Skocz do zawartości
carmine2812

Różnica między modelami T25

Polecane posty

carmine2812    2

witam

 

czym sie róznia WŁADMIMIRKI T25A1 i T25


JEDNO życie ... JEDEN cel... JEZDZIC SCANIA seri R...


SCANIA queen of the ROAD ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

T-25 odnosi sie do wszystkich Władymirców nie wchodząc jaki to dokładnie model. Może tobie chodzi o róznice między modelami T-25A1 , T-25A2, T-25A3??

One różnią sie miedzy soba jedynie kabinami i niczym poza tym.

T-25A1 ma Kabine a w niej oświetlenie wentylator ogrzewanie

T-25A2 ma opończę czyli Lekka konstrukcje z daszkiem

T-25A3 ma szkielet ochronny wykonany z kwadrat rury, także z daszkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartus16    8

tak zagda sie :) ale t-25a3 u nas jest zadko spotykany bynajmniej u mnie :)


Jeżeli każdy pomysł wydaje Ci sie genialny to dopij wódkę i idz spać :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszRol    0

Ja obecnie posiadam Władimirca T25a1 i jestem z niego zadowolony. W mojej miejscowości jes jeszcze jeden T25a1 i T25a2 ale nie wygląda on za ciekawie. Podobają mi sie władimirce T30 z napędem.


Na zawsze wierni, na zawsze oddani my Polskiego URSUSA fani!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
carmine2812    2

kołomnie odecnie chodzi jeden T25A2 u mnie też jest cięzko spotkać T25A3


JEDNO życie ... JEDEN cel... JEZDZIC SCANIA seri R...


SCANIA queen of the ROAD ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też ma T25A1, niedaleko mnie można spotkać 5 Władimirców i chyba wszystkie to T25A2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
T-25 odnosi sie do wszystkich Władymirców nie wchodząc jaki to dokładnie model. Może tobie chodzi o róznice między modelami T-25A1 , T-25A2, T-25A3??

One różnią sie miedzy soba jedynie kabinami i niczym poza tym.

T-25A1 ma Kabine a w niej oświetlenie wentylator ogrzewanie

T-25A2 ma opończę czyli Lekka konstrukcje z daszkiem

T-25A3 ma szkielet ochronny wykonany z kwadrat rury, także z daszkiem

 

Kolego nie masz racji ponieważ:

T25A1 ma tylko daszek

T25A2 CHYBA miały najpierw daszki a potem kabiny(ale nie jestem pewien)

T25A3 ma kabinę a wniej oświetlenie wentylator ogrzewanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

Tak wogóle nie ma T25A1 jak juz to T25A i to jest ten najbardziej luksusowy to moze znów spojrze w mądrą książke i rozwieje wasze wątpliwosci

 

T25A - Kabina

T25A2 - daszek

T25A3 - Coś tak jak y kabina tylko że bez szyb

@mtracz dobrze napisłeś

 

 

 

ZAPAMIĘTAJ ! ! ! Nie ma T-25A1 tylko T25A ! ! ! :)


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ja mam T25A1 a nie T25A!!!

 

 

PS:

Pozatym mam mam na tabliczce i wp papierwch T25A1.

 

86415.jpeg

86419.jpeg

86420.jpeg

Robiłem foty przed chwilą,

 

I co mam niby nie wiedzieć jakie ruska mam :angry: ??? Przecież jak byk jest, że T25A1 :) .

Aha i umnie jest chyba w okolicy 6 albo 7 :) a nie 5 władzów.

PS:

jaka to jest książka :) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
@robuch6 mozesz nie łamać regulaminu? a dokładniej nie pisać posta pod postem?

OK poniosło mnie trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

No możliwe że ty masz bo się dowiedziałem że z początku były T25A1 nie wątpie teraz po twoich zdjeiach. Taki katalog w agromie widziałem identyczny. Tak jak ty napisałeś to było z początku potem było tak jak ja napisalem. T25A1 widać że to starszy bo ma zaokrąglone ranty na błotnikach i akumulator wystający


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
carmine2812    2

oki dzięki koledzy juz wiem prawie wszystko na temat WŁADIMIRKÓW :)


JEDNO życie ... JEDEN cel... JEZDZIC SCANIA seri R...


