z rozrzutnika kupowałem po około 100zł
były różne ilości piór w zależności od rocznika, na początku 11 czy 12, później 9 a dziś są dostępne 7
w 6t są szersze i nie zmieścisz w oś bez rzeźby
te z robura 10,50 tak ale nie 10,00
17,5 za małe do 47, bo ciężko się to turla nawet na asfalcie, chyba że w jednych burtach ktoś ma lub ogranicza go wysokość
do 6t spokojnie nawet i 1200 starowskie pchają, myślałem że mowa o 47
komu rarytasa
https://www.olx.pl/d/oferta/kabina-c-330-m-orginal-CID757-ID18KyU1.html
chyba tu ostatnio pisałem że idzie trafić plastelinę za 5tys. ta co prawda drożej ale kwita ma
https://www.olx.pl/d/oferta/przyczepa-wywrotka-d47-CID757-ID18KTk7.html
dziś już takich nie robią i cena nie zawsze idzie w parze z jakością
Steel czy coś takiego w c360 przez dłuższy okres bez ładowania wytrzymał 12 czy 13 lat
warte tyle ile ktoś zapłaci
dla mnie 330/360 też nie są warte 20tys. a ludzie to kupują i jeszcze worek $$ w to pchają
5011 ciężko będzie kupić poniżej 30tys.
dużo podobno od następcy, czyli 5011 pasuje a i pepiki mają ogrom części więc sprowadzić to nie problem w dzisiejszych czasach
oczywiście że ma papier
jak wspominałem coś ponad 20tys. właściciel wystawi ogłoszenie to wrzucę, bo chyba sam jeszcze nie wie co i jak 😅
Holandia i z tego co wiem to nie tak dawno bo ze 2 lata w kraju
tu właśnie jest coś rzeźbione i nie idzie dalej otworzyć
kabina jakaś uniwersalna, pełno tego widać na ciągnikach różnych marek z tamtych lat
z tego co wiem to lekko ponad 20
nie ma się co bać, tak na prawdę poprawiona 3011, zaleta w porównaniu do naszych c360 to sprzęgło w dźwigni i możliwość używania podnośnika bez wałka
słowo klucz eksport, a w nich były montowane
co lepsze to nawet po zaprzestaniu produkcji w Ursusie była firma, która składała te ciągniki gdzieś do 97r.