Zachodnia Wlkp 30 km od Poznania - styczeń 43l , luty 13l , marzec 18l , kwiecień 14l , maj słabe 5l . Tak suchej wiosny chyba nigdy wcześniej nie było.
W jaki sposób jest wzmocniony ten skośny rękaw rozładowczy ?
Posiadam silosy 68 t i po zasypaniu górna ściana tego rękawa jest dość mocno obciążona i sporo się zagina .
Olej w przednim moście stracił swoje właściwości albo jest nie odpowiedni . Tam przy mechanizmie różnicowym jest blokada mechaniczna która podczas skręcania się nie rozłącza i stąd te odgłosy strzelania. Radzę nalać oleju zalecanego przez producenta dla tego mostu. Tam są tarczki, które w odpowiednim oleju rozłączą blokadę podczas skrętu poprzez poślizg.
Gdy mróz w marcu dnia dziesiątego, jeszcze czterdzieści dni mrozu takiego. Od Cypriana aż do Jana, gdy pogoda zakichana, to od Jana do Jerzego (23.04) ciągle jeszcze nic nowego, a gdy Jerzy się rozśmieje (rozpogodzi), to za kilka dni znów leje. Czterdziestu Męczenników jakich, czterdzieści dni takich
Ale nie takie cyrki że pytasz operatora kiedy przyjadą, on odpowiada że najwcześniej za trzy dni , a o 20:30 dzwoni i mówi że za 1,5 godz. przyjadą. Drugi przykład u kuzyna - dzwoni operator o 3:00 w nocy że za godz. przyjedzie (o dziwo 3 dni przed planowanym terminem ale pryzmę trzeba odkryć). Trzeci przykład u szwagra - dzwoni że za około godz. przyjadą, on odkrywa pryzmę i... dojeżdża po 3-ech dniach. Który spedytor Pana obsługuję ? Bo ja też z PSZ.
Według portalu miałem mieć odbiór w 46 tygodniu roku (14 - 20 listopad). Moje zabrali 29. 11 , od sąsiadów 5. 12 ( początkowo wszyscy mieliśmy ten sam termin odbioru). Też oddaje do tej samej cukrowni i nie pamiętam kampanii z tak rozpieprzoną organizacją odbioru także termin może "ulec" zmianie. Wszystko zależy do kiedy będzie trwać kampania. Tydzień temu mówiono że do 5-6 stycznia, dzisiaj słyszałem że do 13. 01.
Ten ma 18.4-34 petlasy więc się mieszczą pod błotnikiem
https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-7211-nowe-opony-stan-bardzo-dobry-1989-rok-CID757-IDN2MwU.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=6
Być może winny jest zawór SCV sterujący ciśnieniem na pompie common rail. Nie utrzymuje odpowiedniego ciśnienia i stąd spadek mocy i falowanie obrotów.