Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Ja nie mówię że one są do dostania :lol: tylko że takie były do tego wspornika :lol:

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Praktycznie to samo, wałek przekaźnika w 40-tce jest przez całą długość, a w 60- tce jest łączony, już nawet dokładnie nie pamiętam co tam jeszcze było innego.

Opublikowano (edytowane)

Witam pękł mi blok silnika w Ursusie c360 3p z 82 roku , i mam takie pytanie ile kosztuje wymiana bloku silnika bo w cenach bloku się orientowałem i nie wygląda to kolorowo. Domyślam się że praktycznie równa się to kapitalnemu remontowi silnika.

Z góry Dziękuję za pomoc!!!

 

Tutaj wrzucam zdjęcia pęknięcia :

Mój odnośnik

Edytowane przez Magiko
Opublikowano

Witam pękł mi blok silnika w Ursusie c360 3p z 82 roku , i mam takie pytanie ile kosztuje wymiana bloku silnika bo w cenach bloku się orientowałem i nie wygląda to kolorowo. Domyślam się że praktycznie równa się to kapitalnemu remontowi silnika.

Z góry Dziękuję za pomoc!!!

 

Tutaj wrzucam zdjęcia pęknięcia :

Mój odnośnik

No tak ceny bloków nie są niskie sam się o tym przekonałem może lepszym rozwiązaniem jest kupno orginalnego silnika 3p do remontu w korzystnej cenie np z tarpana ale to musi się kalkulować za tym rozwiązaniem przemawia jeszcze to że są to orginalne bloki perkinsa a nie tureckie czy indyjskie o trwałości tych zmienników ciężko micoś powiedzieć bo użytkuję go tylko 2 lata

Opublikowano

2701 a gdzie kupowałeś zamiennik i ile Cię kosztowało zamontowanie go? Widziałem fajny blok na allegro za 950zł z koparki zeppelin (fajny może tylko na zdjęciu ) ale koleś który sprzedawał nic o nim nie wiedział( typu który rok ile ma najechane mth, nic) tylko tyle że pasuje do 3p.

Jakoś nie jestem przekonany do do kupowania nowego silnika wolałbym zrobić ze swoim.

Opublikowano

Jak dobrze pamiętam to około 1400 zł zakupiłem w Grójcu ceny były podobne u wszystkich oferentów ale zależało mi na czasie i odległości rozważ to co lepiej ci sie kalkuluje wszystko zależy od stanu i ceny używek

Opublikowano

Raczej dołożę to parę stówek i kupię nówkę bo tak czy siak będę na tej naprawie stratny.

A nie okrętujecie się ile taki ,,fachura'' może wziąć za przełożenie bloku no i powymieniania zużytych części? Ja sam raczej tego nie zrobię, bo mam niewielkie pojęcie o mechanice.

Opublikowano

Ciężko powiedzieć zalezy co będzie robił...Swoją drogą poszukaj kogoś co się naprawde zna na perkinsach bo tkz. fachowców nie mało a dobrze silnik zrobiony to zadowolenie na długie lata.

Opublikowano

dziś wymontowałem silnik od mojej 40 stki, i co się okazuje to przód był przykręcony na śrubach 16, wcześniej na to nie patrzyłem, z tego wynika że nie jest to orginalny silnik w tym ciągniku tylko był kiedyś zmieniany i jest od 60 tki dobrze kminie ??? następne pytanie, na skrzyni 40stki od strony sprzęgła pisze ZETOR? czy też tak u Was pisze? na skrzyniach od 4011 tak pisało? i jeszcze takie pytanie bedę rozdzielał skrzynie od mostu, muszę zdejmować zwolnice i wyciągać mechanizm różnicowy żeby wyciągnąć koło zębate (atak?) czy poprostu wyjmuje zawleczke i odkręcam nakrętke z tego koła zębatego i mi się to rozejdzie ?????proszę o zrozumienie :)z mechaniki to orłem nie jestem, niegdy tego nie robiłem i mogę zadawać banalne dla innych pytania hehe :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

