Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Siedzenie na pewno dźwięk się wydobywa z fotela jak się wjedzie na drodze na jakąś nie równość zwłaszcza jak jest się rozpędzonym.

Opublikowano

Mam farmtraca od lutego-fajny, zwrotny, jakiś tam uciąg z przednim napędem, mało pali. Co do minusów to najbardziej mnie denerwuje ciężko wchodząca jedynka! Serwis był już na wymianę przewodu od pompy wtryskowej, teraz znów awaria-pompa się poluzowała i cała lata i nie idzie jej dokręcić, bo nakrętka obraca się razem ze śrubą-w poniedziałek dzwonię do serwisu. Jest jeszcze do wymiany uszczelniacz przy skrzynce od włączania przedniego napędu. Zobaczymy dalej.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Z tą jedynką to się zgodzę, ale te inne przecieki to pierwszy raz słyszę, aby były takie jaja w tym modelu. U mnie na gwarancji pompa się pociła, ale nie to żeby się odkręcała. Oby na dotarciu i na gwarancji powychodziły takie pierdoły a później się uspokoiło. "jakiś tam uciąg z przednim napędem" - ostatnio to ten sprzęt mile mnie zaskoczył - jak na 48KM potrafi wyrwać 30 letnie drzewa z sadu bez odkopywania. Od lutego i tyle niedociągnięć naleciało :blink:, a powiedz lepiej ile mtg zrobiłeś?

Edytowane przez stop
Opublikowano

no miejmy nadzieję, że wyjdzie wszystko teraz. Mtg to mam dopiero 110, a jak sobie radzisz z tą jedynką? U mnie nie raz to nie idzie jej wcisnąć, muszę dwa razy sprzęgło wcisnąć, albo na trójkę i z trójki prosto na górę.

  • Like 1
Opublikowano

Motogodzin to nie za wiele jak na tyle usterek. Jedynka u mnie to tak strasznie ciężko nie wchodzi, a jak nie chce się bawić to się używa 2, jest obok. Ja na twoim miejscu bym to zgłosił puki na gwarancji. Może sprzęgło nie jest dobrze wyregulowane.

Opublikowano

mówiłem im przy pierwszym przeglądzie to powiedzieli, że biegi nie są synchronizowane i z biegiem czasu się wyrobią i dotrą to wtedy będą lepiej wchodzić. Ale może masz rację powiem im teraz o tym.

Opublikowano

Witam panów mam pytanie odnośnie ciągnika farmtrac 555 dt. Jest na kupnie jego i pytam się użytkowników co o nim powiedzą ciągnik ten pracował by w gospodarstwie 23 ha produkcja zwierzęca na miejsce ursusa c 360 proszę o opinie

Opublikowano (edytowane)

Poczytaj sobie moją "recenzję" http://www.agrofoto.pl/forum/topic/12598-opinie-z-u%C5%BCytkowania-farmtraca-555545-awarie-po%C5%82%C4%85czone/page-5 (post 91). Jeśli masz jeszcze jakieś pytania o jakieś szczegóły to pytaj. Ogólnie powiem, że wiele udoskonalono w tym modelu. Spalanie, ogumienie, uciąg są OK. Idealny zastępca 360 jeśli chodzi o masę, moc, gabaryty. Brak elektroniki, komputera.. czystko mechaniczny sprzęt... także po gwarancji obsługa płynów i filtrów we własnym zakresie jak najbardziej.

Edytowane przez stop
Opublikowano

witam panowie właśnie niedawno nabyłem farmiego 555dt z turem i jak narazie ma na stukane tylko 30mth i ciągnik sprawuje sie super gdyby nie jedna mała usterka a mianowicie chodzi o śrubke przy rozdzielaczu taką na imbusa (sześciokątny) ona mi się odkręciła od czego ona jest to chyba jakaś regulacja ile ją wkręcić?

Opublikowano (edytowane)

Jeśli w rozdzielaczu od tura to nic nie pomogę bo nie mam ładowacza. Jak rozdzielacz podnośnika to wskaż dokładną lokalizację, najlepiej na przykładzie foto.

Może to "coś" jak w przypadku 675 http://www.agrofoto.pl/forum/topic/47872-farmtrac-675dt-problem-z-podnosnikiem/

Zresztą masz zapewne gwarancję za to zapłaciłeś lub nadal płacisz to zgłoś to fachowcom. Sam nic nie "dłub" bo to może ciebie więcej kosztować. Ciekaw jestem co to może być bo pierwszy raz o takim czymś czytam. Daj znać tu na forum jak się z tym uporasz.

