Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
alo

Problem z gazem: w c 385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
alo    0

Gdy chce dodać gazu ciągnik powoli zwiększa obroty do maksimum i ciągle wyje na najwyższych obrotach aż nie zamknę gazu ręcznego (który nie jest na maksa) wtedy ciągnik chodzi chwile i gaśnie aby nie zgasł dodaje gazu nożnego. Proszę o informacje dlaczego tak się dzieje

 

Co to jest w c 385 taki pedał oznaczony literką S koło gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

musi byc rozwalony regulator obrotow w pompie :lol:

w pobliżu pedala gazu jest blokada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alo    0
musi byc rozwalony regulator obrotow w pompie :lol:

w pobliżu pedala gazu jest blokada

A powiedz kolego czy da sie rozłożyć regulator prędkości obrotowej bez wykręcana pompy - dojście niby jest, ale boje się że mi coś wyleci i nie ustawię jak powinno być, podejrzewam że sprężynki od odważników w regulatorze szlag trafił.

A i jeszcze jedna rzecz - od czego jest ta blokada koło gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gorzupiak    0
A powiedz kolego czy da sie rozłożyć regulator prędkości obrotowej bez wykręcana pompy - dojście niby jest, ale boje się że mi coś wyleci i nie ustawię jak powinno być, podejrzewam że sprężynki od odważników w regulatorze szlag trafił.

A i jeszcze jedna rzecz - od czego jest ta blokada koło gazu?

 

Ty masz ursusa i nie wiesz od czego jest blokada? Ja mam 13 lat i już trochę wiem o naszym ursusie i jest to blokada mechanizmu różnicowego (poprostu ciągnik ciągnie na dwa koła:P ) A co do pompy to my nie dawno też mieliśmy identyczny problem rozwalił nam się regulator ale oddaliśmy całą pompę do regeneracji i po kłopocie :D Sam raczej tego nie zrobisz :D

 

(Jeżeli coś pokręciłem to mnie poprawcie :lol:


"Myślę, że w dzisiejszych czasach to społeczeństwo wywiera na tobie pewną presję, jak powinieneś się zachowywać."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papuszka23    0

sam to możesz tylko to popsuć, a tak wybulisz 100zł i ci zregenerują fachowcy


Szanujmy się jak bracia, liczmy się jak Żydzi...

Zdałem maturę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakieś pytania- pisać na PW!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

raczej około 400zł, bo już ci zrobią całą pompe, raczej coś pekło w nim tak jak kiedys umnie w 1224 i tez jak z gazu puściłęm to odrazu gasła mi albo dostawała szalonych obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    5

w zeszłym roku pompa wtryskowa tez mi szalała,albo dostawał szalonych obrotów ,albo gasł i nie chciał zapalić ,po remoncie pompy <250zł> traktor jak nowy,lekko pali ,zużycie paliwa spadło,mało kopci :lol:

warto oddać pompe do dobrego zakładu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

tak najlepiej na warsztat ale sprawdz czy wpompie miałes dobry poziom oleju zanim ja wymontujesz moze regulator tez od tego wariować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

regenerowane pompy to badziew i nadaje się tylko żeby ją młotkiem potraktować ( z nerwów), jak robić pompę to warto zainwestować i kupić nową która kosztuję dwa razy tyle co regeneracja ale za to pochodzi cztery razy tyle, i ciągnik zawsze będzie pracował tak ja powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    119

rafał13113 - chyba trafiłeś na podobnego typa co nam przerabiał pompę - ponoć części wkładane teraz przy regeneracji pompy są do kitu, stąd krótka żywotność tych pomp. Nam tylko założył "korektor" i wyregulował ją i jest dobrze.

Powiedział też nam że lepiej kupić nową niż regenerować i tracić później nerwy.

