Skocz do zawartości
krolik

Jaki powiniem być luz na zaworach w JD 2140

Polecane posty

krolik    0

Witam,

Mam ciagnik john deere 2140 Z turbina,

Ostatnio zmienilem wtryskiwacze i ustawilem luz na zaworach(0,3mm)

ciagnik nie zawsze osiaga swoja moc i obroty

Co jest przyczyna??

Czy mozecie mi cos doradzic, posiadacze john deer'ow

\czekam na odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Moze to błachy powod ale powymieniaj wszystkie filtry(powietrza 2 sztuki i paliwa) moze cos pomoze.Napisz dokładniej co sie dzieje jaki sa objawy,moze dymi przy tym dziwnie?W jakiej kondycji jest turbina bo znajomemu sie rozleciala na pól własnie w 2140.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolik    0
Moze to błachy powod ale powymieniaj wszystkie filtry(powietrza 2 sztuki i paliwa) moze cos pomoze.Napisz dokładniej co sie dzieje jaki sa objawy,moze dymi przy tym dziwnie?W jakiej kondycji jest turbina bo znajomemu sie rozleciala na pól własnie w 2140.

 

z turbina wydaje sie wszystko ok.przed wymiana wtryskow bylo w porzadku.z cizarem zaczal "walilc" dymem,nie mial tyle mocy,dusil sie nie pracowal energicznie, po kilku minutach naprawilo sie,bylo ok i stwierdziem ze cos z pompa. po jakims czasie(na pusto,bez ciezaru) stalo sie to samo-brak sily, dynamicznosci. plyn w chlodnicy nie grzeje sie, silnik ladnie ""chodzi", nie mam co do jego warku zastrzezen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mirasek    8

Czasami bywa że po wymianie wtrysków na nowe silnik musi sie chwile sie "przepalić", ale z Twojego opisu wynika że już to zrobił a objaw wrócił.

 

Układ paliwowy masz drożny i szczelny? Kiedy ostatnio zmieniałes filtry paliwa i powietrza? Jak wali dymem to zajżyj do turbiny, może puszcza olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzecho106    0

Ja ostatnio miałem prawie taki sam problem pękła mi membrana w pompce paliwowej i zasysał powietrze i tak chodził nie raz szybko a nie raz spadał z obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SlawekSi    1

łuz na zaworach ssących wynosi 0.35 mm a na zaworach wydechowych 0.45mm,wartości te podaję zgodnie z instrukcją jd 2140

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolik    0

dziekuje wszystkim za pomoc, problemem byl zapchany filtr powietrza, kupie nowy,zmienie i zobaczymy :) , pozdrawiam

 

SLAWEKsi npisalem a pw i czekam na odpowiedz. B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Z tymi filtrami to musisz uwazac bo przez własnie zapchane filtry rozpadaja sie turbiny.Niby nie mozliwe ale udowodnione.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Ja dzisiaj ustawiałem ssace na 0.20mm a wydechowe na 0.30 ale widze ze troszke klepia i bede musiał zejsc o 0.05mm na zaworze. Chyba ze ktos wie dokladnie ile powinno byc to prosze pisac.Chodzi mi o silnk 6359 DL.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenas    6

rzeczywiście te luzy są ogromne pół milimetra na wydechu no no ale skoro tak podaje instrukcja to tak musi być ja osobiście ustawiam na słuch przy ciepłym silniku i silnik tak pięknie mróczy jak kot aż miło posłuchać


Ciągnik powinien być jak koń-prosty w budowie i nie zawodny w pracy.
www.youtube.com/watch?v=N--TWYKpbYM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Czy opłaca się kupić 2140 z silnikiem do remontu za 12tyś zł?

Silnik bym sam zrobił i bym wiedział że jest po remoncie, ale ceny części ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Zalezy co jest w silniku do remontu.Jesli tylko tuleje i tloki to koszt niewielki bo ok 400zl za cyl plus regeneracja glowicy ok 600zl .Do tego ewentualnie turbina okolo 1000 pln i masz nowy silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adrian214    0

Witam,

Posiadam John Deera 3130

Chciałbym się dowiedzieć jaki powinien być luz na zaworach. Jeśli ktoś wie to proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

łuz na zaworach ssących wynosi 0.35 mm a na zaworach wydechowych 0.45mm,wartości te podaję zgodnie z instrukcją jd 2140

 

 

 

Kilka postów do tyłu nie chce się poszukać ?, a tak w ogóle nowi forumowicze zamiast poszukać w tematach , poczytać

,były wiele razy opisywane różne defekty pracy silników, i mankamenty hydrauliki. Zauważyłem , że bardziej obcykanym forumowiczom w mechanice nie chce się odpowiadać kolejny raz na powtarzające się pytania , także najlepiej prześledzić tematy a pewnie natrafi się na opisane problemy i ich rozwiązane.

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawel_rawa
      witam mam problem z blukującymi hamulcami w john deere 1640 po zdjeciu i założeniu kabiny zaczęły mi hamować podczas skręcania kołami podczas wciskania pedału również działają wie ktoś co mogło się stać coś źle złożyłem?
    • Przez mati_43
      Witam w moim jd 2140 po wymianie orbitrola podnosnik nie dziala chyba ze skrece kierownice na max to dziala
    • Przez TacerOo
      Witam,
      posiada ktoś schemat elektroniki John deere 2140 ew. czy coś takiego gdzieś dostanę ? Od jakiegoś czasu przestało działać dosłownie wszystko. Mogę jedynie odpalić ciągnik. Brak ładowania, świateł, kontrolek. Prawdopodobnie gdzieś jest spięcie, ale w tonie kabli ciężko się połapać. 
    • Przez Galik
      Czy miał ktoś może problem z wymontowaniem widocznego na zdjęciach elementu który jest na wieloklinie.. Ściągaczem po polaniu WD 40  nie chce się zdjąć.



    • Przez Ryjek1238
      Witam.
      Po remoncie hydrauliki w John Deere 2130, a mianowicie po wymianie obydwóch pomp hydrauliki (spowodowane użytkowaniem traktora bez filtra oleju ze zużytymi tarczkami sprzęgła mokrego w skrzyni, przez poprzedniego właściciela), mam problemy z hamulcami. Mianowicie hamulców nie da się odpowietrzyć standardowymi metodami, cały czas z odpowietrzników wydostają się pęcherze powietrza. Czy miał już ktoś taki problem, lub wie jak go rozwiązać? Ponieważ dosyć sporo zainwestowałem w ten sprzęt i kończą mi się pomysły jak rozwiązać ten problem.
      Pozdrawiam
      Tomasz.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.