Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

vicia1223 a możesz podesłać link do tego ogłoszenia, bo szukałem i nic nie znalazłem.

A co to tego odpalania to u mnie chyba z dwa razy też się coś takiego przytrafiło, ale nie mi osobiścia tylko ojcu więc nie wiem co kąkretnie się działo aby wiem że kilka razy przekręcał kluczykiem zaczym odpalił.

Opublikowano

dzisiaj byłem w serwisie popytać bo u mnie też zaczął pojawiać sie błąd 14900. w serwisówce posze brak sterownika skrzyni. mechanik zalecił przeczyścić, przynajmniej poruszać kostkami na bloku sprzągłowym przy cewkach i przy pedale sprzęgła

Opublikowano

14900 to chyba nie groźny jest .. Mi świeci się kontrolka od oleju po przekręceniu kluczyka w gaśnie po odpaleniu ciągnika , niby ok ale wg ksiązki jeśli pali się po przekręceniu kluczyka to też coś nie tak . Serwis mówi że jak gaśnie to ok .. I czyja prawda ??

 

Olej jest , na 3/4 poziomu między min a max w skrzyni i w silniku ..

 

Jak wam się domykają drzwi od strony lewej tj od strony zbiornika ?? Moje się zamykają ale tzreba piz..ąć trochę .. Po przeciwnej stronie już nie wymagają takiej energi..

Opublikowano

Co do tej kontrolki- to normalne że ona gaśnie po odpaleniu ciągnika, ponieważ ona wskazuje na brak ciśnienia oleju w silniku no a jak silnik jest wyłączony to ciśnienia nie ma, dopiero po odpaleniu pompa wytwarza ciśnienie i kontrolka gaśnie.

Opublikowano (edytowane)

A ja dziś chciałem zobaczyć jaką mam ustawioną dynamikę ciągnika i jak już wszedłem na te programowanie to na dolnym wyświetlaczu pojawił się napis SOFT a na górnym napis RJ H3 i pod tym napisem zębatka . Coś konkretnego sygnalizuje ten kod ?? Czy tylko zapala się przy tym przestawianiu dynamiki ??

 

Dodam , że ciągnik ma 30 h i delikatnie szarpnie jak rewers wezmę jazda do przodu a do tyłu już nie szarpie .. Po odpaleniu żaden błąd się nie zapala , jest ok ..

 

Mógłby ktoś z posiadaczy sprawdzić u siebie czy coś takiego się pojawia ??

Edytowane przez vicia1223
Opublikowano

Vicia@ skrzynia by musiała być skalibrowana jak na SOFT zaczyna szarpać. A jak ruszasz normalnie ze sprzęgła do przodu też szarpie?

 

Co do zamykania drzwi, to otwórz tylnią szybę i wtedy spróbuj zamknąć drzwi :) Zbyt szczelna kabina.

Opublikowano (edytowane)

Ja mam ustawione na teń pośrodku poziom . mid czy jakoś tak . właśnie najgorzej jest jak ruszam ze sprzęgła , nawet jak bardzo bardzo powoli zwalniam pedał to i tak czuć szarpnięcie . do tyłu tak się nie dzieje i jest ok .

 

 

Chodzi mi o ten skrót na górnym wyświetlaczu gdy wchodze w te programowanie , RJ H3 i ta zębatka.

 

A drzwi to racja z tą szczelną kabiną tylko dlaczego prawe się zamykają elegancko niezależnie od otwarcia jakiejś szyby ??:)

Edytowane przez vicia1223
Opublikowano

Mi się wydaje że to kwestia wykonania kalibracji. jak u nas ją przeporawadziłem to przestał szarpać.

 

A co do drzwi czemu lewe się nie zamykają a prawe tak to jest to rzecz która się fizjonomom nie śniła:)... Niektóre teorie spiskowe głoszą że to kwestia rozmachu z jakim się drzwi zamyka;). Zazwyczaj prawe się uchyla a lewymi się wchodzi i zamyka je się gdy są otworzone pod wiekszym kontem. Ale mimo wszystko próbowałem je najpierw podciągnąć a potem delikatnie jak są blisko zamknąć i nic to nie dało... Trzeba nimi trzasnąć jak u teściowej

Opublikowano

"Fizjonomom" dawno już się to przyśniło i wiele razy było na forum wyjaśniane :P aby lewe drzwi zamykały się lekko należy uchylić jakieś okno, wszystko przez ciśnienie wewnątrz kabiny spowodowane jej szczelnością.

