Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
alo

Problem z gazem: w c 385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
alo    0

Gdy chce dodać gazu ciągnik powoli zwiększa obroty do maksimum i ciągle wyje na najwyższych obrotach aż nie zamknę gazu ręcznego (który nie jest na maksa) wtedy ciągnik chodzi chwile i gaśnie aby nie zgasł dodaje gazu nożnego. Proszę o informacje dlaczego tak się dzieje

 

Co to jest w c 385 taki pedał oznaczony literką S koło gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

musi byc rozwalony regulator obrotow w pompie :lol:

w pobliżu pedala gazu jest blokada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alo    0
musi byc rozwalony regulator obrotow w pompie :lol:

w pobliżu pedala gazu jest blokada

A powiedz kolego czy da sie rozłożyć regulator prędkości obrotowej bez wykręcana pompy - dojście niby jest, ale boje się że mi coś wyleci i nie ustawię jak powinno być, podejrzewam że sprężynki od odważników w regulatorze szlag trafił.

A i jeszcze jedna rzecz - od czego jest ta blokada koło gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gorzupiak    0
A powiedz kolego czy da sie rozłożyć regulator prędkości obrotowej bez wykręcana pompy - dojście niby jest, ale boje się że mi coś wyleci i nie ustawię jak powinno być, podejrzewam że sprężynki od odważników w regulatorze szlag trafił.

A i jeszcze jedna rzecz - od czego jest ta blokada koło gazu?

 

Ty masz ursusa i nie wiesz od czego jest blokada? Ja mam 13 lat i już trochę wiem o naszym ursusie i jest to blokada mechanizmu różnicowego (poprostu ciągnik ciągnie na dwa koła:P ) A co do pompy to my nie dawno też mieliśmy identyczny problem rozwalił nam się regulator ale oddaliśmy całą pompę do regeneracji i po kłopocie :D Sam raczej tego nie zrobisz :D

 

(Jeżeli coś pokręciłem to mnie poprawcie :lol:


"Myślę, że w dzisiejszych czasach to społeczeństwo wywiera na tobie pewną presję, jak powinieneś się zachowywać."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papuszka23    0

sam to możesz tylko to popsuć, a tak wybulisz 100zł i ci zregenerują fachowcy


Szanujmy się jak bracia, liczmy się jak Żydzi...

Zdałem maturę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakieś pytania- pisać na PW!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

raczej około 400zł, bo już ci zrobią całą pompe, raczej coś pekło w nim tak jak kiedys umnie w 1224 i tez jak z gazu puściłęm to odrazu gasła mi albo dostawała szalonych obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    5

w zeszłym roku pompa wtryskowa tez mi szalała,albo dostawał szalonych obrotów ,albo gasł i nie chciał zapalić ,po remoncie pompy <250zł> traktor jak nowy,lekko pali ,zużycie paliwa spadło,mało kopci :lol:

warto oddać pompe do dobrego zakładu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

tak najlepiej na warsztat ale sprawdz czy wpompie miałes dobry poziom oleju zanim ja wymontujesz moze regulator tez od tego wariować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

regenerowane pompy to badziew i nadaje się tylko żeby ją młotkiem potraktować ( z nerwów), jak robić pompę to warto zainwestować i kupić nową która kosztuję dwa razy tyle co regeneracja ale za to pochodzi cztery razy tyle, i ciągnik zawsze będzie pracował tak ja powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    132

rafał13113 - chyba trafiłeś na podobnego typa co nam przerabiał pompę - ponoć części wkładane teraz przy regeneracji pompy są do kitu, stąd krótka żywotność tych pomp. Nam tylko założył "korektor" i wyregulował ją i jest dobrze.

Powiedział też nam że lepiej kupić nową niż regenerować i tracić później nerwy.

Po prostu coraz trudniej o dobre części ale też i dobrych fachowców.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Witam.... też mam problem z gazem ale bardziej błahy więc się podczepię.... otóż u mnie w c385 pedał gazu znajduje się w podłodze tzn nie odbija a przecież żadnych sprężyn nie ma.... i to chyba w pompie powinna być jakaś sprężyna czy coś w tym rodzaju co powodowało że pedał gazu cofa się a u mnie nie odbija??? czy cos w pompie paliwowej się stało???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

jest sprężyna tylko że do niej dojść to tragedia i to straszna. chociaż u mnie została wymieniona i nowa jest tak ciasna że gazu na początku nie można było wcisnąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

tak ona jest pod kabiną, nie wiem czy da się to dokładnie opisać ale spróbuje :D z pedału gazu który wchodzi pod kabinę jest przykręcony kawałek przedłużki ok 10 cm która od pedału idzie ku tyłowi ciągnika pod kabiną już, jest to dalej zamontowane to ułożonego w poprzek ciągnika pręta o długości 15 może 20, umocowanego po brzegach i włośnie na tym pręcie jest nawinięta sprężyna jak pamiętam z prawej strony tego pręta i to jest jak mnie pamięć nie myli zabezpieczone pierścieniem, może to skomplikowane co napisałem ale prościej nie umie ale żeby to ściągnąć to masakra tylko współczuć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez tata1
      Witam
       
      Mam robić remoncik w 914, głowicę oddam do zakładu do regeneracji, ale co mam zamontować na cylindry?
      Zestawy naprawcze są od 140zł na Allegro (na tłok) do 500zł w sklepie. Jakie wybrać. Ciągnik pracuje u mnie ok, 100mth w roku, więc mało.
      Co polecacie?
    • Przez Darek914
      Mam problemy z temperaturą w czasie  orki temperatura wchodzi na 90 stopni raz 80 raz 85 i tak raz za razem nie wiem co jest.Nowa uszczelka pod głowicą termostat nowy ,czy miał ktoś taki problem?
    • Przez sloneczniktv
      Część. Jakie są zmiany w ursusie 902, to seria produkowana dość krotko, ten ciągnik jest charakterystyczny, ma dużo mieszanych części z385 a 912. Mogę pytanie odnosi się do glowicy, korbowód, walu, pompy paliwa między silnikami 8401 a 8401.1. Proszę o trafne informacje a nie podział na stary i nowy typ gdyż z tego co przerobiłem to 902 jest ściśle pomieszana eheheh:) 
    • Przez MatiTM
      Witam!
      Potrzebuję instrukcji w ustawieniu początku wtrysku w ursusie 912. Dałem pompę do regeneracji gdzie przeszła kapitalny remont jak i również wszystkie wtryski. Założyłem tak jak była. Wydaje mi się ze ciągnik nie ma mocy, słabo wkręca się na obroty przy czym jest tak jakby metaliczny dźwięk. 
    • Przez denis914
      gdy ciągnik jest zimny słabo reaguje na dodanie gazu i niema mocy
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.