SCANIA queen of the ROAD ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Doliczyłem się u mnie 8 Władimirców i jedne mają kabny oryginalne bez wentylacji i ogrzewania, a nie które mają ogrzewanie i wentylacje i mają symbol T25A2 i żadnen inny.

PS

Jest kilka zdjęć w galerii które pokazują wersje jakie mają u nas w okolicy, ale póżniej podam linki.

EDIT

http://www.agrofoto.pl/forum/T-25-image71904.html

to są T25A2 dokładnie wiem bo na tabliczkach widzialem i z właścicielami gadałem

http://www.agrofoto.pl/forum/T-25-image69702.html

I kabiny były najpierw takie

http://www.agrofoto.pl/forum/T-25plug-3-sk...image70219.html

A takie miał mój kolega i też byl T25A2 i miał wentylację i ogrzewanie olejowe oryginalne.

T-25A3 ma szkielet ochronny wykonany z kwadrat rury, także z daszkiem

Tutaj się musze zgodić.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rob_1972    1

T 25 do roku 1984 miał bodaj 25 kM. Ten od 1985 r miał ok 30 kM. Tak gdzieś wyczytałem, ale nie jestem pewny, zresztą różne źródła róznie podają. Podnośnik to samo, w nowszych modelach udźwig był ok 700 kg. w starszych 600. Koła tylne w nowszych modelach, tj po roku 85 też troche szersze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    49

Witam, posiadam książkę oraz katalog od swojego Władka bo mam go od nowości, i z tego co mi wiadomo to nie ma takiego modelu jak T25 A1, owszem jest ale T25A bez jedynki, a różnica w tych modelach wynika z tego jak pisali koledzy wyżej kabina, szkielet ,opończa, oprócz tego różnice wynikały w skrzyni biegów takie jak reduktory, oraz inaczej rozłożone biegi, to znaczy w miejscu np.u mnie dwójka, a sąsiad miał o trzy lata młodszego i u niego jedynka,w tym samym miejscu, różnice też były i są chociaż śladowe w pojemności skokowej to wynika ze średnicy cylindrów, tłoków i pierścieni, fabryczne cylindry były o symbolach A, A2 ,i A3 ,i te symbole były nanoszone na dole cylindra, jak kupowałem kiedyś zestawy do wymiany na składnicy to właśnie pytano mnie z jakimi symbolami były zamontowane fabrycznie, że powinny być też takie zamontowane aby została taka sama pojemność ,a raz kupiłem same pierścienie do wymiany i okazały sie być z obwodu ok. 3 mm za duże i musiałem je dopiłować aby weszły w cylinder, a to A1 to brało się to z niewiedzy w wydziałach komunikacji przy rejestracji miałem kolegę wlaśnie w takim wydziale i mówil że idzie głupoty dostać z tymi symbolami przy rejestracji tak są pisane faktury przy sprzedaży nowych, że identyczne traktory rejestrował i jeden na fakturze miał T25A, a taki sam drugi T25A3 stąd wynikały póżniej cyrki ,jednakowe traktory ,a różne symbole w dowodach rejestracyjnych były :rolleyes: Pozdrawiam .

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    72

Nigdy tak nie było. Wszystkie Władki mają tyle samo biegów.

Nigdy oznaczenia cyfrowe nie odnosiły się do rodzaju skrzyni- ilości dźwigni zmiany biegów, rodzaju ogumienia, udźwigu, pojemności czy mocy.

Wszystkie mają tę samą pojemność, moc, udźwig, ilość biegów, itp.

Jeśli jakakolwiek różnica w mocy była to w ciągnikach z pierwszej serii z początku produkcji czyli roczniki starsze niż 1974, bo możliwe, że stąd wzięła się jego nazwa, ale to niepotwierdzone.