Opublikowano

Są trzy poziomy dynamiki, soft, fast, midi. Załączamy rewers do przodu,naciskamy nogą oba hamulce, załączamy zapłon bez uruchamiania silnika. na wyświetlaczu pojawia się aktualny poziom, zamieniamy przyciskiem od ustawiania godziny potem przytrzymujemy do usłyszenia - długie piiii.. puszczamy wyłączamy zapłon. Gotowe.

 

Przy jakiej temperaturze oleju najlepiej wykonać kalibracje?

Opublikowano

b0gdan to dlaczego prawe drzwi nie wymagają uchylenia jednej z szyb ?? Chyba jednak nie śnił się te pomysły fizjonomom :D

 

 

Da się jakoś przestawić ręcznie szybkość podnoszenia i opadania bez ehr ?? Strasznie powoli to opada , podnosić jeszcze jak Cię mogę ale w dół to maskara ..

Opublikowano (edytowane)

Co do szybkości opadania to u nas jak był nowy to był problem bo praktycznie podnośnik nie chciał opadać. Podczas przeglądu po 50h zostało to wyregulowane wieć to kwestia regulacji. Trzeba było serwisantowi powiedziec na przeglądzie żeby to zrobił

Edytowane przez artursz89
Opublikowano

Powiem , bo bd zamawiał serwis właśnie . Ile od Was skroili ??

 

A odnośnie ciągnika to przestał szarpać gdy rewers się brało na jazdę do przodu . Ze sprzęgła jak ruszam to też ok , a było fatalnie , nie wiem skąd się samo naprawiło. ??

Opublikowano

U mnie jak byli to chyba 900 netto. Co do zaniku szarpania to zauważyłem u siebie jak się mocno rozgrzeje olej to troszkę szarpie, ale zimny jest ok.

 

Co do opuszczania i jego szybkości to jak spojrzysz od tyłu to za prawym wieszakiem będziesz miał taką długą śrubę z linką od liftomatica. wykręć ją albo wkręć i będziesz widział różnicę ( to szare pokrętło jest od wysokości podnoszenia)

Opublikowano

Troszkę szarpie i robiłeś z tym coś ?? Właśnie mój jak się rozgrzał na wiosnę to jadąc powoli do tyłu jak wziąłem do przodu rewers to lekko przód podnosiło :) Zimny teraz ok , i co , serwis nic nie zrobi w takiej sytuacji , ewentualnie przeciągnąć go z 10 km konkretnie niech się nagrzeje.

Opublikowano

A kalibrowałeś go? Bo jak nie to w instrukcji obsługi masz jak kalibrować każdy rodzaj skrzyni i rób zgodnie z instrukcją (temperatura też tak pomiedzy zalecaną ale najlepiej trochę więcej niż średnia przedziału). Powinno pomóc na szarpanie

Opublikowano

Jesienią go kalibrowałem, więc na lato będzie trzeba mu zapobiegawczo kalibracje zrobić, ale tylko delikatnie szarpie jak jest mocno rozgrzany więc sie nie pali :)

Opublikowano (edytowane)

Szczerze to "aż przyjadą" :). Zadzwoń raz, drugi się przypomnij powiedz że masz potem grubszą robotę to może będzie szybciej. Jak to mówił kierownik serwisu- najpierw jadą do tych co mocniej się dobijają :)

 

I z własnego doświadczenia odnośnie spalania: Przedwczoraj przy 12h pracy z sianem tzn roztrząsacz + belowanie + zwożenie z ładowaniem spalił 60 l, czyli 5l/h

Edytowane przez artursz89
Opublikowano

Witam . Ile płaciliście za pierwszy przegląd w t5060 ?? Co było zmieniane i za ile bo mi serwis powiedział 1500 brutto...

Czy na fakturze jest wszystko wyszczególnione , tj olej , filtr itp ??

 

Proszę o odp bo we wtorek mają mi go przejrzeć .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v