Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

A gdzie ją chcesz wsadzić? jak napędzać ? jak zasilić olejem? N o i czy warto tyle kasy na pompe do 360??????

 

Co do @jankoursus to sam się nie znasz , o czym według ciebie świadczy fakt że pompa jest większa czy inna w środku? Pompa ma określoną wydajność i podane jest ciśnienie przy którym powinna pracować a to ciśnienie ustala zawór pompa tylko tłoczy olej

 

A pod filtr powietrza wsadze ja...a walem cardana ja napedze,martwie sie tylko o ten j****y klin...co kolo jest zamontowane na nim...a zasile ja olejem,ktory wleje w zbiornik od powietrza...ktory mam w garazu...a czy warto?raczej warto bo jak mam kupowac pompy do C360 ktore montuje sie standardowo w tylnym moscie i ta pompa ma mi pochodzic pol roku czy nawet w porywach rok i dac za nia 300 lub 360 zloty to dziekuje za taka impreze,naprawde BARDZO DZIEKUJE.Pompy hydrauliczne montowane orginalnie w C360 nadaja sie do ciagnika ktory nieposiada ladowacza czolowego,takie jest moje zdanie...a inni moga miec inne zdanie,wolnosc slowa takze ILE LUDZI TYLE GUSTOW...Wiec ponawiam pytanie:Ta pompa bedzie odpowiednia do obslugi tura?

 

Nie przesadzasz, z tym słownictwem?

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

na Twoim miejscu robiąc osobną pompę do tura wybrałbym jakaś o większej wydajności. Ta ma bardzo duże ciśnienie maksymalne czego i tak nie wykorzystasz bo 60 Ci się rozleci :D . Może pompa NSZ 50 lub 63 wydajność dwa razy większa a kosztuje kilka razy mniej jak ta co podałeś. Wiele osób sobie takowe chwali. Tylko kwestia jakiej wydajności masz rozdzielacz do tura?

Edytowane przez ukasz
Opublikowano

@jankoursus montowałem gościowi w c 360 różne wzmacniane i zetorowskie które współpracowały z rębakiem do napędu walców i ogólnie o tyłek potrzepać. :P Ogólnie ma pięć c 360 i w jednej jest już od czterech lat założona zwykła z Tucholi i najdłużej chodzi . :D Niedawno zakładałem mu w dwóch też zwykłe. :) Ogólnie powiem tak że zakładając wzmacnianą pompę ciągnik może pracować ale na średnich obrotach ale jak pracuję na wysokich obrotach to i tak cały czas zawór redukuję to ciśnienie bo rozdzielacz nie ma takiego przepływu aby odebrać daną ilość oleju. :blink: Morał taki jak ciągnik jest wykorzystywany do tura czy do wywracania przyczepy to polecam wzmacniane a normalna praca ciągnikiem w polu na wysokich obrotach czy do rębaka to polecam zwykłą bo wzmacniana ma za dużą wydajność względem możliwości jaką może odebrać rozdzielacz i pracuję na pełnym obciążeniu. :huh: A co do zaworu to jest ustawiony na 140 atmosfer ale z biegiem czasu sprężyna smaga się i ciśnienie maleje. :P

Opublikowano (edytowane)

Ogólnie wzmacniane (choć nic wzmocnionego w nich nie ma) nie są tak trwałe i wspaniałej jakości jak kolega nerwowy pisze. Kilka takich założyłem, masa ludzi wmontowała je w swoją 60-kę i najczęstsza opinia o nich taka że po jakimś czasie traci wydajność nie wspominając o tym że nie jest wstanie wytrzymać tego co montowana oryginalnie.

Sprostuję jedno z jego stwierdzeń że zakładając zawór mocniejszy pompa i tak nie wytworzy większego ciśnienia. To po co on jest? Pompa spokojnie wytworzy ciśnienie które jest wstanie ją rozerwać. Po to jest zawór żeby ją przed tym uchronić.

Nasz kolega ma rację że wydajniejsza pompa podniesie ciśnienie. Ale tylko w przypadku zdezelowanej hydrauliki. Jej większy wydatek łata wycieki. Wiec względem mniej wydajnej pompy przez jakiś czas hydraulika będzie pracowała bardziej efektywnie. Tylko tyle.

Zbyszko rozumiem że miał by to być osobny układ. Pompa solidna, rozdzielacz nie jest specjalnie podatny na uszkodzenia więc tak jak mówisz koło pasowe to najsłabszy punkt.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Wiec tak

seweryn20:pompa sadze ze dobra wiec i dobry filtr oleju musi byc na powrocie bo szkoda pompy...

balcerek1:ja mam juz zamontowane kolo pasowe z cardanem,tylko dobrej pompy mi brakuje i do roboty...

