Vroobel

Zawór pierwszenstwa case 5150

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Vroobel    5

Witam,
Czy zawór pierwszenstwa może odpowiadać za szarpanie podnośnika (góra, dół)? oraz po rozgrzaniu nie mogę ani obrócić pluga, w dodatku podnosnik opada przy skręcaniu i hamowaniu, ponowne wciśnięcie hamulca i przygazowanie powoduje uniesienie podnośnika do ustawionej pozycji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    598

Patrząc w instrukcji to odpowiedzialny za EHR jest K20 (tylko ja patrzę w instrukcji NH).


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    5

Nie widzę tutaj żadnego przekaźnika od SHR jest tylko bezpiecznik od przełącznika.

post-39703-0-92579100-1478395456_thumb.png

Edytowano przez Vroobel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajny    3

podnośnik trzyma po zgaszeniu ? w pierwszej linii jest odpowiedzialny zawór główny przy pompie (ten pierwszy plaster przykręcony do pompy z trzema elektrozaworami)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    5

Po zgaszeniu trzyma, z tego co widzę to zaraz za pompa jest główny rozdzielacz od podnośnika i on jest skręcany z 3 części, od pozycyjnej jest osobno i od Siłowej jest osobno, za tym rozdzielaczem jest zawór pierwszenstwa. Może którys elektrozawor szwankuje, chce kupić zegary do mierzenia ciśnienia tylko pewnie problem będzie z redukcji bo calowe gwinty..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gajny    3

sprawdź jeszcze co się dzieje po ustawieniu wysokości przez przyciski z błotników (wtedy przestaje działać sterowanie z kabiny aż nie zastartujesz podnośnika jak po odpaleniu). polecam przestudiować serwisówkę, albo zawołać kogoś kto ma ogarnięte te ciągniki w innym wypadku wydasz niepotrzebne pieniądze.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vroobel    5

Kiedyś to patrzyłem i po uniesieniu na max podbijalo a po puszczaniu to wiadomo luz i tez buja tylko trochę mniej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Lukasz123456
      Wyswietlacz cyfrowy nic mi nie pokazuje jak zapale ciągnik. Jedynie jak włączę zapłon to pokazuje kontrolke od ładowania . A jak włączę na świecie żarową to pokazuje motogodziny . Jak to można naprawić? 
    • Przez Lukasz123456
      Witam jestem w trakcie rozbierania przystawki od napędu przedniego case 4230 pod tylnym mostem .w przytawce jest wałek  i zastanawiam się czy go wyciągnąć i jesl i go wyciągnę to jak to włożyć z powrotem .czy będę musiał coś jeszcze rozebrać bo chce ściągnąć całą przystawkę.  Czy mógłby ktoś opisać mi jak to rozebrać i potem złożyc .  Z góry dzięki za podpowiedzi
    • Przez nowalkopol
      Panowie/Panie, sprawa jest tego typu: zdarza się u mnie w Case MX 110, że ma problem z rozruchem silnika. (Chodzi tutaj o układ rozrusznika a nie o silnik). Po przekręceniu kluczyka wpierw słychać tykniecie cewki przy pompie. Następnie słychać tykniecie w rozruszniku. Akumulatory sprawne. Cewka na rozruszniku nowa. Szczotki w rozruszniku i ogólnie rozrusznik jest ok. Poprawiłem (wymieniłem na nowe) styki przy takich przekaźnikach pod maską. Ogólnie jak złapie to pali od strzału. Tylko ten rozrusznik czasem złapie czasem nie. Gdzie dalej szukać? Mieliście taki przypadek?
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.