dziś wymontowałem silnik od mojej 40 stki, i co się okazuje to przód był przykręcony na śrubach 16, wcześniej na to nie patrzyłem, z tego wynika że nie jest to orginalny silnik w tym ciągniku tylko był kiedyś zmieniany i jest od 60 tki dobrze kminie ??? następne pytanie, na skrzyni 40stki od strony sprzęgła pisze ZETOR? czy też tak u Was pisze? na skrzyniach od 4011 tak pisało? i jeszcze takie pytanie bedę rozdzielał skrzynie od mostu, muszę zdejmować zwolnice i wyciągać mechanizm różnicowy żeby wyciągnąć koło zębate (atak?) czy poprostu wyjmuje zawleczke i odkręcam nakrętke z tego koła zębatego i mi się to rozejdzie ?????proszę o zrozumienie :)z mechaniki to orłem nie jestem, niegdy tego nie robiłem i mogę zadawać banalne dla innych pytania hehe :)

 

A jaki masz filtr oleju silnika? Na skrzyniach 40-tek zazwyczaj pisało ZETOR, kolega @asharot pisał o wymianie talerza ale Ty chyba chcesz odjechać skrzynią jeżeli dobrze kumam.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

filtr oleju jest podwójny jak o to pytasz MAT912 :)

tak chce rozjechać skrzynie z mostem, i myślałem że muszę zdjąć atak żeby rozjechać, ale już obczaiłem że nie potrzeba :) tak?? a jak jest z wałkiem odbioru mocy podczas rozjeżdrzania ? i co jeszcze ? ! yy skrzynie mam już ustawioną w nieruchomej pozycji, muszę zrobić jakiś wózek żeby odjechać mostem aby nie zmienił swojej pozyci względem kół??? tak prościej mówiąc żeby mi się nie obrócił dogóry nogami :D

Edytowane przez sebo1986
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli masz podwójny filtr to silnik jest raczej oryginalny, pod czwartą głowicą nad rozrusznikiem powinno być wybite S4001, być może otwory na śruby były rozwiercane.

No masz rację z tym kołem atakującym, to mi już coś się kręci, wałek masz raczej oryginalny długi, lepiej od tyłu go wysunąć ,tak też odjedziesz ale daleko trzeba odjechać ażeby całkowicie się wysunął. Odkręcasz cztery śruby, wyjmujesz zabezpieczenie i wyciągasz, tam z przodu w skrzyni spadnie z niego koło, przy zakładaniu trzeba go nasunąć przed całkowitym wsunięciem wałka

Najlepiej jest na wózkach, dobrze by było jak byś miał takie oryginalne, jak nie to coś trzeba zrobić, tylko wszystko dobrze pozabezpieczaj, bo to trochę waży jak by spadło na nogi.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

to jak odkręce ten dekiel od wałka to on mi wyjdzie do tyłu? tzn musi zejść z łożyska tak?

patrzyłem na ten nr, no jest jakiś ciężko go było odczytać ale w żadnym stopniu to nie s 4001 :(

17-T-12 877/78 w przybliżeniu to coś takiego pisze :D

Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Takie numery też miały nabijane, to raczej zakłady naprawcze nabijały we wszystkich nie pisało S...... Wałek wyjdzie z łożyskiem. Ale z tyłu ten dekiel na cztery śruby wchodzi bezpośrednio w most tak? bo przeróbki na 60-tkę już też widziałem.

Edytowane przez MAT912
Opublikowano (edytowane)

czyli co ten nr oznacza??

w sumie to jest chyba jeszcze jeden sposób aby to sprawdzić, tzn silnik ma jakiś swój nr, jak będzie on się zgadzał z tym z tabliczki znamionowej bedzie to oznaczało że to orginalny silnik od tego ciągnika czyli ogrinalny od 40 stki tak??? oczywiście trzeba wziąść poprawke na to że mógł ktoś kombinować z numerami, choć wątpie, to nie jest auto :D tak wchodzi w most :)

Edytowane przez sebo1986
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

To jest nr silnika jak przychodziły na wymianę z zakładów naprawczych to takie nr nie które miały, oryginalne miały kolejny nr nie tam Txx/xx już teraz z tabliczką może się nie zgadzać ale jeżeli jest tabliczka to tam też powinno być S4001, ważny jest ten na bloku nie na tabliczce, chociaż to był jego oryginał.

