Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
102 tys netto z klimą, + obciążniki bez obciązników na kołach. Do niego mam opryskiwacz rau ikarus 2800 i rozsiewacz do nawozów. Tym się jezdzi lepiej niż t 7030 po pierwsze zgrabny, dobry skręt, mniej pali. Ja mam dopiero 5 mth więc kolega Cihu ma już starego :)

 

nie no moj to zupelny staruszek... dzis mu 8 mth zleciala

Opublikowano

to jakas sciema jest. u mnie wszystko zalaczane jest mechanicznie. naped wajcha w podlodze i blokade specjalna stopką - tak jak w starych TD. Jedyny bajer to liftomatic z boku ktory na pewno ulatwi nawroty podczas pracy na polu.

 

w dodatku w ulotce podany jest moment i moc ciagnika (pisze o tych 2 wykresach str 5) niby td5050 a faktycznie to chyba jest td5040 albo nawet 5030

 

PS: Jest tez elektroniczny licznik mth jednak nie wskazuje predkosci ciagnika. zastanawiam sie nad zamontowaniem licznika rowerowego ale jeszcze nie patrzylem jak by to zrobic. widzialem kilka tematów o tym na AF

Opublikowano

tak jest... chodzilo mi o to ze to jedyne udoskonalenie, ktore mozna znalezc w ceri ciagnikow TD. a poza tym nawet rusek ma wiecej bajerów niz ta seria NH. mnie najbardziej boli brak licznika predkosci hehe

Opublikowano

Ja tam czekam na swierza dostawe nowych ciagnikow,;D przedluzylem zakup, Kurcze nie wiedzialem tez ze jest mozliwosc zalaczania napedow w ten sposob ale to nic bede sam cos z czasem czmonil z takimi bajerami, Ale najlepsze jest to ze przednia os jest wzmocniona.

Poczytajcie sobie dokladnie ta ulotke bo jest tam duzo informacji.

Opublikowano
to jakas sciema jest. u mnie wszystko zalaczane jest mechanicznie. naped wajcha w podlodze i blokade specjalna stopką - tak jak w starych TD. Jedyny bajer to liftomatic z boku ktory na pewno ulatwi nawroty podczas pracy na polu.

 

w dodatku w ulotce podany jest moment i moc ciagnika (pisze o tych 2 wykresach str 5) niby td5050 a faktycznie to chyba jest td5040 albo nawet 5030

 

PS: Jest tez elektroniczny licznik mth jednak nie wskazuje predkosci ciagnika. zastanawiam sie nad zamontowaniem licznika rowerowego ale jeszcze nie patrzylem jak by to zrobic. widzialem kilka tematów o tym na AF

fakt bajerow jest w nich malo dlatego sobie nie pozalowalem na klime do jx'a. to zalaczanie napedow pewnie juz bedzie mozna zamawiac tak jak juz mozna ten fotel pneumatyczny.

 

ja jako predkosciomierza bede uzywal nawigacji samochodowej-poda mi predkosc, przebieg, srednia predkosc, max, min... pozatym bedzie precyzyjniejsza niz proste predkosciomierze bo wynik nie bedzie sfalszowany zuzyciem opon, cisnieniem powietrza czy poslizgiem. wada to ze nie poda mi predkosci co do dziesiatych czesci(chociaz nie wiem czy w trybie pieszego moze pokazuje-musze sprawdzic).

 

co do czytania ulotek i roznego rodzaju prospektow rolniczych podchodze bardzo nieufnie- tak wlasciwie gdyby nie byly takie sliskie to bym nimi cztery litery podcieral. tyle bledow w nich jest i malo precyzyjnych informacji ze normalnie mnie cos trafia jak je czytam. pytalem juz wczesniej i sie powtorze- dlaczego w td5040 jest dwa razy glosniej niz w td5050???

 

jeszcze chcialem dodac, ze chyba to zalaczanie elektrohydrauliczne napedu wiaze sie z brakiem hamulcow przednich poniewaz w chwili hamowania przedni naped bedzie automatycznie wlaczany - nie wiem czemu ale jakos nie lubie tego rozwiazania.

Opublikowano

Te włączanie napędu nie jest całkiem takie głupie (chociaż oczywiście lepsze są hamulce na na wszystkie koła)-a piszę tak bo ostatnio takie hamowanie ocaliło mnie przed mało przyjemnym wjazdem do rowu ;)-a tak skończyłaby się ta sytuacja w przypadku hamowania tylko dwóch kól...

