Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dk2305

ilosc mtg a zuzycie

Polecane posty

dk2305    0

czy warto kupic ciagnik df agroplus 75 z 7 tys motogodzin? czy po takiej ilosci motogodzin silnik wymaga remontu

jak dlugo moze on dzialac bezawaryjnie zakladajac ze nie ma zadnej wady technicznej?

 

 

i przy okazji gdzie w tym modelu mozna sprawdzic cisnienie oleju w silniku gdzie mozna wkrecic zegar??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

A to zależy który rok tego DF ?


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bobert21    0

Moge sie mylic ale sadze ze jest to duzo!! Gdzies czytalem ze takim dobrym wspolczynnikiem mtg/lata to 500mtg/rok ale nie jestem pewien.


Okresowy rolnik z miasta ;)
Na ok. 30 ha - Zetor 5320 i T25, w niedalekiej przyszłości może coś jeszcze...
Niedaleka przyszłość nadeszła - NH T5040 + Metal Fach T241

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Olik    0

Hmm... a czy ten ciągnik jest z ładowaczem? Bo ja np. DF k100 przez rok zrobiłem 800 mth. przy czym tak szacuję ok 500 mth. przy samym ładowaczu! Ale fakt faktem wychodzi dużo bo dobrze ponad 1000 mth.(zakładając, że ciągnik ma równo 6 lat to wychodzi 1166 mth.) rocznie :/


DF K100(zmieniona mapa wtrysku z K120) + Quicke Q55, McCormick cx 75 + Quicke Q45, Ursus C-360, Ursus C-330...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Olik mocno pracujesz K100 :) trosze duzo jak na agroplusa z 2002 roku co do ekspoatacji to dobrze jest jak ciagnik robi rocznie ok 800mtg wtedy amortyzacja jest w normnie i po 12 latach ma te ok 10 tys mtg i mozna go z powodzeniem zamienic na nowy oczywiscie jak ma sie kase:) ja mam Agrotrona 165 Mk3 z 2000 roku i ma 8 tys godzin i ma sie dobrze sa niewielkie oznaki podracowania ale podejzewam ze ursus przy takim przebiegu był by w stanie przed zawałowym


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    11

DF też niejest taki wytrzymały, troche wiem na ten temat...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nikt933    2

@elwis2 może podzielisz sie z nami swoim doświadczeniem z DF?? Co konkretnie masz na myśli mówiąc ze DF nie jest taki wytrzymały??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

ja bym go nie zaqmienił na 16 nawet z połową mtg. Ja powiem tyle ze mam troche wujków którzy pracuje w KGM i wiekszosc maszyn na dole pracue z silnikami Deutza miedzy innymi taki jak jest w seri MK3. temperatura otoczenia ponad 30 st teren ciezki powietrze moze nie jest zapylone ale nie jest to to samo co na powierzchni i praca praktycznie 24h/dobe. chodza tam tez SW400 ale to jest kicha tylko w ładowarkach na komorach. wiertnice wozy trasportowe kotwiarki jesli maja silnik spalinowy to tylko Deutz!


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysiu    5

Ja uważam że ten Agroplus jak ma tak dużo mth w mało lat to lepiej niż by miał to być z tym samym przebiegiem ciągnik 15 letni bo wiele elemętów ze starości by pękało np. gumowych itp. myśle również że przebieg w okolicach 7tys mth nie jest jakimś zabujczym przebiegiem dużo zależy w jakich warunkach pracował i jak dobrany sprzęt,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4

jaki to silnik by nie był 6tys mth pierścienie są już do wymiany pewnie można sie rozdrabniać ze to ciągła praca silnika i ze w tej samej temperaturze ale ale 6tys to moment w którym pierscienie są już wytarte wymieniasz pierscienie i silnik powinien dawać rade siało jeszcze raz tyle dalej następuje rabunkowa eksploatacja wału, korbowodów itd tzn że wszystko zależy od Ciebie jak dalej go potraktujesz i czy to się opłaca...


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

to nie 60 że po 6tys mth trzeba silnik robić

widziałem JD z przebiegiem ponad 14 tys mth i silnik był nie ruszany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Generalnie dyskusja jest akademicka. Silnik w DF może być do roboty po 1000mth i po 10000mth, zapieranie sie że ten konkretny o którym mowa w temacie jeszcze pochodzi albo już nie to jak proroctwo jasnowidza który potrafi odczytać to z czterech cyfr na liczniku :) Ja niestety nie wiem jak ten silnik przez te 7000mth był eksploatowany, czy serwisowano go na czas, czy nie był przegrzany, czy używano odpowiednich płynów eksploatacyjnych, itd... To jest ryzyko związane z zakupem używanego ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luk2782    19

Zgodze sie z przedmówca. Z tym silnikiem moze byc różnie. Ja w serwise spotkałem sie z opinia ze tylko raz im sie zdazyło ze musieli wymienic pierscienie na 10000mtg u mnie silnik widac, że nie był ruszany a ma 8000 mtg. Nie do konca wierze w to co mówia w serwise mimo, że sprowadzaja ciagniki nowe i używane DF juz od od dawna z niemiec. Róznie to bywa


Nie ma piękniejszego dzwięku niz ryk 7,1 litrowego Deutza - muzyka dla moich uszu:)

szacunek dla NH ale respekt uznanie i oddanie dla DEUTZ-FAHR-a:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrotron155    30

df jest dość dobrą firmą i można natknąć sie na traktory zdużym przebiegiem ponieważ są wytrzymałe i ekonommiczne nie moge powiedzieć nic o modelu agroplus ponieważ go nie posiadam ale najlepiej zrobiliby to urzytkonicy którzy posiadają ten oto model

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lech04tr    0

w tych ciągnikach 7tyś to jest norma, cięzko jest kupić używany ciągnik z małym przebiegiem ale podobno ciągniki deutza wytrzymują średnio 12 tyś czyli z 5tyś godzin jeszcze spokojnie pochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez zacx18
      Witam  mam problem z rozłączaniem się rewersu elektrohydraulicznego   w ciągniku DF Agroplus 100  (skrzynia bez półbiegów). Rewers rozłącza się gdy obroty silnika spadną poniżej 800 obrotów powyżej 800 działa i nie ma  znaczenia czy olej jest ciepły czy zimny    . Gdy rozłączy  się rewers  wyrzuca błąd   w postaci migającej lampki  (jedno błyśnięcie długie , cztery krótkie )
      Czy może być to wina pompy hydraulicznej ? czy coś innego ?
    • Przez dominikl95
      witam mam problem z Deutzem 7206 gdyz jadę sb to cos mi zaczyna trzesc w tylnim moście ale to jeszcze jest tez również uzależnione od ustawienia Tylniego TUZ ,ja mam pytanie co to moze robic i co ma podnośnik do tylniego mostu
    • Przez Halun125
      Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 
      Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 
    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez dasas12345
      Witam. Ostatnio pojawił się błąd w traktorze T15 i 17 odpowiedzialne za czujnik obecności operatora na siedzeniu. Moje pytanie brzmi czy da się go usunąć na dobre z fotela GRAMMER tak by nie wyskakiwały mi te błędy, czy raczej nie obejdzie się bez kupna nowego ????
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.