Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, posiadam książkę oraz katalog od swojego Władka bo mam go od nowości, i z tego co mi wiadomo to nie ma takiego modelu jak T25 A1, owszem jest ale T25A bez jedynki, a różnica w tych modelach wynika z tego jak pisali koledzy wyżej kabina, szkielet ,opończa, oprócz tego różnice wynikały w skrzyni biegów takie jak reduktory, oraz inaczej rozłożone biegi, to znaczy w miejscu np.u mnie dwójka, a sąsiad miał o trzy lata młodszego i u niego jedynka,w tym samym miejscu, różnice też były i są chociaż śladowe w pojemności skokowej to wynika ze średnicy cylindrów, tłoków i pierścieni, fabryczne cylindry były o symbolach A, A2 ,i A3 ,i te symbole były nanoszone na dole cylindra, jak kupowałem kiedyś zestawy do wymiany na składnicy to właśnie pytano mnie z jakimi symbolami były zamontowane fabrycznie, że powinny być też takie zamontowane aby została taka sama pojemność ,a raz kupiłem same pierścienie do wymiany i okazały sie być z obwodu ok. 3 mm za duże i musiałem je dopiłować aby weszły w cylinder, a to A1 to brało się to z niewiedzy w wydziałach komunikacji przy rejestracji miałem kolegę wlaśnie w takim wydziale i mówil że idzie głupoty dostać z tymi symbolami przy rejestracji tak są pisane faktury przy sprzedaży nowych, że identyczne traktory rejestrował i jeden na fakturze miał T25A, a taki sam drugi T25A3 stąd wynikały póżniej cyrki ,jednakowe traktory ,a różne symbole w dowodach rejestracyjnych były :rolleyes: Pozdrawiam .

 

T25A1 to były pierwsze egzemplarze na jajowatych błotnikach z tyłu, wąska deską rozdzielczą i wąską skrzynką na akumulatory http://img01.tablica.pl/images_tablicapl/88862075_5_644x461_ciagnik-t25a1-mazowieckie.jpg

http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/284430-t-25a1/

Opublikowano

Były jeszcze starsze bo ten to rocznik 1975-6. A starszy model miał inna deskę rozdzielczą szerokości maski. Nie pamiętam czy coś jeszcze bo te różnice to szczegóły, kosmetyka.

Chyba zmiany były dokonane na przełomie roczników 74-75 albo bardziej w roczniku 75 bo widziałem dwa rożne modele z tego samego roku.

Opublikowano

Mało kto z was wie ale ciągnik o nazwie T-25 to był bardzo stary władimirec nie przypominający z wyglądu współczesnego

Modele

T-25A posiadał kabinę z wentylacją ogrzewaniem wycieraczkami szyby itp

T-25A1 to były 1 modele w tłumikiem w dół nie weszły do masowej produkcji ale miał daszek

T-25A2 bez kabiny posiadał ochronną opończę przeciw słoneczną

T-25A3 szkielet kabiny bez szyb zespawane z grubych rur chronił przed wywrotem ciągnika

T-3069 jest to najnowsza wersja władimirca z nowym kogpitem na liczniki posiada chłodnicę oleju i komfort w kabinie oryginalnie wmontowane radio :)

Opublikowano

Może ten wpis nic nie wnosi do tematu ale u nas chodzi model z 79 roku potem były ursusy teraz jest 3 letni Farmtrac ale takich niezawodnych prostych ciągników jak władek już się nie robi niestety i chyba pochodzi jeszcze spokojnie kilanaście lat w lekkich pracach prawie bez większych napraw bo wymienione miał same pierscienie tłokowe, rozdzielacz ,łożysko na wentylatorze i przednim kole, idziesz masz pewność że rano zapalę a już w tym nowym nie mam pewności co elektronika wywinie

Opublikowano

właśnie ten "bardzo stary władimirec" miał 25 koni a nie 30. I dlatego nazywał sie T 25, a nie t30. Później robili na 30 koni, ale stara nazwa została. T30 to jest troche nowszy władek z napedem 4x4.

