Adam2940

Opinie z użytkowania Farmtraca 555/545 (awarie) [Połączone]

Polecane posty

wojtoon    8

Pytanie do chłopaków którzy mają radio w DT na kabinie koi

Jaki rozmiar głośników tam przychodzi? Albo chociaż jaki model

 

Edytowano przez wojtoon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arty    1

Przeczytalem wszystkie posty, nie widzialem tego ciagnika na zywo, ale mialem dzis okazje przyjrzeć sie  6045 i przyznam ze jestem mocno zawiedziony, silnik głośniej niz w starej c360, wykonanie bardzo toporne, powinno to kosztowac nie wiecej niz 40 tys brutto.... a nie 70.... Pytanie do uzytkownikow ktorzy widzieli tez Lovola 504 czy Arbosa, czy wzieliby drugi raz Farmtraca 555 czy woleliby dolozyc do ktoregos z tych chinskich?

Edytowano przez arty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

Pompa ręczna do paliwa przestała działać czy będzie taka pompa pasować od czegoś innego??? albo jak to najlepiej naprawić części niedostępne, a nie chcę kupować elektrycznej jak do większych FT? Nie widzę możliwości rozkręcenia jej i wymiany oringów na cylinderku pompki... silnik się zapowietrza gaśnie, a filtry paliwa okazują się suche co jakiś czas trzeba aby odpalił w ogóle zalewać filtry paliwem ale to już jest za uciążliwe, nowe filtry paliwa nie pomogły.. myślę jeszcze jakiś zaworek zwrotny zamontować bo nie wiem co się dzieje, że suche filtry paliwa się robią a bak pełny mimo że kontrolka wariuje bo raz ok full bak tak jak nalane pod korek, a czasem nic się nie wychyla wskaźnik paliwa. Wymienialiście już jakoś pompki paliwa w FT555?

Edytowano przez stop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyzek    13

Orientuje się ktoś w jaki sposób ustawia się kąt wtrysku w 555?

 

Mógłby ktoś wstawić zdjęcie jak ma ustawioną pompę na otworach fasolkowych?

Edytowano przez zyzek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz1992    0

Panowie mam problem w Farmtracu 690 DT po wciśnięciu hamulca roboczego siłownik hamulcowy u przyczepy wychodzi następnie pedał hamulcowy w ciągniku puszczam a siłownik w przyczepie nadal jest wysunięty dopiero po upływie 5-7 sekund siłownik się schodzi. Przy delikatnym (częściowym) wciśnięciu pedału hamulca siłownik w przyczepie nie wysuwa się proporcjonalnie do wciśniętego pedału hamulcowego w ciągniku lecz wysuwa się na max. Hamowanie za pomocą hamulca ręcznego jest poprawne czyli od razu po zwolnieniu dźwigni hamulca ręcznego siłownik u przyczepy schodzi się w trybie natychmiastowym. Hamowanie przy użyciu hamulca nożnego jest nie możliwe ponieważ nawet przy delikatnym naciśnięciu pedału hamulca siłownik w przyczepie wychodzi na maxa a schodzi z opóźnieniem 5-7 sekund po puszczeniu hamulca gdzie traktor blokuje na środku drogi. Próby były z kilkoma przyczepami więc problem leży po stronie ciągnika. Ciągnik mam od nowości, wada fabryczna nikt nigdzie nie grzebał przy układzie pneumatycznym. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95

Obstawiam zaworki na "pedałach" hamulca ciągnika skoro na "ręcznym" działa. (Ach te dwuznaczności pewnie ocenzurują.) Instalacja 1 czy 2 obwodowa? Może też coś przymarzło np sprężynki, filierki zapchane teraz testy robione były na mrozie czy w ogrzewanym garażu? Albo jakiś wężyk powietrza przy tych homo. szczurki, kuno-lisy pogryzły albo sparciało, zardzewiało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz1992    0

Ciągnik miał ten problem od nowości lecz nie szukałem przyczyny ponieważ nie były potrzebne hamulce jak do tej chwili. Próby były robione również w lecie więc mrozy nie mają nic do tego. Nie ma fachowca aby trafił w problem. Jak był ciągnik na gwarancji to mechanicy z serwisu nie poradzili, więc teraz trzeba na własną rękę to zrobić. Jeżeli miał ktoś taki lub podobny przypadek proszę o podpowiedź.