 

Jeżeli wchodzi w most to jest długi wałek. FILTRY podwójne {kubły} miały tylko 4011

Edytowane przez MAT912
Opublikowano

Jutro jeszcze to sprawdze jak będzie widno:) czyli wychodzi że silnik jest od 40stki tylko nie orginalny, i ma rozwiercone otwory pod wspornik/przód od 360tki ?? tylko że przód jest miękki raczej od 40stki ? :blink: już się w tym pogubiłem :D

ten dekiel jest przykręcony do mostu 4 śrubami, wygląda jak by był na równo z mostem przykręcony to znaczy nie zagłębia się w moście :) niemoge się wysłowić xD

ale to ogólnie oco chodzi z tym wałkiem, że podwójny czy pojedyńczy? tzn jak pojedyńczy to jest od początku skrzyni aż do womu tak? i on wychodzi cały do tyłu? a podwójny to jest łączony gdzieś w skrzyni tak? i jak będe go wyciągał do tyłu to wyjdzie tylko jedna część tak? tak czy tak to muszę go wyciągnąć do tyłu ? :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Masz jeden długi wałek , lepiej go wyciągnąć do tyłu bo daleko będziesz musiał odjechać ze skrzynią, jak by był łączony to nic nie trzeba wyciągać, ale Ty tego nie masz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MarcelJaros
      Witam 
      Wykonuje ktoś z Was zabiegi ochrony roslin c360 i opryskiwaczem biardzki 15m? Interesują mnie wydajnościi cieczy l/ha jakie Wam wychodzą w praktyce 
      Mam zamiar pryskać 250-300l/ha  . Bedę robił osobiście kalibracje ale chciałem wiedzieć dla porównania 
      Z góry dzięki
    • Gość
      Przez Gość
      Witam, mam pytanie. Chcę zrobić remont rozsiewacza amazone.Nie wiem czy jest to model ZAE 601 czy ZAE 602. Jaka jest między nimi różnica? Problem polega na tym że zaczął mi lecieć olej ze skrzyni tak jak widać na zdjęciu. Gdzie można dostać części do tych rozsiewaczy?


    • Przez Fredovsky
      Witam. Mam problem mam problem z hamulcami w c-360. Ostatnio wymieniałem cylinderek w prawym kole wszystko złożyłem, ale ciągnik nie hamuje (ma lekkie spowalniacze). Jak kręciłem piastą dawały radę zatrzymać ale podczas jazdy mają zbyt mało siły. Układ jest odpowietrzony wg. mnie po naciśnięciu pedałów(chodzą z lekkim oporem i odbijają) płyn leci strumieniem z odpowietrzników. Więc moje pytanie czy jest jakaś regulacja na tych cylinderkach bądź jakiś inny sposób na ustawienie tego?
    • Przez MariuszKlim
      Cześć.
      Ktoś spotkał się lub korzystał/korzysta z dotacji innych niż "Czyste Powietrze" na dom lub podwórko (a dokładnie ogrodzenie od ulicy).
      w Najbliższych latach planuję przeprowadzić parę większych remontów w domu i ogrodzenie, znacie jeszcze takie dofinansowania które są wart uwagi, zwłaszcza jeśli mają małe wymogi?
      Bo Prow to chyba tylko na rzeczy gospodarcze i trzeba mieć ukończoną szkołę?
       
      Pozdrawiam
    • Przez majes
      każdej wiosny mam problem z rozsianiem nawozu. Mam podmokłe ziemie. Do tej pory czasami udało się rozsiać po przymrozku. teraz mamy zakaz stosowania przed 1 marca i efekt taki że mamy zaraz kwiecień, a u mnie nie mam mowy z wjechaniem w pole, rośliny aż proszą się o zasilenie nawozem.
      Chciałem założyć bliźniaki ale zastanawiam się nad zbudowaniem napędu gąsienicowego. Efekt końcowy chciałbym żeby był taki :)

      Gość tu ma na sprzedanie gotowy ale cena spora.
      https://www.olx.pl/oferta/naped-gasienicowy-CID5-IDjV5gr.html#3580abf2ca
      Trochę zabawy w warsztacie ale powinno się udać. Znacie może kogoś kto wykonał już taki napęd?
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v