Skocz do zawartości
kukum

Ustawienie orki siłowej

Polecane posty

kukum    7

Witam panów pytanie takie jak w temacie jak ustwić dzwignie (Wajche) i która do pozycji siłowej ? mam mtz 82 z 87 roku i posiadam 4 dzwignie koło kierownicy dwie pierwsze ( od lewej ) to steruje hydraulika zewnetrzna 3 to dla mnie czarna magia mam ustawiona ją po srodku tak jakby zawsze, a ostatnia 4 podnosze i opuszczam tylny tuz. Dodam ze dzwignia koło siedzenie nie operuje bo mi nie wygodnie raz na ruski  bawiłem sie nia zeby nie zastała sie i tyle 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
patryk741    25

też mam mtz i powiem tak mam przy kierownicy 3 wajchy i jedna z boku ale sąsiad też ma mtz i ma 4 przy kierownicy i dwie od hydrauliki zewnetrznej jedna od tuza i ta pozostała mówi że służy do "blokowania podnośnika" czyli że np jak jedzir i żeby mu pluga nie opuszczalo to sobie tym blokuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    64

patryk 741 tam nic nie zblokujesz

 

 

kukum no to ci domieszam :P miałem mtz z 87 r , to jeszcze pod kierownicą masz pokrętło zawór do ... czegoś  :lol: chyba do siły docisku belek

 

pod siedzeniem masz malutki zaworek z rączką grubości/wielkości gwoździa powiedzmy i obok przełącznik no zazębia się z dżwigniami od mocowania cięgła to tu załączasz pozycję zwykłą i siłową (do pługa)

 

no i wajcha przy siedzeniu nią możesz ustawić wysokość na jaka mają opaść belki (albo inaczej ile od ziemi)

a sterujesz tą wajchą od prawej przy kierownicy

 

a żeby ta przy siedzeniu działała to musisz jakoś ustawić tą drugą od prawej , i chyba ten zaworek pod siedzeniem

A i jak tą drugą nie w to miejsce nastawisz to belki wcale nie będą działać

 

no i każda wajcha przy kierownicy ma 4 pozycje -_-

 

 

 

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez BeniaminGrodek
      Panowie mam problem mam MTZ 50 z silnikiem d-50 i chciałbym się zapytać czy ktoś może już wstawiał silnik do takiego  Z MTZ 80-d240 czy podejdzie pod korpus sprzęgła. Skrzynie ??? Wiem ze sprzęgło by trzeba było wymienić. Ale czy ktoś coś takiego ogóle robił i co trzeba zmienić ???
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
    • Przez emergency12
      Witam, Planuje kupić belarusa 952.6 (identyczny jak 952.5 tylko z podwójnym wtryskiem ad blue). Jak oceniacie ten ciągnik? 952.5 kosztował 123 tys brutto, 95km. warto dokładać pieniędzy do lepszego ciągnika na 20ha?
×