Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś możne wie jak powinien być ustawiony czujnik miernik paliwa w baku new hollanda td95d bo wykręcałem go by zobaczyć czy nie zapchała się wlot rurki zasysającej paliwo a nie popatrzyłem jak on tam był ustawiony i teraz nie działa jak trzeba pokazuje od pełnego do 3/4 dobrze i dalej już nie opada choć paliwa już nie ma w zbiorniku. dziś go przestawiłem o jedna śrubę to pokazywał dobrze w zakresie od pustego do 1/4 potem się zawieszał. na pusto ruszając ręką pływak wskaźnik pokazuje prawidłowo w całym zakresie wiec pływak musi się blokować o ściankę baku.

Opublikowano

Witam, czy wymieniał ktoś może uszczelniacz na wale w modelu Td 5020 lub podobnym?? Spod koła pasowego wydostaje się olej i iekawe czy możnaby to zrobić domowym sposobem czy trzeba od razu serwis wzywać??

Opublikowano

Czy ktoś już wymieniał uszczelkę cięgien dolnych w TD80D lub podobnym (nr. 47129342)? Bo po 900 mtg i 4,5 roku z prawej olej trochę kapie. Cena tej uszczelki to blisko 50 zł. Czy wystarczy tylko spuścić olej hydrauliczny i wyjąć drążek stabilizatora i wymienić tą uszczelkę?

Nikt nie odpowiada, a podobno to częsta usterka. Ja po spuszczeniu oleju odkręciłem cały "wózek wychylny" bo tak jest wygodniej. Po wyjęciu drążka stabilizatora, należy wyjąć tulejkę w której siedzi uszczelka (ciężka sprawa, ale ściągacz dał radę). Można od razu wymienić też 2 łożyska ślizgowe przegubowe.

Moje pytanie nr.2 na jaki klej uszczelniane są w NH części tylnego mostu, chodzi mi o ten wózek wychylny, bo wygląda mi to na uszczelniacz anaerobowy (uszczelniacze silikonowe raczej odpadają)?

ktoś to zmieniał bez odkręcania tych śrub od dołu?? 

Opublikowano

Jest okazja kupic New Hollanda TD 80D, rok 2006, klima, 40km/h, wom 540/1000 i co najważniejsze ok 1600 mth i wiem ze tyle ma bo to ciągnik znajomego który pracował jako pomocniczy. Cena za niego to ok 70-75 tyś na reke. Myślicie opłaca się?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v