Skocz do zawartości
carmine2812

Różnica między modelami T25

Polecane posty

mtracz    71

T-25 odnosi sie do wszystkich Władymirców nie wchodząc jaki to dokładnie model. Może tobie chodzi o róznice między modelami T-25A1 , T-25A2, T-25A3??

One różnią sie miedzy soba jedynie kabinami i niczym poza tym.

T-25A1 ma Kabine a w niej oświetlenie wentylator ogrzewanie

T-25A2 ma opończę czyli Lekka konstrukcje z daszkiem

T-25A3 ma szkielet ochronny wykonany z kwadrat rury, także z daszkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

LukaszRol    0

Ja obecnie posiadam Władimirca T25a1 i jestem z niego zadowolony. W mojej miejscowości jes jeszcze jeden T25a1 i T25a2 ale nie wygląda on za ciekawie. Podobają mi sie władimirce T30 z napędem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też ma T25A1, niedaleko mnie można spotkać 5 Władimirców i chyba wszystkie to T25A2.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
T-25 odnosi sie do wszystkich Władymirców nie wchodząc jaki to dokładnie model. Może tobie chodzi o róznice między modelami T-25A1 , T-25A2, T-25A3??

One różnią sie miedzy soba jedynie kabinami i niczym poza tym.

T-25A1 ma Kabine a w niej oświetlenie wentylator ogrzewanie

T-25A2 ma opończę czyli Lekka konstrukcje z daszkiem

T-25A3 ma szkielet ochronny wykonany z kwadrat rury, także z daszkiem

 

Kolego nie masz racji ponieważ:

T25A1 ma tylko daszek

T25A2 CHYBA miały najpierw daszki a potem kabiny(ale nie jestem pewien)

T25A3 ma kabinę a wniej oświetlenie wentylator ogrzewanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

Tak wogóle nie ma T25A1 jak juz to T25A i to jest ten najbardziej luksusowy to moze znów spojrze w mądrą książke i rozwieje wasze wątpliwosci

 

T25A - Kabina

T25A2 - daszek

T25A3 - Coś tak jak y kabina tylko że bez szyb

@mtracz dobrze napisłeś

 

 

 

ZAPAMIĘTAJ ! ! ! Nie ma T-25A1 tylko T25A ! ! ! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ja mam T25A1 a nie T25A!!!

 

 

PS:

Pozatym mam mam na tabliczce i wp papierwch T25A1.

 

86415.jpeg

86419.jpeg

86420.jpeg

Robiłem foty przed chwilą,

 

I co mam niby nie wiedzieć jakie ruska mam :angry: ??? Przecież jak byk jest, że T25A1 :) .

Aha i umnie jest chyba w okolicy 6 albo 7 :) a nie 5 władzów.

PS:

jaka to jest książka :) ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty
@robuch6 mozesz nie łamać regulaminu? a dokładniej nie pisać posta pod postem?

OK poniosło mnie trochę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    304

No możliwe że ty masz bo się dowiedziałem że z początku były T25A1 nie wątpie teraz po twoich zdjeiach. Taki katalog w agromie widziałem identyczny. Tak jak ty napisałeś to było z początku potem było tak jak ja napisalem. T25A1 widać że to starszy bo ma zaokrąglone ranty na błotnikach i akumulator wystający

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Doliczyłem się u mnie 8 Władimirców i jedne mają kabny oryginalne bez wentylacji i ogrzewania, a nie które mają ogrzewanie i wentylacje i mają symbol T25A2 i żadnen inny.

PS

Jest kilka zdjęć w galerii które pokazują wersje jakie mają u nas w okolicy, ale póżniej podam linki.

EDIT

http://www.agrofoto.pl/forum/T-25-image71904.html

to są T25A2 dokładnie wiem bo na tabliczkach widzialem i z właścicielami gadałem

http://www.agrofoto.pl/forum/T-25-image69702.html

I kabiny były najpierw takie

http://www.agrofoto.pl/forum/T-25plug-3-sk...image70219.html

A takie miał mój kolega i też byl T25A2 i miał wentylację i ogrzewanie olejowe oryginalne.

T-25A3 ma szkielet ochronny wykonany z kwadrat rury, także z daszkiem

Tutaj się musze zgodić.:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rob_1972    1

T 25 do roku 1984 miał bodaj 25 kM. Ten od 1985 r miał ok 30 kM. Tak gdzieś wyczytałem, ale nie jestem pewny, zresztą różne źródła róznie podają. Podnośnik to samo, w nowszych modelach udźwig był ok 700 kg. w starszych 600. Koła tylne w nowszych modelach, tj po roku 85 też troche szersze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    46