Po prostu coraz trudniej o dobre części ale też i dobrych fachowców.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Witam.... też mam problem z gazem ale bardziej błahy więc się podczepię.... otóż u mnie w c385 pedał gazu znajduje się w podłodze tzn nie odbija a przecież żadnych sprężyn nie ma.... i to chyba w pompie powinna być jakaś sprężyna czy coś w tym rodzaju co powodowało że pedał gazu cofa się a u mnie nie odbija??? czy cos w pompie paliwowej się stało???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

jest sprężyna tylko że do niej dojść to tragedia i to straszna. chociaż u mnie została wymieniona i nowa jest tak ciasna że gazu na początku nie można było wcisnąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

tak ona jest pod kabiną, nie wiem czy da się to dokładnie opisać ale spróbuje :D z pedału gazu który wchodzi pod kabinę jest przykręcony kawałek przedłużki ok 10 cm która od pedału idzie ku tyłowi ciągnika pod kabiną już, jest to dalej zamontowane to ułożonego w poprzek ciągnika pręta o długości 15 może 20, umocowanego po brzegach i włośnie na tym pręcie jest nawinięta sprężyna jak pamiętam z prawej strony tego pręta i to jest jak mnie pamięć nie myli zabezpieczone pierścieniem, może to skomplikowane co napisałem ale prościej nie umie ale żeby to ściągnąć to masakra tylko współczuć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez xzy
      Witam, mam problem z ursusem 6 cyl . Sprawa jest tego typu ze leci mi olej z kolektora wydechowego . 1 i chyba 2 od strony chłodnicy.  Do tego leci dym z odmy  . Tylko dym leci z odmy od razu jak odpalam  . Na zimnym silniku też .  Ciągnik został niedawno kupiony . I gość gadał że kiedyś tam robił głowicę w nim i nie ustawial  zaworów później .  Więc zawory są na pewno są do nastawienia .  Do tego ciśnienie na zimnym przy małych obrotach no tak niecałe 3 . Na dużych 4 . I przy 70 stopniach przy obrotach 600-700 jest już sporo poniżej jeden.  A na wysokich obrotach na ciepłym trzyma też 4 no może nie całe 4 .  Co to może być ? Czy wystarczy nastawić zawory czy może głowicę czy może jeszcze coś innego ? 
      Co ciekawe jest to co jest ale ciągnik ma siłę i nie jest mulowaty i do tego mogę jeszcze powiedzieć że ciągnik nie kopci
    • Przez chicken19
      Witam wszystkich.Mam pytanie do osób które trochę dłubią w pompach wtryskowych.W mojej 80-tce jest czeska pompa Motorpal.Chciałem wymienić symeryng na wałku napędowym pompy ale okazało się że pokrywka w której siedzi jest mocno uczczerbiona w gnieżdzie symeryngu i jest ryzyko że straci szczelność lub nawet symeryng wypadnie.Zamówiłem na jutro nową w Agromie ale mam mały dylemat.Między pokrywką a korpusem pompy nie ma żadnej uszczelki.Na schemacie również nie ma.Uważam że coś tam powinno być lub jest uszczelniane jakimś preparatem np typu hermetyk.Gdy odkręciłem pokrywkę wypadł mały oring może z 1 mm średnicy ale uważam że  nie wygląda na oryginalny no bo powinien mieć swoje miejsce w pokrywce lub korpusie tzn takie wyżłobienie a nie ma.Nie może tak sobie siedzieć byle jak.Ja bym stawiał na hermetyk ale dobrze jakby ktoś to mógł potwierdzić.
    • Przez gacki12
      próbujemy siciagaczem naprężamy i uderzamy i nie chce zejsci
    • Przez Godlech912
      Mam dziwny problem z moim Ursusem 912! Po odpaleniu silnik chodzi równo, w miarę cicho i ma odpowiednią moc! Jednak gdy temperatura wody przekroczy 60 stopni zaczyna się dziać coś dziwnego! Silnik traci moc i zaczyna coś walić. Na wysokich obrotach to aż nie idzie w kabinie wytrzymać! Po zgaszeniu gdy temperatura wody opadnie do 50 stopni wszystko wraca do normy ale tylko na chwile. Ursus 2 lata temu dostał nowy wał bo poprzedni pękł, nowe tuleje i tłoki! Ciśnienie ma 5 a pompa była oddawana 2 lata do zrobienia! Pomocy! Co to może być ???
    • Przez Krol295
      Witam w moim ursusie 912 olej silnikowy wylatuje bagnetem co moze byc nie tak?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.