Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam kolegów mam john deere 1075 1 sezon bardzo dobrze jedyna awaria łożysko na wale młocarni ale poszło w miarę szybko rozebrane w 3godziny założone w 2 bez schematu było by dużo dłużej, tak po za tym to jestem bardzo zadowolony, mam pytanie jakim biegiem kosicie bo ja 2 i przyśpieszacz na max, i prawde mowiąc nie da sie wykosić więcej niż 1.20 w godzine bo zaczynam gubić ziarno, plon pszenicy z ha 7ton.

Opublikowano

Koledzy w wolnych chwilach chcę przeswietlić i posprawdzać mój kombajn, chcę wyjąć podsiewacz w 1075 i nie bardzo wiel jak poodkręcałem go z przodu i z haczyków po bokach ale on nie bardzo chce wyjść. Opuszcza się cały aż z sitami. Jeżeli ktoś ma jakieś doswiadczenia to prosiłbym o instrukcję jak go wyjąć gdyż samemu może zająć mi to dużo czasu. Dzięki

Opublikowano

Przenośnik pochyły podnosisz do góry i ewentualnie odpinasz jeden siłownik żeby wyciągnąć podsiewacz na bok. Najpierw jednak musisz wyjąć sita górne i dolne, wejść do środka i odkręcić podsiewacz od wałka napędzającego. Chyba że chodzi Ci tylko o wyjęcie jego części którą się poprostu w 1075 odpina.

Opublikowano

Tak skrzyp chodzi mi o tą pełną część zaraz za podajnikiem pochyłym, odpiołem przó ale tam nic ani mysli wychodzić. Mam wrażenie że tak jak piszesz trzeba to wszystko wykręcać. Mnie chodzi o wyjęcie tej części która jest pod młocarnią ale to cały jeden duzy element aż do sit i nie wiem czy isnieje możliwość wyjęcia tej pierwszej części?

Opublikowano

Tak skrzyp chodzi mi o tą pełną część zaraz za podajnikiem pochyłym, odpiołem przó ale tam nic ani mysli wychodzić. Mam wrażenie że tak jak piszesz trzeba to wszystko wykręcać. Mnie chodzi o wyjęcie tej części która jest pod młocarnią ale to cały jeden duzy element aż do sit i nie wiem czy isnieje możliwość wyjęcia tej pierwszej części?

 

 

Tez chciałem ta przednią cześć podsiewacza wyjać ale odpiecie tych haczyków nic nie dało i zostawiłem to

Opublikowano

witam panowie mam prośbę!!! czy posiada ktoś opis poszczególnych elementów w kabinie(jak się obsługiwać do czego służą poszczególne wajchy,przyciski)PROSIŁBYM O POMOC

Opublikowano

Pierwsza wajcha ta czerwona to przyśpieszacz jazdy ta z tą czerwona rączka,nastepną podnoszisz heder,kolejną podnosisz motowidła za nią jest od wysuwania motowidel przód tyl.Te z lewego boku pierwsza od siedzenia po pociagniecu do góry właczasz heder a naciskając tą kulke i cisnąc w dół uruchamiasz mechanizm zwrotny hederu(pomocne przy zabiciu słomą rzepaczaną)Nastepna za nia służy do właczania mlocarni kolejna sluży do oprozniania zbiornika ziarna.Na samej górze obok gazu masz otwieranie rury z zabezpieczeniem metalowym.

Opublikowano

Kolumne kierownicza masz ruchomą przód tył i ustawiasz sobie ja wg własnego uznania a ten pedal służy własnie do blokowania tej kolumny.Gaz ręczny masz z lewej strony siedzenia nad tymi trzema wajchami slużacymi do wlaczania hederu ,młocarni i wysypu ziarna

Opublikowano

Z informacji które udało mi sie odnależć na stronach wynika ze ostatni model 9XX produkowany był do 1982 r. Więc nie ma mowy zeby trafiały sie modele 9XX z np 84 r. Pamietaj kolego ze kola czesto sa z innego modelu. Te maszyny maja ponad 30 lat wiec roznie rzeczy mogły sie z nimi dziac. Jak potrzebujesz dokładych informacji to sprawdz w serwisie i bedziesz miał pewność. Ale jestem pewien ze od 82 roku produkowano juz modele 10XX. Wiekszoszć modeli 9XX to niestety lata 70. Pozdrawiam.