Mam Władka z 1976 i z 1985r. i różnic nie ma, nie licząc dźwigni i podłogi.

 

Na początku Władki były bez kabin i były to modele T-25A.

Potem wprowadzono rożne wersje wyposażenia i T-25A(1) oznaczał ciągnik z wyposażoną kabiną.

Wszystkie maja tę samą średnicę tłoka- 105mm i ten sam silnik D21A1.

Pierścienie mogły być nad wymiarowe.

Nie wiem skąd bierzecie te rewelacje, ale ja nigdy o czymś takim nie słyszałem. Chyba spałem na lekcjach. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Skrzynia biegów raczej chyba we wszystkich taka sama 8 w przód i 6 w tył - najwyżej inaczej sterowana (jedna lub dwie dźwignie). Mam oryginalny katalog do ciągnika T25A i T25A1 z 1975r. (ciągnik też) w czterech językach, niestety po polsku nie. Ciekawostka - w katalogu jest sprężarka napędzana tak jak pompa wtryskowa i pompa wtryskowa napędzana poprzez sprężarkę, tzn. nie ma tego na jednym rysunku ale tak wynika z katalogu. Nie wiem tylko czy przy dwucylindrowym silniku to wszystko by się zmieściło - u mnie na pewno nie bo tłumik mam skierowany do dołu. W LTZ-cie jest właśnie taki napęd sprężarki i pompy wtryskowej. Ciągnik który posiadam to T25A1 - tak wynika z oryginalnej instrukcji w języku rosyjskim (po polsku też była ale się zgubiła). Cechy szczególne: daszek na czterech rurkach, zaokrąglone błotniki, wspomniany tłumik, zasilanie paliwem wzięte z dołu zbiornika poprzez kranik, dwie dźwignie zmiany biegów, oświetlenie tablicy zegarów "zewnętrzne", wyłącznik "masy" "nożny". Jeszcze jednym potwierdzeniem, że T25A1 istnieje jest oryginalne rosyjskie świadectwo homologacji (tzn. coś w tym stylu) - "techniczieskij pasport traktora" i tam jest wpisane: "marka traktora" T25A1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rob_1972    1

Władkiem jechałem tylko parę razy jeszcze jak do szkoły chodziłem i nie pamiętam ile było biegów, pamiętam tylko że właczało się je na poprzek. Ale jak patrze w wikipedie, to pisze że biegów jest 6 lub 8 w zależności od modelu. To samo moc. 18,4 - 22,5 kW (też w zal. od modelu). Ale nie jestem ekspertem od władków, przepraszam, mogę nie mieć racji. Tylko dlaczego w wikipedii tak podali???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez Ist
      Sytuacja wygląda w sposób następujący -> Podniosłem ruskiego z prześwitu zmniejszonego na normalny, podpiąłem pod niego agregat 600kg i non stop przy ruszaniu podnosi mi przód... ile mogę naje_ać ciężaru na przód żeby nie obciążyć za bardzo konstrukcji? Obecnie mam 2 oryginalne obciążniki (chyba 50kg razem) Czy konstrukcja wytrzyma 6 obciążników? + ile najwięcej ciężaru założyliście na podnośnik?
    • Przez Mikua
      Jakiś czas temu kupiłem nowa głowice, niby oryginalna, nr na boku nabite, po jej założeniu ( przy starej ułamał się narożnik przy dokręcaniu) rusek zaczął inaczej pracować, nie miał az takiej mocy, wolno wkręcał się na obroty, dopiero teraz przy kapitalnym remoncie okazało sie ze w nowej głowicy za mało wystaje końcówka, widać to na zdjeciach,  i teraz pytanie, czy sa jakiej dłuższe końcówki? miał ktoś taki przypadek? wymieniał ktoś z was głowice i sprawdzał jak wystaje ? pierw padło na 2 podkładki pod wtryskiem, jednak jest jedna. wada fabryczna? może ma ktoś sprawdzonego dostawce? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.