GoRAL1:ja o 27 litry sie nie boje...tylko o to ze:jak kiedy mnie podkusi i zwieksze zaworem cisnienie maxymalne...bo znam swoje mozliwosci hehe...

Opublikowano (edytowane)

A i jeszcze jedno...

CZY W KAZDYM TEMACIE NA FORUM TRZEBA SIE KLOCIC,WYZYWAC...?nie idzie inaczej wyrazic swoich mysli...?

tak robie osobny zbiornik,jest to zbiornik od powietrza z c360.ja gdzies w opisie dodatkowym tej pompy wyczytalem ze:nadaje sie do pracy przerywanej... :huh: jak mam to rozumiec?

Edytowane przez zbyszkoWlkp
Opublikowano (edytowane)

http://www.sklepdlar...022/produkt.htm

posiadam taki wak kardana,czy on bedzie odpowiedni do napedu tej pompy?

jeszcze wymyslilem sobie cos takiego ze:do kola posowego przyspawac kawalek zwyklego walka z frezem ok5cm.i do tulei ktora bedzie wchodzila na walek wychodzacy z pompy rowniez z 5 cz10cm.takiego walka a polaczyc to taka tuleja jak kiedys laczyli dwie pompy w opryskiwaczu sadowniczym,ktore wyjscie lepsze?wal mam gotowy ale zeby szybko odlaczyc pompe to sadze ze lepiej pokombinowac z tymi walkami i tuleja niz zastosowac wal kardana...co o tym sadzicie?

Edytowane przez zbyszkoWlkp
Opublikowano

seweryn20...a zmiesci sie taki wal pod chlodnice?i jak go rozlaczyc w pare chwil?chcialym polaczenie pompa---kolo pasowe ciagnika zrobic tak ze:gasze traktor i w moment wylacze naped pompy,bez sensu zeby chodzila skoro nie bede uzywal tura.Do MTZta kosztuje okolo stowy a do ostrowka cos kolo325zl.czy jakos tak roznica jest w cenie

GoRAL1daleko mieszkasz od Lubienia Kujawskiego?bo ja to jade od Izbicy Kujawskiej do nich

Opublikowano (edytowane)

Z rozłączaniem problem. Trzeba by całość komplikować i zakładać sprzęgło kłowe lub blokowane kołkiem. Gdzieś taki patent widziałem. Powinno się to zmieścić skoro robią a co do różnicy w cenie... niestety te same rzeczy przypisane do różnych marek już różnią się cena. Ten wałek jest na pewno silny bo to krzyżaki z przedniego napędy i są one dostępne jako część zamienna.

http://allegro.pl/listing.php/search?string=ostr%C3%B3wek+pompy&category=0&sg=0

Brakuje tylko szajby na wał i podstawy pod pompę.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Czesci z Rosji sa tez dobre i co wazne tanie.Marudny jestem troche pewnie ale mam jeszcze jedno pytanie:Czy pompy tloczkowe moga chodzic na takich rozdzielaczach ja moj czy nie bardzo?czemu pytam?a dlatego ze mam znajomego co do Rosji nieraz wyjezdza i gdyby taka pompa byla nie droga to moze bym w taka zainwestowal...co o tym sadzicie?

Opublikowano

Droższa bo jest precyzyjniej wykonana niż zębatkowa. Ma mniejszą stratę na mechanizmie tłoczącym przez co bardzo wydajna jest na niskich obrotach na których zębata już tylko miesza olejem. . Bardzo fajna pompa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez versus
      jak mozna wzmocnic podnosnik w 60-ce????
    • Przez gibos95
      Witam Panowie, dzisiaj od tak przestał podnosić mi ursus c360, tur działa normalnie oraz wom, jednak nie reaguje tylni podnośnik, gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Borekk17
      cześc mam problem z pompą hydrauliki mianowicie wywala na okragło uszczelniacze czego to moze byc przyczyna bo juz nie wyrabiam zeby sciagac i robic pompe
      pomocy !!!
    • Przez tomekxx1
      Witam. Dzis napotkalem się z dość sporym problemem i nie za bardzo wiem co mogło się stać. Po przerobieniu pokrywy pompy, i zamontowaniu nowego rozdzielacza do tura podnośnik przestał pracować. Nie działają ani wyjścia ani podnośnik. Rozdzielacz mam zamontowany 2 sekcyjny, podłączone jest zasilanie, powrót do skrzyni, i powrót do rozdzielacza w podnośniku przez tuleje ciśnieniową. Wcześniej podnośnik działał a teraz nie wiem, kompletnie przestał reagować. Może ktoś miał podobny problem i wie jak to rozwiązać.
    • Przez Irek86
      Witam czy ktos posiada Fiata 980 DT i miał jakiekolwiek problemy z hydrauliką 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v