Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam cennik lamborghini tylko cos mi nie pasi z ta ceną z allegro, według cennika lambo r2 66 target kosztuje 37.820 Euro (cena detaliczna) euro jest chyba po 3.30 zł to wychodzi 124.806 zł a według allegro 105 tys. zł http://allegro.pl/item440607449_nowy_trakt...hini_r2_66.html

a cena sugerowana z vatem według cennika kosztuje 104.345 zł to juz jest bardziej realistyczna cena niz cena detaliczna

o co tu chodzi ? co to jest cena detaliczna ? i cena sugerowana ?

 

 

b8e2fd1736d139c6m.jpg

Opublikowano

ten dach wysokiej widoczności to w DF kosztuje 5500zł +VAT myśle że niewiele taniej w Lambo będzie a tłumnik na słupku kabiny w granicach 1500zł

 

 

ps. w Agroplus z klimą dach wysokiej widoczności to wydatek około 10tys+vat po rabatach i klima nie podnosi wysokości dachu wtedy jest dookoła w kabinie

Opublikowano

jak to do targeta kabine ja w zwykłym r2 to weź zwykłego r2 jest niewiele droższy, chyba ze 7 tyś bo target i zwykły to prawie tylko kabiną się różnią i chyba jednego reduktora tylko nei ma target i tyle

Opublikowano

Chyba jednak jest między nimi większa różnica. A powiedzcie mi jeszcze czy dają w nim w standardzie jakieś nagłośnienie? Słyszałem ostatnio że lamborghini lubią się psuć. Nie wiem czy to prawda..

Opublikowano
Chyba jednak jest między nimi większa różnica. A powiedzcie mi jeszcze czy dają w nim w standardzie jakieś nagłośnienie? Słyszałem ostatnio że lamborghini lubią się psuć. Nie wiem czy to prawda..

ha ha ha samochody lamborghini podobno tak ale nie ciągniki, ale pewien dieler powiedział mi że samochody almborghini to może i dobre ale nie ciągniki a dieler ten prowadził pronary i fotony :lol:

Psuć lubi się wszystko jak jest niewłasciwie exploatowane ale z 3 lambo w gminie żaden nie miał najmniejszej awari ale df agroplus 100 jd 5820 odiwedzałmy na lawecie serwis także psuć lubi się wszystko

Opublikowano

posiadam stary model R2 czyli Lampo 55W i jest to napewno duzo lepszy ciągnik od zetora którego też posiadam (6340, 2003rok, 2050mtg) Lampo jest 2 lata młodsze i ma z 200 mtg mniej, Lampo zdecydowanie mniej pali i jak narazie jest bezawaryjne czego niestety nie moge powiedziec o zetorze, ostatnio byłem w kutnie w agromie i koleś powiedział mi za R2 52km 115tys, moim zdaniem to za duzo i wątpie zebym teraz go kupił ale napewno tez nie zetora bo cena nie jest dużo nizsza a wykonanie gorsze nie wspominając o wyposarzeniu standardowym, tu Lambo kładzie zetora na kolana

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v