Dnia 18.12.2022 o 18:01, stop napisał:

Obstawiam zaworki na "pedałach" hamulca ciągnika skoro na "ręcznym" działa. (Ach te dwuznaczności pewnie ocenzurują.) Instalacja 1 czy 2 obwodowa? Może też coś przymarzło np sprężynki, filierki zapchane teraz testy robione były na mrozie czy w ogrzewanym garażu? Albo jakiś wężyk powietrza przy tych homo. szczurki, kuno-lisy pogryzły albo sparciało, zardzewiało.

Instalacja 1 obwodowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stop    95
Dnia 20.12.2022 o 21:24, tomasz1992 napisał:

Jak był ciągnik na gwarancji to mechanicy z serwisu nie poradzili

Gonić dziadów co to za gwarancja? Skończą jak Ursus jak nadal tak robią myślą że nadal jest PRL i chłop jest głupi naiwny i posłuszny i niech się cieszy że "ora" ciągnikiem a nie wołem. Jak sprzedają ciągnik który może ciągnąć przyczepę razem z ładunkiem o masie 8t i nie przetestować sprawności układu hamulcowego? Jak można bezpiecznie po drodze jechać ciągnik ma 3t i ciągnie za sobą jeszcze 8t myślą że tu są Indie wszystko przejdzie. Trzeba im nasłać do Mrągowa tej montowni wszelkie instytucje kontrolujące. 

Popróbuj może dobrze nabić powietrza w ciągniku i odpowietrznikiem pod kabiną z butli wypuścić do zera może jest jakiś syf typu woda i nabić  znowu patrzeć na  manometrze czy nie spadnie np. po całej nocy. Przyjrzał bym się również czy jakieś przewody nie są gdzieś dociśnięte albo zmiażdżone za bardzo abo zgięte jak są takie opóźnienia to raczej gdzieś coś utrudnia przepływ powietrza. Wężyka do pompowania kół używasz wszystko jest OK?

Edytowano przez stop

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomasz1992    0
23 godziny temu, stop napisał:

Gonić dziadów co to za gwarancja? Skończą jak Ursus jak nadal tak robią myślą że nadal jest PRL i chłop jest głupi naiwny i posłuszny i niech się cieszy że "ora" ciągnikiem a nie wołem. Jak sprzedają ciągnik który może ciągnąć przyczepę razem z ładunkiem o masie 8t i nie przetestować sprawności układu hamulcowego? Jak można bezpiecznie po drodze jechać ciągnik ma 3t i ciągnie za sobą jeszcze 8t myślą że tu są Indie wszystko przejdzie. Trzeba im nasłać do Mrągowa tej montowni wszelkie instytucje kontrolujące. 

Popróbuj może dobrze nabić powietrza w ciągniku i odpowietrznikiem pod kabiną z butli wypuścić do zera może jest jakiś syf typu woda i nabić  znowu patrzeć na  manometrze czy nie spadnie np. po całej nocy. Przyjrzał bym się również czy jakieś przewody nie są gdzieś dociśnięte albo zmiażdżone za bardzo abo zgięte jak są takie opóźnienia to raczej gdzieś coś utrudnia przepływ powietrza. Ważyk do pompowania kół używasz wszystko jest OK?

Przez wąż do pompowania powietrze bije normalnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ursusc385
      Wszystko na temat ciagnikow rodziny "Farmtrac"
    • Przez asdos
      Posiadam ciągnik Escort 450 bez wspomagania. Porażka. Chciałbym założyć wspomaganie do tego ciągnika. Prosiłbym o pomoc jak zamontować silownik, pompę olejową wspomagania. Prosiłbym o doradztwo oraz zdjęcia jak to jest zamontowane w ciągnikach wychodzących z wspomaganiem fabrycznym. 
    • Przez krzychu1271
      Bardzo proszę o opinię użykowników tych ciągników, szczególnie intetesuje mnie opinia o silniku, jest to ford 76 KM. Zastanawiam się nad zakupem tego modelu, jakie są różnice w użytkowaniu między 675 z silnikiem perkinsa. Zauważyłem, że 680 robiony jest na napędzie z 690, więc ma lepsze parametry, chociażby obroty wom 540E a jednocześnie jest tańszy od 675. Gdzie więc jest haczyk.
    • Przez huard
      Witam mam taki mały problem a dokładnie w farmtraca 555dt ubywa mi oleju w zbiorniku od wspomagania niby nie ma żadnego wycieku ale oleju ubywa co to może być za przyczyną?
    • Przez Patroko3491
      Autorska przeróbka kabiny od C-360. Co myślicie o takim zestawieniu?



×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj