bem

JD 8100, 8200, 8300

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
andrzej2207    0
John Deere Polska nie ma sieci serwisów. Serwisowaniem zajmują się dilerzy, z których każdy jest osobnym podmiotem.

Tyle ode mnie.

 

Tak to wygląda właśnie... Jest to forma serwisów i na razie taką zostanie na terenach Polski.

Nie wątpliwie jest to pełna forma obsługi klienta oraz szybka i fachowa obsługa, doradztwo i naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba87    5
Niedaleko pacuje 8100. ma 10 tys godzin i padły tylko hamulce. Skończyło się na wymianie jakiejś pompki. W tym roku kupili 8430. Widać mają zaufanie do marki. Słyszałem od wielu użutkowników że seria 8000 to traktory nie do zajechania.

No a gdzie podziały się fotki Twojego sprzętu :D ?

 

Do wszystkich, tych kalibrowalnych też

Musisz wiedzieć że każdym podzespołem ciągnika zawiaduje sterownik (komputer pokładowy) nawet siedziskiem i mają określone skróty nazw.

Np: Kontrolerem skrzyni POWER-SHIFT jest sterownik o nazwie PCU

Silnikiem steruje ECU

CCU to sterownik główny z magistralą CAN

ACU to kontroler podłokietnika i siedziska, a w modelach po wyżej numeru 20 000 siedziskiem steruje ASU

HCU to hydraulika robocza i 3 punktowy układ zawieszenia

SCU i SCo to kontrolery gniazd hydraulicznych od 1 do 3 i 4 do 6

Cab i wiele innych odpowiadających za pracę poszczególnych odbiorników.

To prawie tak jak WC10L :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majranjd    8

Witam, mam pytanie, wie moze ktos jak w tym ciągniku (JD 8200) ustawia sie kopiowanie terenu przez tylni tuz?

Chodzi o to ze ciągnie on pług Kuhn Manger 7 skib obrotowy i z przodu nie ma on koła podporowego wiec wisi na ciagniku i operator musi wciąz regulowac głebokosc pracy przedniej czesci pługa zarowno wiezdzajac i zjezdzajac z gory....

Orentuje sie moze ktos jak to wyczaic? Bo ciągłe gapienie do tyłu i reczne kopiowanie terenu mnie nie bawi...

Pozdrawiam!


DEZERTER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rafal3113    0

Musisz popracować nad dopasowaniem siedziska do siebie, wzrost i waga, a także sposób amortyzacji.

Pedał gazu sprawia kłopot również wtedy, gdy wykorzystujesz cały jego zakres ruchu ze względu na jego kształt, a to w ogóle nie jest konieczne!

Staraj się również ruszać z innego biegu niż 7. Jest to możliwe by zmienić nastawienie w PCU i wybrać bieg do przodu i do tyłu.

Wiem to bo jestem mechanikiem i pracuję w serwisie John Deere Polska

Wejście do tego adresu jest możliwe z płaszczyzny dilera (serwisowej) i jeżeli chcesz to mogę pomuc.

Poza tym nowe wersje ciągników serii 8020 lub 8030 są wyposażane w inteligentny układ amortyzacji przedniej osi "ILS" to dopiero jest gratka. Wspaniała i płynna jazda osłabia efekt odwróconego pedału gazu. Spróbuj kiedyś!

 

Nie cytuj poprzedniego postu!!

Przepraszam dla czego ma to być inny bieg niż 7 i jaki najlepiej i dla czego .

 

Witam, mam pytanie, wie moze ktos jak w tym ciągniku (JD 8200) ustawia sie kopiowanie terenu przez tylni tuz?

Chodzi o to ze ciągnie on pług Kuhn Manger 7 skib obrotowy i z przodu nie ma on koła podporowego wiec wisi na ciagniku i operator musi wciąz regulowac głebokosc pracy przedniej czesci pługa zarowno wiezdzajac i zjezdzajac z gory....

Orentuje sie moze ktos jak to wyczaic? Bo ciągłe gapienie do tyłu i reczne kopiowanie terenu mnie nie bawi...

Pozdrawiam!

W podłokietniku pod tą klapką masz pokrętła od regulacji prędkości wysokości i czułości najlepiej żeby to dobrze ustawić to pogadaj z kimś kto ma john deere praktycznie wszystkie mają tą samą zasadę jak nie to daj maila jak znajdę to prześlę Ci stronę z instrukcji obsł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adam0702    2

Witam

posiadam dość spory problem z JD 8200 którego nie dawno kupiłem. zaczeło sie od podłączenia go do pronto dc. zaczeły na komp wyskakiwac błąd ccu 50 zapchany filtr oleju i paliła sie kontrolaka ze niski poziom oleju. Chcę zazmaczyć że olej w skrzyni został wymieniony na nowy oraz został wymieniony filtr oleju 2 krotnie aby wykluczyc wadliwy filtr ale to nic nie dało. Zostały również wymienione czujniki poziomu i zapchania filtra. wystepuje tez problem z ustawieniem przepływu ( obrotów dmuchawy) podzczas pracy sie zmieniaja a jak chce sie zmienic na prawidłowy przepływ nie ma reakcji. dopiero po wył i wł danej sekcji hydraulicznej jest ok. Ciągnk nie ma problemów z talerzówką gdzie nie wymagana jest hygr.

