Skocz do zawartości

Przednie opony do c-330/c-360/pochodnych


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Opony w 330 zaczynają pękać chce je wymienic i nie wiem jakie najlepiej zastosować ,w cienkie paski,grube,od żuka czy w jodełkę? przy których ciagnik lepiej się prowadzi ? Dodam że ciapek malo jeżdzi po szosie . Mam nadzieje ,że ten temat pomoże także innym przy wyborze zakupu nowych opon. ;)

Opublikowano

nie bierz samochodowych bo tam nie ma bieżnika (no jest ale ile, max 1 cm) i na błocie lub mokrej trawie zapomnij że będzie skręcać lub nawet trzymać się toru jazdy jak ty chcesz. A czy jodełka czy rowki to nie wiem które są lepsze.

Opublikowano

@coolman - oferta interesująca ;) , ale ja tez mam rozsiewacz kos wiec założyłbym od niego ;) jakby sie okazalo że są najlepsze. Żeczywiście macie rację tych od żuka to nie założe bo mają mały bieżnik. Napewno tęż nie kupie chinskich czy tajwańskich -w 360 3p takie mam rok i pół bieżnika już nie ma ;) A czy na oponach 750-16 czy coś(zetorowskich) ursusem dużo cieżej by się kręcilo,ma ktoś takie w swoim?

Opublikowano

Spoko rozumiem ;). Polecam Ci jeszcze odwiedzić jakiś zakład co handlują używanymi. Można zawsze coś znaleźć dobrego. Niedawno kupiłem 18stke na przód do C 360 za 1/3 ceny nowej. Bieżnik gdzieś tak połowa zdarta, ale opona zdrowa, niepopękana.

Opublikowano

A ja polecam rosyjskie opony, ''kama" zdaję się nazywają. Są bardzo solidne, mają grube ścianki i solidny bieżnik. Założyłem je u siebie w tym roku do 30-ki z turem i nie narzekam.

Opublikowano

A nie parcieją ci, bo ja mam rosyjską przyczepe i opony w niej,a tagże rosyjskie opony w bizonie i bardzo szybko się posiekły. ;) A te o których mówisz wyglądają może jak orginalme od T-25? bo widziałem takie nowe na targu ,ale koleś coś dużo krzyczał za nie.

Opublikowano
A nie parcieją ci, bo ja mam rosyjską przyczepe i opony w niej,a tagże rosyjskie opony w bizonie i bardzo szybko się posiekły. ;) A te o których mówisz wyglądają może jak orginalme od T-25? bo widziałem takie nowe na targu ,ale koleś coś dużo krzyczał za nie.

Dokładnie, takie jak we władku. Mam je dopiero 4 miesiące więc trudno, żeby parciały. Są naprawdę solidne, zresztą widziałem w ponad 20-sto letnim t-25 takie opony nie wymieniane od nowości. U mnie przy turze pewnie nie wytrzymają tyle, ale jestem zadowolony. Chińskie nie mają przy nich szans. Zresztą te polskie z dębicy też są delikatne, kiedyś były lepsze, ale to chyba olsztyn je produkował (teraz ponoć nie robią). Oglądałem też czeskie, tureckie i indyjskie, jednak te rosyjskie wygrały. Ponadto były tylko nieznacznie droższe od chińskich, kosztowały w granicach 130-140PLN za sztukę bez dętki. Ja polecam, to fergusona też chyba je zakupię...

Opublikowano

ja mam w c360 felga 16 a oponki od zetora 7211 więc wykościowo wychodzą jak oryginalne 18. ja mam je przy turze i są szersze od oryginalnych i bierznik mają lepsze wiec nie narzekam na nie dobrze się sprawują

Opublikowano

....i napewno wyglądaja efektowniej te od ZETORa , pewnie jak dobrze napompowac to lekko by było kręcic kierownica no i w polu by sie tak nie zapadały. Chyba rozejże sie wlaśnie za takimi ,no chyba że mi nawali wcześniej to wezmę od kosa na próbę te w jodełkę ;)

Opublikowano
Mam takie opony na sprzedaż, może Cię to zainteresuje: http://www.agrofoto.pl/forum/Sprzedam-komp...lgi-t11517.html . Znawcy tematu powiedzieli, że felgi nie pasują do C 330, ale nie ma problemu, mogę sprzedać same opony. Oczywiście cena wtedy mniejsza ;) .