Opublikowano

Witam, posiadam książkę oraz katalog od swojego Władka bo mam go od nowości, i z tego co mi wiadomo to nie ma takiego modelu jak T25 A1, owszem jest ale T25A bez jedynki, a różnica w tych modelach wynika z tego jak pisali koledzy wyżej kabina, szkielet ,opończa, oprócz tego różnice wynikały w skrzyni biegów takie jak reduktory, oraz inaczej rozłożone biegi, to znaczy w miejscu np.u mnie dwójka, a sąsiad miał o trzy lata młodszego i u niego jedynka,w tym samym miejscu, różnice też były i są chociaż śladowe w pojemności skokowej to wynika ze średnicy cylindrów, tłoków i pierścieni, fabryczne cylindry były o symbolach A, A2 ,i A3 ,i te symbole były nanoszone na dole cylindra, jak kupowałem kiedyś zestawy do wymiany na składnicy to właśnie pytano mnie z jakimi symbolami były zamontowane fabrycznie, że powinny być też takie zamontowane aby została taka sama pojemność ,a raz kupiłem same pierścienie do wymiany i okazały sie być z obwodu ok. 3 mm za duże i musiałem je dopiłować aby weszły w cylinder, a to A1 to brało się to z niewiedzy w wydziałach komunikacji przy rejestracji miałem kolegę wlaśnie w takim wydziale i mówil że idzie głupoty dostać z tymi symbolami przy rejestracji tak są pisane faktury przy sprzedaży nowych, że identyczne traktory rejestrował i jeden na fakturze miał T25A, a taki sam drugi T25A3 stąd wynikały póżniej cyrki ,jednakowe traktory ,a różne symbole w dowodach rejestracyjnych były http://www.agrofoto.pl/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/rolleyes.gif Pozdrawiam .

Dawno to było pisane, ale grubo się mylisz z tymi pojemnościami. Tłoki i cylindry były robione na trzy szlify. Pierwszy drugi i trzeci. Jeżeli regenerujesz tuleje to z pierwszego robisz drugi szlif (nieco większy wymiar) potem dobierasz większy tłok i pierścienie. Zdarzało się że z fabryki wychodziły ciągniki z cylindrami trzeciego szlifu. To jak kupisz do takiego mniejsze pierścienie to co się dziwisz. Dlatego te różnice. Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Kolego ty chyba nie wiesz jaki model ruska masz,ten co podałeś to ma opończe a nie kabinę zwętylacją i oświetleniem a ten model co opisałeś to jest model T25A

Edytowane przez PRIMO
Opublikowano

Kolego ty chyba nie wiesz jaki model ruska masz,ten co podałeś to ma opończe a nie kabinę zwętylacją i oświetleniem a ten model co opisałeś to jest model T25A

 

Kolego PRIMO czy jesteś 100% pewien, że to Ty masz rację a Tomasz2020 nie wie co ma z Władka?

 

Otóż ja ma dwa T-25 z 1981 r i z 1987 r. Obydwa z oryginalną kabiną z ogrzewaniem, wentylacja i oświetleniem i tu niespodzianka ten z 1981 r / od nowości u mnie i w takim stanie kupiony/ ma oznaczenie T25A2 a ten z 1987 ma oznaczenie  T25A ,różnią się tylko mocą silnika. 

I co dalej twierdzisz, że T25A2 jest z opończą. Nie wszystko co napisane jest prawdą  B)

Opublikowano

Na to wygląda że pomiędzy 84 a 85 nastąpiła zmiana oznaczenia typów władka a jeszcze jedno jak to różnią się mocą silnika?

Opublikowano

Na to wygląda że pomiędzy 84 a 85 nastąpiła zmiana oznaczenia typów władka a jeszcze jedno jak to różnią się mocą silnika?

 

A tak to że silniki miały od 18.4-22.5 KW--->> 25-31KM Trzeba zobaczyć na tabliczce znamionowej silnika co pisze...

