Skocz do zawartości
krolik

Jaki powiniem być luz na zaworach w JD 2140

Polecane posty

krolik    0

Witam,

Mam ciagnik john deere 2140 Z turbina,

Ostatnio zmienilem wtryskiwacze i ustawilem luz na zaworach(0,3mm)

ciagnik nie zawsze osiaga swoja moc i obroty

Co jest przyczyna??

Czy mozecie mi cos doradzic, posiadacze john deer'ow

\czekam na odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Moze to błachy powod ale powymieniaj wszystkie filtry(powietrza 2 sztuki i paliwa) moze cos pomoze.Napisz dokładniej co sie dzieje jaki sa objawy,moze dymi przy tym dziwnie?W jakiej kondycji jest turbina bo znajomemu sie rozleciala na pól własnie w 2140.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolik    0
Moze to błachy powod ale powymieniaj wszystkie filtry(powietrza 2 sztuki i paliwa) moze cos pomoze.Napisz dokładniej co sie dzieje jaki sa objawy,moze dymi przy tym dziwnie?W jakiej kondycji jest turbina bo znajomemu sie rozleciala na pól własnie w 2140.

 

z turbina wydaje sie wszystko ok.przed wymiana wtryskow bylo w porzadku.z cizarem zaczal "walilc" dymem,nie mial tyle mocy,dusil sie nie pracowal energicznie, po kilku minutach naprawilo sie,bylo ok i stwierdziem ze cos z pompa. po jakims czasie(na pusto,bez ciezaru) stalo sie to samo-brak sily, dynamicznosci. plyn w chlodnicy nie grzeje sie, silnik ladnie ""chodzi", nie mam co do jego warku zastrzezen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    7

Czasami bywa że po wymianie wtrysków na nowe silnik musi sie chwile sie "przepalić", ale z Twojego opisu wynika że już to zrobił a objaw wrócił.

 

Układ paliwowy masz drożny i szczelny? Kiedy ostatnio zmieniałes filtry paliwa i powietrza? Jak wali dymem to zajżyj do turbiny, może puszcza olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzecho106    0

Ja ostatnio miałem prawie taki sam problem pękła mi membrana w pompce paliwowej i zasysał powietrze i tak chodził nie raz szybko a nie raz spadał z obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SlawekSi    1

łuz na zaworach ssących wynosi 0.35 mm a na zaworach wydechowych 0.45mm,wartości te podaję zgodnie z instrukcją jd 2140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolik    0

dziekuje wszystkim za pomoc, problemem byl zapchany filtr powietrza, kupie nowy,zmienie i zobaczymy :) , pozdrawiam

 

SLAWEKsi npisalem a pw i czekam na odpowiedz. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Z tymi filtrami to musisz uwazac bo przez własnie zapchane filtry rozpadaja sie turbiny.Niby nie mozliwe ale udowodnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Ja dzisiaj ustawiałem ssace na 0.20mm a wydechowe na 0.30 ale widze ze troszke klepia i bede musiał zejsc o 0.05mm na zaworze. Chyba ze ktos wie dokladnie ile powinno byc to prosze pisac.Chodzi mi o silnk 6359 DL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6

rzeczywiście te luzy są ogromne pół milimetra na wydechu no no ale skoro tak podaje instrukcja to tak musi być ja osobiście ustawiam na słuch przy ciepłym silniku i silnik tak pięknie mróczy jak kot aż miło posłuchać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Czy opłaca się kupić 2140 z silnikiem do remontu za 12tyś zł?

Silnik bym sam zrobił i bym wiedział że jest po remoncie, ale ceny części ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Zalezy co jest w silniku do remontu.Jesli tylko tuleje i tloki to koszt niewielki bo ok 400zl za cyl plus regeneracja glowicy ok 600zl .Do tego ewentualnie turbina okolo 1000 pln i masz nowy silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian214    0

Witam,

Posiadam John Deera 3130

Chciałbym się dowiedzieć jaki powinien być luz na zaworach. Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

łuz na zaworach ssących wynosi 0.35 mm a na zaworach wydechowych 0.45mm,wartości te podaję zgodnie z instrukcją jd 2140

 

 

 

Kilka postów do tyłu nie chce się poszukać ?, a tak w ogóle nowi forumowicze zamiast poszukać w tematach , poczytać

,były wiele razy opisywane różne defekty pracy silników, i mankamenty hydrauliki. Zauważyłem , że bardziej obcykanym forumowiczom w mechanice nie chce się odpowiadać kolejny raz na powtarzające się pytania , także najlepiej prześledzić tematy a pewnie natrafi się na opisane problemy i ich rozwiązane.

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Kamilek1997
      Witam jestem tu nowy i nie znalazłem na forum podobnego tematu. posiadam od nie dawna John deera 28-50 i mam taki problem nie ważne zimny czy ciepły , wywala płyn korkiem chłodnicy dzieje sie tak tylko wtedy gdy jedzie sie na pełnych obrotach po przejechaniu około kilometra, na postoju można trzymać na obrotach i nic się nie dzieje, proszę o pomoc 
    • Przez marek3080
      Witam
      Tak jak w temacie. Konedata pokazuje że to ten sam model silnika (4239TL) ale jest różnica w mocy. Jeśli ktoś wie i mógłby napisać skąd w 2850 biorą się dodatkowe 8 KM byłbym wdzięczny. I jeszcze na dokładkę czy można zrobić coś z silnikiem w 2650  aby miał te dodatkowe konie jak 2850? Czy to tylko dawka paliwa czy może inna turbina?
      Pozdrawiam
    • Przez krecikkkkkkkk123
      Witam .
      posiadam JD 2140 4x4 79 r 82 km + Turbo 
      Mam pytanie mam miedzy nogami takie małe pokreło i po prawej stronie tez mam takie 2 pokretła jakby , i nie wiem do czego to słuzy .
      Moze wy mi powiecie .?
       
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez kierowca12
      Witam 
      Chciałbym się dowiedzieć jak jest zasłożony przedni wom w jd 3050 mógłby ktoś mi wyłać zdjecie albo chociaż napisać jak to jest zamontowane 
×