Witam, posiadam książkę oraz katalog od swojego Władka bo mam go od nowości, i z tego co mi wiadomo to nie ma takiego modelu jak T25 A1, owszem jest ale T25A bez jedynki, a różnica w tych modelach wynika z tego jak pisali koledzy wyżej kabina, szkielet ,opończa, oprócz tego różnice wynikały w skrzyni biegów takie jak reduktory, oraz inaczej rozłożone biegi, to znaczy w miejscu np.u mnie dwójka, a sąsiad miał o trzy lata młodszego i u niego jedynka,w tym samym miejscu, różnice też były i są chociaż śladowe w pojemności skokowej to wynika ze średnicy cylindrów, tłoków i pierścieni, fabryczne cylindry były o symbolach A, A2 ,i A3 ,i te symbole były nanoszone na dole cylindra, jak kupowałem kiedyś zestawy do wymiany na składnicy to właśnie pytano mnie z jakimi symbolami były zamontowane fabrycznie, że powinny być też takie zamontowane aby została taka sama pojemność ,a raz kupiłem same pierścienie do wymiany i okazały sie być z obwodu ok. 3 mm za duże i musiałem je dopiłować aby weszły w cylinder, a to A1 to brało się to z niewiedzy w wydziałach komunikacji przy rejestracji miałem kolegę wlaśnie w takim wydziale i mówil że idzie głupoty dostać z tymi symbolami przy rejestracji tak są pisane faktury przy sprzedaży nowych, że identyczne traktory rejestrował i jeden na fakturze miał T25A, a taki sam drugi T25A3 stąd wynikały póżniej cyrki ,jednakowe traktory ,a różne symbole w dowodach rejestracyjnych były :rolleyes: Pozdrawiam .

Edytowano przez wieslaw16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    71

Nigdy tak nie było. Wszystkie Władki mają tyle samo biegów.

Nigdy oznaczenia cyfrowe nie odnosiły się do rodzaju skrzyni- ilości dźwigni zmiany biegów, rodzaju ogumienia, udźwigu, pojemności czy mocy.

Wszystkie mają tę samą pojemność, moc, udźwig, ilość biegów, itp.

Jeśli jakakolwiek różnica w mocy była to w ciągnikach z pierwszej serii z początku produkcji czyli roczniki starsze niż 1974, bo możliwe, że stąd wzięła się jego nazwa, ale to niepotwierdzone.

Mam Władka z 1976 i z 1985r. i różnic nie ma, nie licząc dźwigni i podłogi.

 

Na początku Władki były bez kabin i były to modele T-25A.

Potem wprowadzono rożne wersje wyposażenia i T-25A(1) oznaczał ciągnik z wyposażoną kabiną.

Wszystkie maja tę samą średnicę tłoka- 105mm i ten sam silnik D21A1.

Pierścienie mogły być nad wymiarowe.

Nie wiem skąd bierzecie te rewelacje, ale ja nigdy o czymś takim nie słyszałem. Chyba spałem na lekcjach. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlamaj1    34

Skrzynia biegów raczej chyba we wszystkich taka sama 8 w przód i 6 w tył - najwyżej inaczej sterowana (jedna lub dwie dźwignie). Mam oryginalny katalog do ciągnika T25A i T25A1 z 1975r. (ciągnik też) w czterech językach, niestety po polsku nie. Ciekawostka - w katalogu jest sprężarka napędzana tak jak pompa wtryskowa i pompa wtryskowa napędzana poprzez sprężarkę, tzn. nie ma tego na jednym rysunku ale tak wynika z katalogu. Nie wiem tylko czy przy dwucylindrowym silniku to wszystko by się zmieściło - u mnie na pewno nie bo tłumik mam skierowany do dołu. W LTZ-cie jest właśnie taki napęd sprężarki i pompy wtryskowej. Ciągnik który posiadam to T25A1 - tak wynika z oryginalnej instrukcji w języku rosyjskim (po polsku też była ale się zgubiła). Cechy szczególne: daszek na czterech rurkach, zaokrąglone błotniki, wspomniany tłumik, zasilanie paliwem wzięte z dołu zbiornika poprzez kranik, dwie dźwignie zmiany biegów, oświetlenie tablicy zegarów "zewnętrzne", wyłącznik "masy" "nożny". Jeszcze jednym potwierdzeniem, że T25A1 istnieje jest oryginalne rosyjskie świadectwo homologacji (tzn. coś w tym stylu) - "techniczieskij pasport traktora" i tam jest wpisane: "marka traktora" T25A1 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rob_1972    1

Władkiem jechałem tylko parę razy jeszcze jak do szkoły chodziłem i nie pamiętam ile było biegów, pamiętam tylko że właczało się je na poprzek. Ale jak patrze w wikipedie, to pisze że biegów jest 6 lub 8 w zależności od modelu. To samo moc. 18,4 - 22,5 kW (też w zal. od modelu). Ale nie jestem ekspertem od władków, przepraszam, mogę nie mieć racji. Tylko dlaczego w wikipedii tak podali???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
    • Przez adi972
      dlaczego w ruskim jak wrzucam wsteczny i na 1 to coś huczy
    • Przez Kondzik100
      Mój władek ma za małą dawke paliwa i sie zastanawiam gdzie mu sie ja podkreca . I tu mam do was pytanie gdzie i czym sie podkręca ??
    • Przez Eliasz
      Witam
      Ostatnio jadąc sobie drogą zauważyłem że na kopalni w dzrzewkach robi t-25 tylko z przednim napędem gdy zajechałem do domu sprawdziłem w swoim Władku czy posiada jakieś wyjście jest tam coś takiego chyba to czyli taka pokrywka z boku skrzyni tylko nie wiem co jest pod nią bo nie miałem czasu rozbierać
      i moje pytanie brzmi następująco ile może kosztować napęd i gdzie mógłbym go dostać oraz najważniejsze czy będzie on pasował
      Z góry wielkie dzięki
    • Przez wladek_t25
      Witam
      Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...
×