Skocz do zawartości
Bartekh

wyciek oleju z przekładni w new holland td 5030

Polecane posty

Bartekh    0

Witam! Od jakiegos czasu mam problem z moim NH a mianowicie pojawił sie olej na wałku, osi obrotu dolnych ciegien, taki ze po zostawieniu go na noc w garazu na drugi dzien jes juz kałuza pod nim. Nie wiem co sie dzieje, gdzie to sie mogło rozszczelnic. Jak macie jakies pomysły i sposoby na naprawe tej usterki, to piszcie :)

Obraz pomocniczy w załaczniku. (obraz znalazłem w wyszukiwarce wiec to nie z mojego nh. poza tym u mnie jest wyciek z lewej strony, od strony baku) 

Czy to moze miec zwiazek z tym?; http://www.agrofoto.pl/forum/topic/74558-duży-problem-z-tylnym-podnosnikiem-w-nh-td5030/#entry1434654 post-40836-0-51409000-1417019531_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morfi81    30

spróbuj podokręcać te wszystkie śruby od dołu korpusu i dwie nad tym wałkiem ( w moim TD80D plus też się lekko poci ale nie aż tyle aby nakapało kałużę, tylko u mnie to jest od strony rozdzielacza)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
case-jxu-95    0

Kolego miałem to samo ,musisz spuści olej ze skrzyni i podnośnika odkreci 6 śrub od tej obudowy odjąc ramiona i opuści na pewno poszły ci uszczelniacze na wałku można wybic je tylko od środka ,komplet nowych uszczelnień to ok 100zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

crative009    6

Tak miałem to samo , spuszczać olej nie koniecznie wystarczy ze masz gdzieś jakaś stromą górkę i wjechać na nią tyłem, ja tak zrobiłem i bez spuszczania się obeszło, jak na razie zmień jeden uszczelniacz, to unikniesz większych kosztów.

 

Podoba mi się treść merytoryczna ale oprócz tego polskie znaki też by się przydały.

 

Pozdrawiam kris14

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bartekh    0

to jak rozumiem to te uszczelniacze sa na tym wałku na którym sie obracaja dolne ciegła, tak?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    6

Tak zgadza się, tylko trzeba je wybijać od środka, ja dorobiłem taki specjalny "wyciągacz" tak żeby wszystkiego nie rozbierać

 

Jak wyżej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crative009    6

Tak da się, wystarczy wysunąć wałek w jedna stronę, nie koniecznie cały i dorobić taki "wyciągacz" ja go zrobiłem z kawałka dość grubego płaskownika, i 4 śrub(chyba 12) (2 wchodzą w środek i nimi łapie ten uszczelniacz od środka i 2 oparte od korpus i rozkręcając nakrętki na nich które wypychają ten płaskownik,  wyciąga się ten uszczelniacz, nie wiem jak dokładnie to opisać) tylko ciężko jest go z tamtąd wyciągnąć, trochę się przy tym nasiedziałem nim dobrze dopasowałem ten wyciągacz, ale przynajmniej obyło się bez spuszczania oleju i rozszczelniania.

 

Ps. Przepraszam za brak polskich znaków w poprzednich komentarzach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

a wymieniałeś też tą tulejkę czy tylko sam uszczelniacz??

ja się zastanawiam czy tej tulejki nie obrócić o 90 stopni i nie włożyć starej,  u mnie jest 3 mm wybita 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×