Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
alo

Problem z gazem: w c 385

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
alo    0

Gdy chce dodać gazu ciągnik powoli zwiększa obroty do maksimum i ciągle wyje na najwyższych obrotach aż nie zamknę gazu ręcznego (który nie jest na maksa) wtedy ciągnik chodzi chwile i gaśnie aby nie zgasł dodaje gazu nożnego. Proszę o informacje dlaczego tak się dzieje

 

Co to jest w c 385 taki pedał oznaczony literką S koło gazu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

musi byc rozwalony regulator obrotow w pompie :lol:

w pobliżu pedala gazu jest blokada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
alo    0
musi byc rozwalony regulator obrotow w pompie :lol:

w pobliżu pedala gazu jest blokada

A powiedz kolego czy da sie rozłożyć regulator prędkości obrotowej bez wykręcana pompy - dojście niby jest, ale boje się że mi coś wyleci i nie ustawię jak powinno być, podejrzewam że sprężynki od odważników w regulatorze szlag trafił.

A i jeszcze jedna rzecz - od czego jest ta blokada koło gazu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gorzupiak    0
A powiedz kolego czy da sie rozłożyć regulator prędkości obrotowej bez wykręcana pompy - dojście niby jest, ale boje się że mi coś wyleci i nie ustawię jak powinno być, podejrzewam że sprężynki od odważników w regulatorze szlag trafił.

A i jeszcze jedna rzecz - od czego jest ta blokada koło gazu?

 

Ty masz ursusa i nie wiesz od czego jest blokada? Ja mam 13 lat i już trochę wiem o naszym ursusie i jest to blokada mechanizmu różnicowego (poprostu ciągnik ciągnie na dwa koła:P ) A co do pompy to my nie dawno też mieliśmy identyczny problem rozwalił nam się regulator ale oddaliśmy całą pompę do regeneracji i po kłopocie :D Sam raczej tego nie zrobisz :D

 

(Jeżeli coś pokręciłem to mnie poprawcie :lol:


"Myślę, że w dzisiejszych czasach to społeczeństwo wywiera na tobie pewną presję, jak powinieneś się zachowywać."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
papuszka23    0

sam to możesz tylko to popsuć, a tak wybulisz 100zł i ci zregenerują fachowcy


Szanujmy się jak bracia, liczmy się jak Żydzi...

Zdałem maturę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jakieś pytania- pisać na PW!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

raczej około 400zł, bo już ci zrobią całą pompe, raczej coś pekło w nim tak jak kiedys umnie w 1224 i tez jak z gazu puściłęm to odrazu gasła mi albo dostawała szalonych obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtii    5

w zeszłym roku pompa wtryskowa tez mi szalała,albo dostawał szalonych obrotów ,albo gasł i nie chciał zapalić ,po remoncie pompy <250zł> traktor jak nowy,lekko pali ,zużycie paliwa spadło,mało kopci :lol:

warto oddać pompe do dobrego zakładu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
heniek    2

tak najlepiej na warsztat ale sprawdz czy wpompie miałes dobry poziom oleju zanim ja wymontujesz moze regulator tez od tego wariować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    101

regenerowane pompy to badziew i nadaje się tylko żeby ją młotkiem potraktować ( z nerwów), jak robić pompę to warto zainwestować i kupić nową która kosztuję dwa razy tyle co regeneracja ale za to pochodzi cztery razy tyle, i ciągnik zawsze będzie pracował tak ja powinien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    106

rafał13113 - chyba trafiłeś na podobnego typa co nam przerabiał pompę - ponoć części wkładane teraz przy regeneracji pompy są do kitu, stąd krótka żywotność tych pomp. Nam tylko założył "korektor" i wyregulował ją i jest dobrze.

Powiedział też nam że lepiej kupić nową niż regenerować i tracić później nerwy.

Po prostu coraz trudniej o dobre części ale też i dobrych fachowców.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Witam.... też mam problem z gazem ale bardziej błahy więc się podczepię.... otóż u mnie w c385 pedał gazu znajduje się w podłodze tzn nie odbija a przecież żadnych sprężyn nie ma.... i to chyba w pompie powinna być jakaś sprężyna czy coś w tym rodzaju co powodowało że pedał gazu cofa się a u mnie nie odbija??? czy cos w pompie paliwowej się stało???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    101

jest sprężyna tylko że do niej dojść to tragedia i to straszna. chociaż u mnie została wymieniona i nowa jest tak ciasna że gazu na początku nie można było wcisnąć :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    101

tak ona jest pod kabiną, nie wiem czy da się to dokładnie opisać ale spróbuje :D z pedału gazu który wchodzi pod kabinę jest przykręcony kawałek przedłużki ok 10 cm która od pedału idzie ku tyłowi ciągnika pod kabiną już, jest to dalej zamontowane to ułożonego w poprzek ciągnika pręta o długości 15 może 20, umocowanego po brzegach i włośnie na tym pręcie jest nawinięta sprężyna jak pamiętam z prawej strony tego pręta i to jest jak mnie pamięć nie myli zabezpieczone pierścieniem, może to skomplikowane co napisałem ale prościej nie umie ale żeby to ściągnąć to masakra tylko współczuć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez mateunia19
      mam takie pytanie odnośnie ciśnienia oleju. Gdy ciągnik jest zimny i tuż po zapaleniu ma 3-4 na niskich obrotach a jak się przegazuje to 5-6. Gdy ciągnik popracuje i olej się już rozgrzeje porządnie to na małych obrotach ma 1 atak w pracy przy np pługu przy 18-20 tyś obrotów to ma w granicy 2-4. Takie ciśnienie jest wystarczające? pytam w kwestii ciekawości tak na przyszłość. dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Filipoo
      witam chodzi mi o max obroty silnika c-385 jak wysoko powinnien kręcić?? bo u mnie na liczniku wskazuje ledwo za 1800 do ogranicznika na pompie mam jeszcze z milimetr moze dwa wiec tam duzo nie ma. niewiem czy zegar zle wskazuje czy ktoś grzebał przy pompie
    • Przez ursus55
      Witam mam ursusa 1201 i ostatnio wydmuchało mi uszczelke pod głowica, zabrałem sie już za dokręcanie 1 etap na 70Nm i jedna ze szpilek poprostu się wyrwała, mało tego okazało się że była ona już jako naprawcza M16, lecz gwint który został jest znikomy. Jak mam się uporać z tym problemem przecież nie bede kupował innego bloku bo poprostu mnie na to nie stać. Czy te sprężnki zdadzą egzamin? Wytrzymają one taki moment dokręcania? Czy może jakiś klej i gwintować? Proszę o pomoc
    • Przez XaWi
      witam odalem pompe wtryskowa ursus 1014 do regeneracji po powrocie nie moge ustawic zaplonu a nic wiecej oprocz pompy w tym czasie nie robilem  wydaje mi sie ze sprzegielko jest nie to lub cos w pompie jak ustawic teraz zaplon  .ciagnik odpale lecz po dodaniu gazu slabo reaguje na niskich obrotach na  gaz na wyzszych jest lepiej zbiera sie odrazu lecz gdy spuszcze do ok 500 i dodam gaz to trwa to pare sekund proszę o porady co mam robic gdyż ciągnik mam jeszcze nie dotarty
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
×