 

Tu masz wszystkie dane

www.combinestheworld.pun.pl/viewtopic.php?id=145

Pozdrawiam

Opublikowano

Witam. Niedawno nabyłem kombajn John Deere 1075 i mam troche znikomą wiedze na jego temat i mam kilka pytań odnośnie jego urzytkowania, pierwsze z nich może wydawać się banalne ale nie wiem jak uruchomić rewers podajnika, czytałem gdzieś na forum że trzeba wcisnąć ten grzybek co jest na drążku i wcinąć w dół jednak tyczyło się to serii 1085, a w moim przypaku nie mam możliwości wciśniecia drązka w dół ponieważ nie ma nawet takiego wyżłobienia w obudowie, chyba że niestety mój kombajn nie posiada rewersu, jednak przeglądając ogloszenia z tymi kombajnami chyba każdy w opisie ma rewers podajnika. Nastepny problemem jest przerywany sygnał podczas włączenia młocarni na małych obrotach, po dodaniu gazu sygnał ustaje, lecz jeśli ponownie spóścimy gaz znowu zaczyna sygnalizować, czy tak powinno być czy coś jest nie tak z moim kombajnem?? Bardzo prosze o wszelkie sugestie i podpowiedzie co to może byc. Pozdrawiam;)

Opublikowano

Witam staniu popatrz przy gardzieli czy na dolnym lub górnym wałku jest zamontowany silnik hydrauliczny lub cos na kształt rozrusznika jezeli tak to kombajn posiada rewers i wystarczy tylko dość po przewodach do włącznika który go uruchamia. To piszczenie to czujnik awaryjności bedzie piszczał poniewaz sygnalizuje spadek wartości obrotów młócarni , w przypadku kiedy bedziesz kosil a zacznie on piszczec znaczy ze masz awarie albo młocarnia sie zapchała nie wiem czy mozna to jakoś ustawis zeby piszczał naprzyklad tylko przy minimalnych obrotach .

Opublikowano

Ma ktoś na zbyciu przystawke zwalniającą obroty bębna młócacego do jd 1075?

Opublikowano

Witam. kupiłem w tym roku Jd 1075 h4 i nie wiem jak ustawic sita zeby nie gubił ziarna. Pomożecie ?

no i jeszcze jedno, jak to jest z radiem ? orginalnie jest czy nie ? miejsce na radio i na glosniki u mnie chyba jest. z gory dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Koledzy nie dawno nabyłem jd 1075 zegary w słupku i swieci sie 2 od dołu kontrolka awaryjnosci. Nie wiem od czego jest i gdzie znalezc czujnik. Pomoze ktos??

Opublikowano

witam

zastanawiam się nad kupnem jd 1075 , czytam tutaj same superlatywy o tym modelu , a jak z częściami da sie wytrzymać cenowo , droższe jak do claasa ? , wiadomo pasy , łożyska , łańcuchy , to norma że to pracuje  więc się zużywa , ale np jak wytrząsacz walnie albo sito , wał jakiś jak to wygląda cenowo , bo nie mam orientacji , wiem że sąsiadowi  walnął jakiś pas przy claasie  to płacił 700 stówek i klął jak szewc na ceny części

Opublikowano (edytowane)

no mój i ten wujka jest normalna wersja bez hydro a jednak jest kilka różnic. ale mniejsza z tym ważne, że robią robotę. 

 

 

 

a mógłby ktoś zrobić zdjęcie tej naklejki przy ustawieniach wiatru, bo u mnie jest to zerwane i nie wiem czy jest tam jakiś podział czy coś. 

Edytowane przez micgal39533

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v