny od TM, serwisant chwalił TVT (obecnie T7500) mówił ze jak narazie zadnych wad nie było ani awarii. A sprzedane ciągniki zrobiły juz ponad 1000 MTH. Seria T7000 ma całkeim przebudowaną skrzynie biegów ma byc o wiele mniej awaryjana od tych w TM chodzi mo o skrzynie z "PowerShiftem" to sie nazwyało chyba AutoCommand.

Opublikowano

witam

sory ze zbaczam z tmatu ale mam wilka prosbe wie moze ktos jak sie programuje biegi w NH g190 albo seri TM bo byc moze ze jest podobnie. Dajcie jakies wskazowki zebym mniej wiecej wiedzial to moze jakos mi sie uda to zrobic

Opublikowano

Mam New Hollanda TM 190 (dopiero od roku) ale narazie jestem z niego zadowolony. pracuje na 300 hektarach i radzi sobie dosc dobrze. Dobra maszynka pozdrawiam :rolleyes:

Opublikowano

Moim zdaniem ta pojemnosc 7,5 litra to plus dla tych ciagników lepiej sobie radzi gdy wezmiemy 6 litrów a 7,5 o tej samej mocy to ten drugi wygra z pewnoscia napewno lepiej trzyma se na obrotach:) pzdr

Opublikowano

Ja mam TM165 od nowości a jest 2002 rok. Ta pjemność jest super szczególnie przydaje się przy transporcie (nie trzeba tak naciskać na guziki i biegi zmieniać ;) ). Przy obciążeniu 90-100% silnika pali nie więcej niż 22 litry. W normalniej orce spalanie wychodzi mi około 13,5 litra|(głębokość 21 cm). W porównianiu do tych nowych ciągników TM to jeszcze prosta konstrukcja(no może skrzynia i podnośnik jest trochę rozbudowany, ale silnik(poza TM170 i Tm190) nie posiadają elektroniki do sterowania(normalnie jak duże ursusy). Dobry ciągnik w którym zdażają się głupie i drobne warie.

Opublikowano

mialem przyjemnosc pracowac w ostatnie wakacje tm165 z 2002r. i przebiegiem ok 3000h w pelnej specyfikacji.przyznaje ze maszyna zrobila na mnie dobre wrazenie a szczegolnie silnik, jest elastyczny i ma sile przy kazdych obrotach.

powershift dzialal bardzo dobrze bez szarpania.

bardzo przyjemny traktorek szczegolnie ze skretna osia i amortyzowana kabina.

Opublikowano

Ja mam podobnie jak kolega TC56 TM165 tylko z 2001r.przebieg ok 6400mh. Sprawuje sie wysmienicie. Tyle lat i zadnej najmniejszej naprawy poprostu nic. Tylko teraz rozrusznik musze naprawic i blotnik lewy pekl u dolu.

Posiadam takze Tm140 z 2006r to z nim co jakis czas sa jakie problemy.

Jestem orgomnie zadowolony z serii TM. Moim zdaniem najmniej awaryjne ciagniki NH :]

Opublikowano

Poczatkowo to byl sam TM165 i on robil samiutki:agretem przed oraniem,oranie,agregatem przed siewnym oraz samym siewnikiem areal w granicach 200h, 2lata temu jak doszedl tm140 to robi agregatem przed siewem,obornik wywozi i w przyszlym orke zacznie robic bo nowy plug zostal zakupiony, bo takto troszke mocy ma za malo co do 165;/ ale jesli dobrze pamietam to 2lata temu gdy kupilismy 2gospodarstwo to obrobil wszystko samiutki czyli okolo 500h. Tylko orka byla pozno wiec uporal sie jeden czlowiek.

Opublikowano

Mój znajomy ma 4 NH i naprawdę chwali je na max

W tym jednego TM 125 nie powiem zdarzyły się awarie, ale ten ciągnik prawie trzy tygodnie co roku to w samej kukurydzy wożeniu chodzi od świtu do nocy

Serie TM uważam za jedne z najlepszych i naprawdę godno uwagi

Opublikowano

a w czym mialaby byc lepsza od przekladni bezstopniowej???

pelen automat??? to samo co na kolach zebatych tylko ze szybciej biegi zmienia, to nie az taka rewelacja.

 

w czym TM jest lepszy od TVT, bo ja nie bardzo rozumiem?? ;) bo jest bardziej popularny?

Opublikowano
a w czym mialaby byc lepsza od przekladni bezstopniowej???

pelen automat??? to samo co na kolach zebatych tylko ze szybciej biegi zmienia, to nie az taka rewelacja.

 

w czym TM jest lepszy od TVT, bo ja nie bardzo rozumiem?? ;) bo jest bardziej popularny?

 

przyłącze sie do pytania :D nawet w przekładni tvt bije tm-a na głowe bo ma bezstopniówke. a ten TM jest chyba z 2004 roku

Opublikowano
Chodzi mi o rodzaj przekładni jaka może być w serii TM. TM nie miał bezstopniowej więc najlepszą skrzynią w serii TM jest pełen automat. :D

tak myslalem pozniej, ze ci o to chodzilo, ale wiedzialem ze sie szybko wyjasni ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez John6600
      Witam wszystkich ,  posiadam new hollanda tm 165 , ostatnie czasy  na rozgrzanym ginęło wspomaganie i zapalała się lampka ,  Robiłem serwis olejowy i firma odrazu wymieniła pompe ta mała oczywiście ,  Jest poprawa napewno lecz gdy przekroczę 2000obrotow  zacina się kierownica . (kontrolka sie nie zapala )  Co to może być ?  zawór puszcza jakiś ?  Odrazu dodam ze lekko sie nie kieruje . 
    • Przez MarcinMaliszewski
      Witam 
      Mam małą zagwostke mianowicie, w T5 110 EC podczas wjezdzania na podwórko przy zbijaniu biegów z 15 czy 13 na 9 wjeżdżam wolno na 9 i jest takie jakby szarpniecie w skrzyni czy jest to normalne czy coś się dzieje??
    • Przez Cassius
      Witam serdecznie. Mam taki problem w NH 8360 ze nie wbija mi biegow powyzej C1. Skrzynia pracuje ladnie bez mocnych szarpniec i zgrzytow, zmienia biegi od A1 az do C1 i tu sie zatrzymuje tak jak by juz byl bieg 18. Nie ma zadnego błedu czujniki predkosci sprawne. Mial ktos cos takiego? 
    • Przez Janko245
      Witam chciałbym zmienić mile na km/h new holand tm 175 2007 rok


    • Przez jan6303
      Witam, mam problem z moim NH TM. Podnośnik podnosi normalnie, ale bardzo wolno opuszcza i nie reaguje na nastawy potencjometru. Dopiero gdy pozycja ramion spadnie poniżej 60%, potencjometr zaczyna wpływać na prędkość opuszczania. Ręczne wciskanie zaworu również nie jest możliwe – jest tak twardy, że nie da się go wcisnąć. Dopiero po zejściu poniżej 60% zaczyna działać. Proszę o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v