W moim z 84 roku jest 22.5KW oryginalnie i kabinę też ma od nowości

Opublikowano

Teraz to pozamiatane bo ruska nie mam od dwóch lat ale na tabliczce znamionowej było T25A ciapek z85r z kabiną oryginalną  

Opublikowano (edytowane)

[quote name="VladimirT-25A" napisał
T-25 to był bardzo stary władimirec nie przypominający z wyglądu współczesnego
Modele
T-25A posiadał kabinę z wentylacją ogrzewaniem wycieraczkami szyby itp
T-25A1 to były 1 modele w tłumikiem w dół nie weszły do masowej produkcji ale miał daszek
T-25A2 bez kabiny posiadał ochronną opończę przeciw słoneczną
T-25A3 szkielet kabiny bez szyb zespawane z grubych rur chronił przed wywrotem ciągnika .,.....
W
Według katalogu części,szystko sie zgadza z wyjątkiem :
T-25A1-pierwszy model z wąskimi zegarami i odrębnymi błotnikami.
Silniki od lat są takie same, różnica jest tylko w normach w jakich podawana jest moc.W nowszych modelach jest moc SAE (22,4 kW). Wcześniej podawana była największa dopuszczalna moc silnika ,z którą może on pracować ciągle.

Edytowane przez andrzej78
Opublikowano

Witam.

Chciałbym przedstawić prawdziwe informacje dotyczące modeli Władimirców. Otuż: 

-T 25 A1   Na początku w bodajże 1966 r. W Charkowie wyprodukowany został ciągnik o nazwie "T 25" (bez litery "A"). Miał inną maskę, taką bardziej zaokrągloną, ale chyba tylko w latach 60 w Charkowie.  Później produkcję przeniesiono do władimirskiej fabryki i jednocześnie nadano nazwę "Wladimirec" T 25 A1. Maska była już normalna (kanciasta). 

T 25 A1 produkowany był od 1966r. przez całe lata 70. Charakteryzował się dwoma wąskimi błotnikami z tyłu (nie wanną jak w nowszych). Tablica wskaźników na początku była wąska, szerokości maski. Potem już taka jak w nowszych modelach. Tłumik był normalny lub taki króciutki w dół (dla sadowników). Fotel nie miał składanych podłokietników lecz tylko takie nieruchome z wygiętego pręta przykręcone na stałe pod siedzeniem i do oparcia. Oparcie nie miało regulacji pochylenia. Występowała też sama miska siedzenia, okrągła bez oparcia. T 25 A1 nie miał kabiny. Montowano tylko daszek z cienkich rurek, który przykryty był plandeką. Mocowania halogenów roboczych z tyłu znajdowały się nad lampami pozycyjnymi, a obok nich przyczepione były elementy odblaskowe. Skrzynia biegów była na dwie dźwignie (lepsza).

"Wladimirec" T 25 A, T 25 A2, T 25 A3 - były to już nowsze modele produkowane do roku 1995. Wyposażone w fotele ze składanymi podłokietnikami, a mocowania halogenów roboczych z tyłu były w równej lini z lampami pozycyjnymi. Elementy odblaskowe umieszczone zostały w dolnej krawędzi błotników.  Zamiast dwóch błotników zastosowano jednolitą podłogę (wannę). 

T 25 A - ciągnik posiadał charakterystyczną, prostokątną i komfortową kabinę z ogrzewaniem i nawiewami oraz oświetleniem wnętrza. Kabina była szczelna, często z czarną tapicerką wewnątrz.

T 25 A2 - ciągnik bez kabiny, ale wyposażony w daszek z plandeką, podobnie jak model T 25 A1.

T 25 A3 - ciągnik z kabiną, wyspawaną z profili prostokątnych. Kabina nie była komfortowa. Nie miała szyb i dachu. Bardziej pełniła funkcję ochronną np. w lesie. 

Leda T 25 - ciągnik produkowany  w Polsce od lat 90.  Oś przednia, silnik, skrzynia i tył malowane na czarno. Blachy w kolorze czerwonym. Felgi srebrne. Posiadał kabinę polskiej produkcji o pochyłym wyglądzie. Wyposażony został w sprężarkę (chyba od C-330) i inne udogodnienia.

W mojej miejscowości pracują cztery Wladimirce T 25 A1 (jeden z 1978 r. od nowości w jednych rękach) i chyba trzy T 25 A2. W sąsiedniej wsi widziałem《komfortowego》T 25 A z oryginalną kabiną. 

T 25 A3 jeszcze nigdy w Polsce nie spotkałem. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v