 

ktos ma jakiś pomysł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brynol    0

Witam mam pytanko czy ktoś jest wstanie poinstrułować mnie jak można przerobić John Deere 8300 wersia USA na EUR i czy można podłączyć gaz nożny [ponieważ jest tylko ręczny] oraz przerobić instalacie elektryczną bo [po włączeniu świateł mijania świecą sie też awaryjne] z góry śliczne dzięki pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalesz    0

Witam

 

Poszukuję John Deere coś około 250-300 km. Najbardziej interesują mnie serie 8000, 8010 i ewentualnie 8020. Wiele o nich słyszałem, oczywiście dobrego, ale chciałbym też zaczerpnąć opini bezpośrednich użytkowników.

Dodatkowo znalazłem tu dosyć ciekawą ofertę: http://www.agriaffaires.pl/uzywany-sprzet/ciagnik-rolniczy/4492332/john-deere-8400.html#

Co Wy na to?

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
admar70    0
Dnia 26.10.2008 o 21:39, andrzej2207 napisał:

 

Do wszystkich, tych kalibrowalnych też

Musisz wiedzieć że każdym podzespołem ciągnika zawiaduje sterownik (komputer pokładowy) nawet siedziskiem i mają określone skróty nazw.

Np: Kontrolerem skrzyni POWER-SHIFT jest sterownik o nazwie PCU

Silnikiem steruje ECU

CCU to sterownik główny z magistralą CAN

ACU to kontroler podłokietnika i siedziska, a w modelach po wyżej numeru 20 000 siedziskiem steruje ASU

HCU to hydraulika robocza i 3 punktowy układ zawieszenia

SCU i SCo to kontrolery gniazd hydraulicznych od 1 do 3 i 4 do 6

Cab i wiele innych odpowiadających za pracę poszczególnych odbiorników.

 

Nie, nie posiadam własnego serwisu. Pozdrawiam

 

 

Zostałem postawiony w sytuacji dość niezręcznej i może (na razie) pozostanę w formie bardziej anonimowej. Nie stroniąc od odpowiedzi na pytania!!!

 

 

Oczywiście John Deere Polska ma sieć serwisów w Polsce, o czym można sie dowiedzieć na stronie www.deere.com/pl

Ja pracuję w jedny z nich.

Mam problem z JD .8530 błąd ACU 237.31 dodatkowo nie reaguje na pedał gazu.Prosze o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fczerwinski5
      czy jest opcja docisku maszyny,np. pluga?
    • Przez kukak
      Witam, mam od jakiegoś czasu problem z  migającą kontrolką od ładowania i tym samym nie działają mi wskaźnik od temperatury silnika i wskaźnik paliwa. 
      Alternator jest ok, ładowanie przy nim i na instalacji jest prawidłowe i wynosi 14-14.4V. 
      Kontrolka potrafi się świecić miesiąc a nagle czary i wszystko jest ok. Wyjmowałem licznik, brak przerwanych przewodów przy nim, sterownik pod kabiną też brak przerw w kablach. 
      Miał ktoś może podobny problem? Na moje oko to licznik ma jakieś himery. Poniżej foto i filmik z pracy zegarów

      MOV_0731.mp4
    • Przez lanos1781
      Jak w temacie koledzy czy ktoś ma jakąś wiedzę jakie powinno być to ciśnienie. Ile powinno być nominalnie a przy ilu skrzynia już wymaga remontu .
      Pozdrawiam
       
    • Przez fineasz007
      Witam,
      Nadchodzi wiosna, dlatego też trzeba odpowiednio przygotować maszyny na jej powitanie. Zimne miesiące pomogły wzbogacić park maszynowy o traktor John Deere 6300. Jednak, aby spisywał się on bez zarzutu i większych problemów należy wymienić w nim wszystkie płyny eksploatacyjne, filtry oraz olej.
       
      Jako że jest to pierwszy ciągnik tej marki w moim posiadaniu, chciałbym zapytać, gdzie są wszystkie korki spustowe oleju, płynu chłodnicy, filtry (wszystkie, tj. powietrza, paliwa, olei), a także inne rzeczy, o który nie wolno zapominać? Jaki rodzaj oleju, płynu do chłodnicy, a także w jakich ilościach je zalewamy? Generalnie prosiłbym o wszystkie cenne informację w formie klarownej rozpiski, aby każdy, kto w przyszłości kupi "Jaśka" mógł sobie tutaj zajrzeć i rozwiać wszystkie wątpliwości. Jak wiadomo, na tych rzeczach się nie zaoszczędzi.
       
      Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za udzielone informacje!
      Fineasz007
    • Przez michal1111111111
      witam zamierzam kupic jakis traktor 110-150km jaki polecacie mi sie spodobał john deer 7600 co o nim powiecie
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj