Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
tommy66692

Dziwna sprawa z blokadą

Polecane posty

tommy66692    17

Hej, chce wam opisać sytuacje jaka sie zdarzyla wczoraj gdy orałem. Własciwie odorywałem od miedzy. Wiec tak ojciec pojechał zetorem z pługiem a ja c-330 z kultywatorem, pierwszy dojechałem na pole zrobilem jedno okrązenie ojciec konczyl poprzeczniaka wszystko było ok.

Z racji tego ze tacie nie za bardzo idzie jazda zetorem siadłem ja i do odrywania 2 bieg gaz do 1600rpm do polowy gorki wszystko ok, zaczeło sciagac ciagnik poniewaz jest mokro, ja skrecam a tu słysze takie tłuczenie sie jakby z przodu gadłuba skrzyni, nie wyglądało to na dziwek ze skrzyni :D Tylko tak bardziej z pod kabiny.

 

Skręcic sie nie dało, patrze a on na 2 koła ciagnie to ja do dzwigni od blokady pod kabine, rozkreciłem i wszytko ustało, troche mnie dziwi to ze sama sie włączyła, zawsze miałem problem z jej ustawieniem na tym cięgięłku ale teraz to przesada strachu narobilo. Dodam ze nikt wczesniej nie wcisną blokady :lol:

 

Co sądzicie o tej sytuacji? Czego to moze byc wina?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Może sprężyna cofająca sie sfatygowała albo pękła? :lol: Powinno odbijać pedał do końca, inaczej może samo zatrybić :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    17

Własnie o to chodzi ze tam nie ma zadnej sprezyny. Troche mnie to dziwi, powinna byc? Bo w sumie to jak blokada sie właczy to pozniej powinno ją calkiem wyciagnac nie zaleznie od tego jak jest ciegło podkrecone. Sam nie wiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lysyrolnik    14

Sprężyna powinna być, bo pedał po rozłączeniu powinien sam wrócić do martwego położenia


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hinco    0

MI pękła sprężyna ale tak 'szczęśliwie' że przy wyjeżdżaniu do mechanika na remont hamulców i mi przy okazji wymienił, miałem tak samo, wycofałem z garażu jade do przodu i próbuje zakręcić i nagle garaż.. Ciagnął na 2 koła, podwiążałem drucikiem i dojechałem do mechanika wymienił i śmiga. Sprężyne widać u mnie przy wejściu cięgna do bloku(od środka).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bears
      Cześć,
       
      Potrzebuje informacji na temat rozmiarów lub różnić w rozmiarze konsoli zaczepowej zetora 5211-7211. Z tego co się dowiedziałem od sprzedawcy to występują w dwóch typach, szerszych i węższych ale nic więcej na ten temat nie wiedział. Ktoś ma może informację o różnicach w tych zaczepach?
    • Przez olozag
      Witam, mam pytanie jaką długość ma wskaźnik oleju skrzyni biegów do zetora 7711 bo w moim brak pręcika?
    • Przez petzi
      niestety nie znalazłem takiego samego tematu, więc mam pytanie; rodacy problem jest z włączeniem wom w zetorze 7211 rok. 1989 salon polska sterowany on jest w mojej wersji pneumatycznie;
       
      przy włączonym silniku na wolnych obrotach nie można przejść z pozycji neutral na hydraulike ani na wom, nie można pchnąć dźwigni do przodu jak by była zablokowana, włączyć można jedynie w taki sposób że pcha się dźwignie do przodu i wyłącza sie silnik, wówczas przechodzi na wałek, ale trzeba odpalić maszynę na włączonym wom'ie, wyłączyć można na silniku
       
      drugi sposób zaciągnięcie dźwigni 5min. po lewej stronie i próba włączenia womu czasami się udaje, ale bardzo rzadko; tak jak by jakieś zębatki nie mogły zaskoczyć, przy próbie siłowej słychać gruchotanie
       
       
      czy ktoś miał taki problem i wiem jak to naprawić to będę wdzięczny za pomoc
       
      wymieniony został automat do pneumatycznego włączania, ale nie pomogło, widocznie to nie było to
    • Przez Sylwek2009
      Witam kolejny mały problem. Czy przy naciśnięciu sprzęgła wałek przekaźnika mocy powinien sie rozłączyć ??? Niedawno zrobiłem wyciągarkę podczepiłem do zetora i podczas wciśnięcia sprzęgła wałek dalej ciągnie. Zetora mam od nie dawna i jeszcze nie zdążyłem go poznać.
    • Przez Mechamaniak
      Witam!
      Mam takie szybkie pytanie do użytkowników zetorów UR1. Czy ktoś próbował zwiększyć prześwit z tyłu poprzez przekręcenie zwolnic? Jeśli tak, to czy uda się przestawić zwolnice o jeden otwór przy wielkości kół 16,9/14-30 ? Czy będą tego jakieś negatywne skutki (poza tym, że łatwiej będzie przód do góry stawiać)? Chodzi mi po prostu o to, aby tak łatwo nie czepiać o nic przystawką i dolnym zaczepem, zetorem tym pracuję w lesie.
      Pozdrawiam.
×