Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

u mnie wczoraj było -19, c-330 stoi w wolno stojącym garażu w którym było -14, jest na płynie. Zagrzałem ok 30 sek świece i zapalił bez najmniejszego problemu, wiec powiem wprost nie widzę potrzeby montowania innych wynalazków do odpalania c-330. To co jest w zupełności wystarczy nawet przy takich mrozach jak mamy w chwili obecnej. Podstawa to dobrej kondycji silnik wymienione późną jesienią filtry paliwa i sprawne akumulatory.

Opublikowano

fotki pompy jeszcze zrobię i wrzucę bo nie wiem zbytnio czy orginale był ten zawór czy nie proszę o odp jak coś od czego go kupić dopasować. Ja zakładam świece by poprawić warunki zapalania aku już trochę słabe silnik stan idealny. czy o ten zawór chodzi który zaznaczony na fotce z linka http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/babca196da331107.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/37d7f0ec164971b2.html

jeśli o ten to jeśli się nie mylę mam go zamontowany

Opublikowano

Jak był nowy to na pewno był zaworek,taki zaworek jest w każdym ciągniku,więc kupisz wszędzie,może byc od ursusa zetora.te zdjęcia nic nie mówią to schemat pompy,na dolnym zdjęciu jest ten zaworek oznaczony nr 10.

Opublikowano

ona póki co nie leje na rozruchu jeszcze nie sprawdzana (brak rozrusznika) jedynie grzałem ją i pompowałem ręcznie paliwo i nie puszczała dopiero gdy popuściłem śrubunek na świecy który dokręca przewód z paliwem to i świeca puściła paliwo a tak to nic tak jakby nie dostawała paliwa, układ odpowietrzałem nie wiem czy to jest ok i czy dostanie paliwo gdy zacznę kręcić rozrusznikiem. A poniżej zdjęcia całej pompy i przelewu według mnie zaworek mam zamontowany tym bardziej że nikt nigdy tego nie wykręcał. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed7cfb59788a7940.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/250436cb444cd807.html

Opublikowano

koledzy dziś dotarł rozrusznik wszystko zmontowane i była próba. dodam że trochę podładowałem akumulatory ponieważ ogólnie słabe są i poprzednio ledwie kręcił (na starym rozruszniku). Świeca płomieniowa po podgrzaniu zapala się ogniem, nowe świece żarowe grzeją póki co bardzo dobrze, do tego wyregulowany odprężnik, klemy nowe i przewód masowy (2x6V Aku), rozrusznik szybko obrotowy no i finisz byłem zaskoczony ciągnik nie był odpalany 3 tygodnie temperatury wiadomo jakie mamy (podczas odpalania -12stC) podniosłem odprężnik obrócił może 3 razy opuściłem i maszyna już odpaliła. Wcześniej podłączałem dodatkowo się przewodami pod samochód (aku 71ah) i to ledwie ledwie palił i to przy wyższych temperaturach. Sumując sprawę na dzień dzisiejszy z wkładu finansowego i czasowego poświęconego na C330 jestem jak najbardziej dumny i zadowolony:)

Opublikowano

Ja zdecydowałem się na płomieniówkę od MF i jak już mam wszystko skompletowane więc jak ktoś chce to mogę porobić fotki z montażu :)

A i jeśli ktoś się decyduje na świecę od MF to najpierw niech kupi gwint 22/2 a później dopiero świece bo u mnie nigdzie w sklepie nie ma tego dziadostwa :) (i dorobienie głupiego gwintu kosztowało mnie 50 zł - PARODIA)

 

Myślę ze można by też spróbować ze świecą od mtz bo tam nie ma kombinowania z układem paliwowym no tylko ze swieca od mtz kosztuje jakies 80 zł chociaż mnie wyniosła tyle samo ta od MF

 

 

Sprostowanie

 

Ten gwint jak przystało na MF to jest gwint calowy :) 7/8 cala skok 14 zwojów na cal.

Płomieniówka jest git w 3p mam zamontowaną od dawna i jestem zadowolony,trzeba grzać ok 15 nawet do 30 sek w zależności od temperatury

jak sie przysłuchasz to słychać kiedy sie zapala paliwo i wtedy jedziesz z tym koksem.

W Zetorze też zamontowałem i w T25.

Koszt świecy to 15do 50 zł.

Koszt nowego gwintownika to około 100zł.Ja takowy posiadałem.

