Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Możecie mi dać namiary na dealera w mazowieckim , dzwoniłem do Płocka to TD5030 krzyknął mi 140 tys z klimą i rewersem , a chodzi mi o TD5040 to pewnie duzo drozszy bedzie po ile u was tak chodza ? cena oczywiscie brutto

Opublikowano

Macie jakis kontakt do tego primatora ? bo wchodząc na ich strone , jest bład. Jeszcze jakies propozycje gdzie mozna sie zorientowac jaka cena ? zeby najtaniej kupic :P

Opublikowano

Za takie pieniądze z takim wyposażeniem nic bardzo chyba się nie kupi. Ten podnośnik mógłby być mocniejszy bo chyba tylko 3600kg ma pozatym może być. Psuć narazie nic się nie psuło

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Przylaczam sie do pytania , panowie jak wam sie te smerfy sprawuja bo slyszalem rozne opinie na tenamt elektryki w nim

Opublikowano

Witam!

 

Dołączam sie do pytania o szerokość tylnych opon w TD a właściwie to już w TD5.85 bo dealer mówi że na felgę 34 można max 42cm a byśmy chcieli 48cm

Opublikowano

td5040

przod 360/707r24

tyl 480/70r 38

Michelin Omnibib

 

w polskim folderze serii td5 na ostatniej stronie są podane rozmiary opon i jezeli dobrze pamietam to przy feldze 34 to najszerzej moze byc 540/65

Opublikowano

Panowie od kolegi mam pytanie czy ktoś z was do TD5030 lub TD5040 podpinał zestaw: agregat talerzowy z hydropakiem i na to siewnik do zboża? 2,5 lub 2,7 lub 3,0m? i jak chodziło? jakich firm takie zestawy macie?

Opublikowano

Panowie od kolegi mam pytanie czy ktoś z was do TD5030 lub TD5040 podpinał zestaw: agregat talerzowy z hydropakiem i na to siewnik do zboża? 2,5 lub 2,7 lub 3,0m? i jak chodziło? jakich firm takie zestawy macie?

Zapomnij o takim zestawie. podnośnik nie da rady.

Opublikowano

panowie mam taki problem mianowicie po ostatnim worzeniu kukurydzy zauwarzyłem ze spociło sie pod wszystkimi pokrywkami zaworów moze wystarczy lekko dokrecic i wystarczy czy moze to byc jakas powazniejsza sprawa? ciagnik ma 280mth

Opublikowano

hej, wie może ktoś co może być powodem tego że, w krótkim czasie dwa razy pękła metalowa rurka z pompy do rozdzielacza? Przez ok. 2 lata podnośnik pulsuje (nie trzyma stabilnie maszyny tylko opada i podnosi) oraz wydaje nam się że olej po długiej pracy jest zbyt ciepły ( z tyłu ciągnika aż można się oparzyć).

Opublikowano

@michu320 Powodem pękania rurki jest za mocno podkręcony rozdzielacz :D Powinno być 180bar ! miałem ten sam problem pękająca rurka cieknące przewody w turze a wszystko za sprawą że ciśnienie było 250bar :D

Opublikowano (edytowane)

Witam mam problem z NH

td5040.

Wie może ktoś jaka może być przyczyna dostawania się ropy do oleju silnikowego???? 4 dni temu wymieniłem pompke na nową oraz wymieniony został olej a i pompa paliwowa po regeneracji i wczoraj znów zauwarzyłem ze olej do wymiany bo dotała sie ropa. może być to przyczyna wtrysków, simeringa na pompie czy poprostu jest pompa paliwowa zle zrobiona

Edytowane przez Wnuczek
Opublikowano

panowie czy pneumatyka ma duzo wspulnego z hamulcami? bo mi po zimie zdarza sie ze nie odbijaja jak puszcze reczny lub nacisne pedał hamulca nie słychac zeby tego sykniecia powietrza dopiero po parokrotnym wcisnieciu słychac te sykniecie. jaka przyczyna tego moze byc?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v