Edytowane przez stop
Opublikowano

panowie juz jest wszystko ok ta śrubka jest od orginalnego rozdzielacza serwis przyjechał w ciągu 2dni bardzo konkretni, i poprostu jak przed przywiezeniem go do mnie serwis sprawdzał oleje i inne pierdoły i ktoś jej nie do kręcił spowrotem, jak narazie ciągnik chodzi naprawde super biegi chodzą jak woda tylko z turem ma troche przy lekki tyłek, ale obciążniki już zamówione i mam nadzieje ze będzie lepiej.

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Jedynka ciężej wskakuje? Czy nie zauważyłeś tego? Chodziło o rozdzielacz od podnośnika bo oryginalny to i tak nie wiem czy nie przypadkiem od tura?

Dorze, że informujesz co i jak a nie piszesz tylko jak jest problem i jak go się pozbyć. Tak powinno być najpierw post z problemem później post jak ten problem został rozwiązany.

Jak z odpaleniem w większy mróz?

Edytowane przez stop
Opublikowano

jedynka wchodzi bardzo lekko tak jak pozostałe i z tym mnie miło zaskoczył bo czytałem wasze opinie i pisaliście ze cięzko a u mnie wręcz przeciwnie i podczas pracy z turem naprawde super wchodzą biegi tzn lekko,co do zapalania jak były mrozy to po podgrzaniu pali od strzała jedynie jak nie podgrzeje to musi zakręcić pare razy ale tez pali i jak narazie nie załuje zakupu bo serwis 25km  od domu no i bardzo konkretni ludzie.

Opublikowano

Nie było problemu jest jak pisałem. Gdy butla jest nabita to jakiś zawór nie pozwala na pompowanie kół. Trzeba nacisnąć i przytrzymać odpowietrznik na dole butli, aby spuścić powietrze i już powietrze może iść na wężyk do pompowania.

Opublikowano

tzn nie wiem czy coś dopracowali czy mój jest jakiś wyrobiony :)  ale naprade chodzi fajnie i super się jeżdzi z turem jak tak lekko wchodzą biegi

Opublikowano

Na szczęście nie miałem, ale wiem, że jest słabszy zwłaszcza pod górkę gdy się zapomni wyłączyć przedniego napędu. Dużych przyczep i ładunków nie ciągam (max 3t ładunku) ... wszystko jest względne bo nie wiemy ile chciałeś uciągnąć, najlepiej zgłoś to jeśli jest na gwarancji. Jakie ma wtedy obroty...może spada z obrotów. Można gdybać, że to na pompie ustawione za małe max obroty, filtry paliwowe do wymiany, paliwo złej jakości, jeszcze zimny silnik itd.

Opublikowano

Mój 555 dał radę z dwoma 4,5 tonówkami na których łącznie było 10ton ziemniaków jechać równą szosą 4 biegiem , ale pod górki , wzniesienia trzeba było schodzić nawet do 2 biegu ;)

  Z jedną przyczepą 4,5 t lata sobie "akuratnie" nawet gdy ładunek na niej przekroczy 6 ton .

 

 

  Wiem z doświadczenia , że to pewnie wina pompy ;) u mnie od nowości nie mógł się wkręcić na obroty powyżej 2 tys i dymił pod obciążeniem , na gwarancji oddawali ja do serwisu bosha i po naprawie silnik osiąga 2400obrotów , nie dymi prawie wcale , równiej pracuje , jest oszczędniejszy ale za to trochę bardziej mułowaty .

Opublikowano (edytowane)

Zamierzam kupić ciągnk farmtrac 555dt. Ma on służyć do oprysku czarnej porzeczki, koszenia traw, siewu nawozów idt itp. Proszę o opinie na temat tego ciągnika z uwzględniem wymienionych przeze mnie wymagań i awaryjności ciągnika.

Edytowane przez Leszek12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez zyzek
      Orientuje się ktoś jak ustawić rozrząd/kąt wtrysku w farmtrac 555?
    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez olwenboniface
      Cześć wszystkim!
      Od kilku dni zauważyłem, że w moim Farmtrac 675 DT układ hydrauliczny reaguje z opóźnieniem – szczególnie przy podnoszeniu i opuszczaniu osprzętu. Olej był wymieniany miesiąc temu, filtr wygląda w porządku. Ciśnienie też w normie.
      Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym zachowaniem? Zastanawiam się, czy problem może leżeć w zaworze sterującym lub pompie. Każda wskazówka mile widziana – zanim oddam ciągnik do serwisu, chciałbym poznać Wasze opinie.
      Z góry dzięki za pomoc i dobre rady!
      among us online
    • Przez Bartek1994
      Chcę kupić Farmtraca 675 DT.Chciałbym aby właściciele tego ciągnika podzielili się swoją opinia o nim.Z góry dziekuję.
    • Przez Gazpacho
      Mam problem z podnośnikiem, a konkretnie podnosi za nisko. Pytanie: czy jest możliwość wyższego podnoszenia bez demontażu ramion?



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v