3p posiada fabrycznie otwory pod świece w kolektorze wieć łatwizna montażu .

Podczas gwintowania na wiertarkach obowiązują te same zasady bezpiecznej pracy co podczas wiercenia. Podczas nacinania gwintu nie usuwa się wiórów palcami, lecz za pomocą szczotki. Do pracy używa się narzędzi sprawnych i zwraca się uwagę na dobre zamocowanie gwintowanych przedmiotów. Wiórów nie wolno zdmuchiwać.

:)

Opublikowano

dziś ponownie odpalałem ciągnik po tygodniu stania co prawda niby mniejszy mróz ale mimo to bez ładowania akumulatorów odpalił za pierwszym razem i to bez większych problemów więc mogę stwierdzić że zastosowane rozwiązania są jak najbardziej korzystne polecam

Opublikowano

może i płomieniowa jest git, ale myślę że bardziej awaryjna niż zwykłe żarowe.

Szwagier pracuje na tartaku i mają tam dwie ładowarki. Co najmniej raz w roku płomienowa świeca im siada bądź paliwa nie dostaje lub jeszcze jakaś inna usterka - mimo wszystko sprawia im problem.

U szwagra w C 360 zamontowaliśmy od ciapka 2 świece - na 1 i 3 tłoku. przy -15 odpala przy większym mrozie trzeba podładować aku ( aku 11 letnie z piastowa więc nie dziwota )

Polecałbym jednak zwykłe żarowe

Opublikowano

owszem słyszałem opinie że płomieniowe mają tendencje że się psują ale nie oszukujmy się co można dostać za kwote 17zł bo tyle moja właśnie kosztowała. Mimo wszystko przy jej zaletach w okresie mrozów polecam. Owszem u mnie wiele ma chwili do rzeczy że lepiej pali, tzn rozrusznik szybkoobrotowy, świece żarowe nowe plus płomieniowa, dobre połączenia na aku i są efekty na plus

Opublikowano

Płomieniowe "psują się" dlatego, że są montowane w prostych układach. One są na niższe napięcie pracy i np: te w instalacjach 24V są na 19V. Przy rozruchu powinien być odłączany generator prądu, gdyż z chwilą jego zadziałania znacznie wzrasta napięcie w układzie, które również je zasila. Mam nadzieje, że coś wyjaśniłem.

Opublikowano

a moze wiecie jak wstawic przekaznik swiec zarowych bo aktualnie wstawiłem swiece do zetora 8045 i nie zawssze sie pamieta o podgrzaniu a tak bys samo grzało i wyłanczalo moze ma ktos tak zrobione w swoim ciagniku?

Opublikowano

Może tak byś zamontował stacyjkę od mf? Posiada ona wyjście na świecę płomieniową i jak jest rozruch to i automatycznie włącza się świeca, wiec jakby tak ją podłączyć zamiast oryginalnego przycisku od rozruchu. Dużo nie kosztuje na allegro 14zł plus przesyłka.

Opublikowano (edytowane)

załozyłem dwie od ursusa c-330 a z tym włacznikiem starterem to tez trzeba pamietac o grzaniu a ja chcem zaleznie od tep otoczenia albo temp plynu w układzie

pomyslę o tym układzie z lublina

Edytowane przez Robertsuw
Opublikowano

juz mówiłem ze w stacyjce od ferdka tez trzeba pamietac o podgrzanu bo przekaznika zadnego niema a tak jak w samochodzie by zaswiecila kontrolka potem zgasła i by normalnie ciagnik odpalił

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz0378
      ile powinna wystawac tuleja z bloku silnika.?
    • Przez adasko987
      co zrobić żeby nie grzała się 60.panewki główne nowe,korbowodowe nowe,pierścienie nowe,głowice po regeneracji.Czy może być zużyta pompa wody lub zawalona brudem chłodnica proszę pomóżcie bo tu już niedługo sianokosy a ciągniki można powiedzieć niesprawny
    • Przez wojtasn
      Witam 
      Czy to jest blok silnika c355 był w ostrowku ale ma pompę od zetora 
       




    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez lukano
      Witam co moze byc kopcenia na białawo pompa była robiona wtryskiwacze tez silnik włanie sie skonczył docierac wymieniłem filtr powietrza na nowy i niewiedziałem ile wlac oleju czy zbyt wysoki poziom oleju w filtrze moze byc skutkem kopcenia???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v