 

takich felg to mam chyba 5 sztuk oraz 5 13 calowych (takiego samego typu i z takim rozstawem śrub) Mi so potrzebne takie jak so przy ciapku z przodu dwie sztuki ale na złomie nie było ;) chyba przerobie te co mam... (jedno 13 tak przerobiłem)

Opublikowano

Ja wczoraj kupowałem jedną oponę na przód bo mi wystrzelila, kupiłem polską za 160 zł + 19zł za dętkę... protektor hmm 4 paski wzdłuż ;) chińskie były po 120 zł z dętką ale podobno po roku połowy bieżnika nie ma ;)

Opublikowano

Najlepiej w wąskie paski ;) Ja tak mam i bardzo dobrze mi się jeździ i kieruje, już się przekonałem że wystarczy trochę smaru i już sie lekko kręci ;) , a poza tym w jodełkę jak kupisz się szybciej zedrą ;)

Opublikowano
Z wąskimi paskami o ile się nie myle były dawane fabrycznie więc nie takie głowy nad tym myślały żeby było dobrze ;)

ta co mi strzelila wytrzymała od 84 roku wiec juz 24 lata i bieżnik był nawet nawet tylko że się posiekła na boku i klapa- wystrzelila ;) a druga wymienialem 2 lata temu bo stara tez strzelila ;)

Opublikowano

nie kupuj żadnych chińskich, tajwańskich czy innych azjatyckich opon, nadają się tylko do wyrzucenia, są tanie, ale po roku będziesz musiał je wymienić! najlepiej kup polskie kormorana czy dębicy, są lepsze, droższe ale dużo dłużej wytrzymają - choć teraz też niezbyt je robią kiedyś były dużo lepsze

Opublikowano

ja mam w ciapku z przodu opony BKT i innych nie chce nie do zdarcia... mają z 3 lata i zero śladów zużycia z tyłu mam opony firmy TRAYAL te to jakiś fenomen jest mają jeszcze takie frędzelki na karbach a ciapek sporawo jeździ po asfalcie ;)

 

W zetorze z przodu mam Barumki po 7 latach nadają się do wymiany... wściekły jestem jak diabli na nie.... z tyłu 3 letnie kormorany i też już znaczne zużycie na nich widać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Czy wiecie jak porównać opony zwykłe do niskoprofilowych na podstawie numeru np czemu będzie odpowiadał rozmiar 13.6R24
      w niskoprofilowych, albo 14,9R24
    • Przez Czarek525
      Witajcie. Planuję zakup nowych opon o rozmiarze 16,9R34 (420/85R34). Zastanawiam się nad takimi modelami : Alliance Agristar II, SEHA AGRO 10, Ascenso TDR 850 i ewentualnie BKT AGRIMAX RT855.
      Posiada ktoś takie opony ? Jak trzymają rozmiar ? Jak z samooczyszczaniem się z gliny i ziemi ?
      Jakie polecacie opony z niższej ewentualnie średniej półki cenowej ?
    • Przez Radek11111
      Witam, potrzebuje pomocy. Prowadzę firmę budowlaną, która zajmuje się również robotami ziemnymi. Do transportu urobku zakupiłem ciągnik new holland t7550 oraz przyczepę wywrotkę meiller kipper 18t ( potrzebuję wywrot na trzy strony z racji pracy na drogach). W przyczepie opony ciężarowe 385/60 r22,5 piasta 280mm. Wystarczy że jest trochę mokro albo miękko i ciągnik z przyczepą zakopuje się. Z jednej strony usłyszałem że przyczepa samochodowa za mało naciska na ciągnik ( z tym nie jestem w stanie nic zrobić ), z drugiej usłyszałem że problemem są opony ciężarowe. Moje pytanie jest takie czy da radę założyć oponę rolniczą do felgi ciężarowej i czy przy mojej feldze 11,75 szerokości da coś założenie opony rolniczej szerokości 400 czy może przy tej dmc przyczepy ta opona i tak jest za wąska ? Zastanawiam się jeszcze nad kupnem felg 22,5x14 i wtedy opona 500/60 ? Czy może ktoś miał taki problem i podpowie jak sobie z tym poradzić ? Z góry dziękuje za podpowiedzi. 
    • Przez Dawix321
      Cześć, czy ktoś w was może ma u siebie w ciągniku któryś z wymieninych opon: 
      - Kabak 
      - Ozka 
      - MRL 
      Zaoferowano mi takie do Zetora potrzebuje je w rozmiarze 16.9 R34 i zastanawiam się, na które się zdecydować. Może sami macie u siebie takie założone, lub ktoś z waszej rodziny czy znajomych i moglibyście krótko opisać czy warto na któreś z nich się zdecydować.  Dodam, że wszystkie są 14-sto płucienne. Pozdrawiam! 
    • Przez kuna9977
      Czy ktoś ma doświadczenie z tanimi oponami np. Oska, ascenso. Jaką tanią firmę byście polecili do KOMBAJNU za oske 2500 netto, petlas 2600  a np. używana trelleborg 1500-2000 tyś sztuka bieżnik mniej niż 50% jak uważacie lepiej kupić używaną markową czy tanią nową. Używek jeszcze nie byłem jechany oglądać więc też nie wiadomo jak wyglądają czy nie są popękane kupując nowe dołożę 1000-2000 za dwie. Petlas mam w rozrzutniku 3 rok i nic się nie dzieje 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v