Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam ciagnik john deere 2140 Z turbina,

Ostatnio zmienilem wtryskiwacze i ustawilem luz na zaworach(0,3mm)

ciagnik nie zawsze osiaga swoja moc i obroty

Co jest przyczyna??

Czy mozecie mi cos doradzic, posiadacze john deer'ow

\czekam na odpowiedz

Opublikowano

Moze to błachy powod ale powymieniaj wszystkie filtry(powietrza 2 sztuki i paliwa) moze cos pomoze.Napisz dokładniej co sie dzieje jaki sa objawy,moze dymi przy tym dziwnie?W jakiej kondycji jest turbina bo znajomemu sie rozleciala na pól własnie w 2140.

Opublikowano
Moze to błachy powod ale powymieniaj wszystkie filtry(powietrza 2 sztuki i paliwa) moze cos pomoze.Napisz dokładniej co sie dzieje jaki sa objawy,moze dymi przy tym dziwnie?W jakiej kondycji jest turbina bo znajomemu sie rozleciala na pól własnie w 2140.

 

z turbina wydaje sie wszystko ok.przed wymiana wtryskow bylo w porzadku.z cizarem zaczal "walilc" dymem,nie mial tyle mocy,dusil sie nie pracowal energicznie, po kilku minutach naprawilo sie,bylo ok i stwierdziem ze cos z pompa. po jakims czasie(na pusto,bez ciezaru) stalo sie to samo-brak sily, dynamicznosci. plyn w chlodnicy nie grzeje sie, silnik ladnie ""chodzi", nie mam co do jego warku zastrzezen.

Opublikowano

Czasami bywa że po wymianie wtrysków na nowe silnik musi sie chwile sie "przepalić", ale z Twojego opisu wynika że już to zrobił a objaw wrócił.

 

Układ paliwowy masz drożny i szczelny? Kiedy ostatnio zmieniałes filtry paliwa i powietrza? Jak wali dymem to zajżyj do turbiny, może puszcza olej.

Opublikowano

dziekuje wszystkim za pomoc, problemem byl zapchany filtr powietrza, kupie nowy,zmienie i zobaczymy :) , pozdrawiam

 

SLAWEKsi npisalem a pw i czekam na odpowiedz. B)

Opublikowano

Ja dzisiaj ustawiałem ssace na 0.20mm a wydechowe na 0.30 ale widze ze troszke klepia i bede musiał zejsc o 0.05mm na zaworze. Chyba ze ktos wie dokladnie ile powinno byc to prosze pisac.Chodzi mi o silnk 6359 DL.

Opublikowano

rzeczywiście te luzy są ogromne pół milimetra na wydechu no no ale skoro tak podaje instrukcja to tak musi być ja osobiście ustawiam na słuch przy ciepłym silniku i silnik tak pięknie mróczy jak kot aż miło posłuchać

Opublikowano

Zalezy co jest w silniku do remontu.Jesli tylko tuleje i tloki to koszt niewielki bo ok 400zl za cyl plus regeneracja glowicy ok 600zl .Do tego ewentualnie turbina okolo 1000 pln i masz nowy silnik.

Opublikowano (edytowane)

łuz na zaworach ssących wynosi 0.35 mm a na zaworach wydechowych 0.45mm,wartości te podaję zgodnie z instrukcją jd 2140

 

 

 

Kilka postów do tyłu nie chce się poszukać ?, a tak w ogóle nowi forumowicze zamiast poszukać w tematach , poczytać

,były wiele razy opisywane różne defekty pracy silników, i mankamenty hydrauliki. Zauważyłem , że bardziej obcykanym forumowiczom w mechanice nie chce się odpowiadać kolejny raz na powtarzające się pytania , także najlepiej prześledzić tematy a pewnie natrafi się na opisane problemy i ich rozwiązane.

Edytowane przez czadowywicek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v