Opublikowano

a mi zimą w MF nie działa hamowanie na przód przynajmniej dopóki się odpowiednio nie rozgrzeje...lepiej nie próbować hamować w tym stanie przy pełnej prędkości... ;)

Opublikowano
;) hehe mi tam do "gnoju" bajery są zbędne :D jak się chce NH z bajerami to się bierze T5000

 

ale jego cena jest duzo wyzsza. z reszta to 120 tysi za td5050 to tez za duzo

Opublikowano
a mi zimą w MF nie działa hamowanie na przód przynajmniej dopóki się odpowiednio nie rozgrzeje...lepiej nie próbować hamować w tym stanie przy pełnej prędkości... ;)

To jest właśnie taki chytry sposób na ograniczenie liczby użytkowników MF-a :D

Opublikowano
to jakas sciema jest. u mnie wszystko zalaczane jest mechanicznie. naped wajcha w podlodze i blokade specjalna stopką - tak jak w starych TD. Jedyny bajer to liftomatic z boku ktory na pewno ulatwi nawroty podczas pracy na polu.

 

w dodatku w ulotce podany jest moment i moc ciagnika (pisze o tych 2 wykresach str 5) niby td5050 a faktycznie to chyba jest td5040 albo nawet 5030

 

PS: Jest tez elektroniczny licznik mth jednak nie wskazuje predkosci ciagnika. zastanawiam sie nad zamontowaniem licznika rowerowego ale jeszcze nie patrzylem jak by to zrobic. widzialem kilka tematów o tym na AF

Żadna ściema. Załączanie elektrohydrauliczne jest dostępne w opcji, czyli byś musiał zamówić. ;)

Opublikowano
mi tez jak chciałem kupić td80 to wmawiali że spali 5 na mtg w lekkich pracach. wybrałem proximę i nie żałuję bo kumpel kupił td i przeklina właśnie spalanie. mówi że 10 l to bez duzego obciążania łyknie a w pługach to nawet nie chciał powiedzieć ile.

Ja mam td80d od roku, i w lekkich pracach jak nie ciśnie się pedału gazu to spala mi nawet o epsilon mniej niż 5l/mtg, więc może ten kumpel ma coś nie tak z układem paliwowym, albo kręci po 2500 min^-1. Ja jestem zadowolony ze spalania i w ciągu roku przy podobnym areale i podobnej uprawie td80 spaliłem dużo mniej niż wcześniej starymi ciągnikami.

 

A może byc to kontrolka od ciśnienia bo nie mam pojecia :)

 

 

Jest to jednak kontrolka od ciśnienia w układzie pneumatycznym , a świeciła bo jeśdźiłem z wyłączoną sprężarką :)

To jest kontrolka ciśnienia pneumatyki, a nie ma jej w instrukcji obsługi bo pneumatyka jest dokładana w Polsce, a nie w fabryce.

Opublikowano

@jaro a jak myślę, ze konstruktorzy MF chcieli w ten sposób zapewnić użytkownikom swoich ciągników odrobinę adrenaliny :) ciepło mi się zrobiło :)

 

 

jeździłem niedawno kolegi NH TDD 60.wydawał mi się strasznie głośny w środku w porównaniu nawet do U4512...żałuje że nie zmierzyłem ile miał dB :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ma ktoś może już TD5010?

Opublikowano

Witam .

Ktoś tu wspominał o elektronicznym załanczaniu przedniego napędu i blokady tylnej osi w ciągnikach marki TD mianowicie chodziło o to iż jest to możliwe tylko że w opcji. Ja zamówiłem TD5020 i dzisiaj byłem go obejrzeć u delera ponieważ właśnie go sprowadził. Ja zamawiałem podstawową wersję bez żadnych dodatków, a jak się okazało dzisiaj ,to w moim jest właśnie to co w opcji czyli elektrohydrauliczne załanczanie przedniego napędu i blokady oraz kogut załanczany przyciskiem na prawym błotniku. Diler sam jest zdziwiony tym faktem że przyjechał z takimi bajerami zwłaszcza że on tego nie zamawiał.Według niego to chyba dlatego że jest to pierwszy model o mocy 72 km którego on zamówił.

Sory za taki długi wywód.

Opublikowano

Wydaje się że tak. Teraz tylko czekam na podłączenie pneumatyki i pod koniec miesiąca będzie stał już u mnie a wtedy zrobię parę fotek z kabiny to będzie widać te przełączniki. pozdro dla posiadaczy TDD i nie tylko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v