Skocz do zawartości

PawełBoruta

Members
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PawełBoruta

  • Urodziny 06/10/1998

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PawełBoruta

Współpracownik

Współpracownik (5/14)

  • One Month Later
  • Dedicated Unikat
  • Collaborator Unikat
  • Reacting Well Unikat
  • First Post Unikat

Najnowsze odznaki

12

Reputacja

  1. Potwierdzone info?
  2. Zajefajny statek🤩 gratulacje
  3. Żadne zetory czy Ursusy bo do tego brak części a jak już coś jest to z plasteliny patrz najlepiej na Fendta albo John Deere niech będzie starszy albo w dobrym stanie Nie patrz najtańszych bo to wytłuki poszukaj czegoś za trochę większe pieniądze typu 70k już jakąś ładną 308 kupisz albo jakiegoś JD
  4. Jakiekolwiek aby diamentowe a nie te z piasku zrobione no i szlifierka prosta szybkoobrotowa bo wkrętarką czy wiertarką to za małe obroty żeby w ogóle coś ty mi pilnikami zrobić No właśnie jak rozwiercać i tulejować to bez magnesówki się nie obejdzie
  5. Jak w temacie, może ma ktoś jakiś pomysł albo ma zamontowany u siebie jakiś dobry fotel do Ursusa 914 i pochodne oryginalny do niczego mam gramera zastępczego od starego fendta niestety w ursusach podłoga jest tak skonstruowana że jest on za wysoki do niego szczególnie że mam 198cm i nie da się wtedy na nim komfortowo usiąść się sam zastanawiam co tam założyć może od jakiegoś wózka widłowego? czy ktoś ma jakieś lepsze pomysły
  6. Czujniki ciśnienia common rail ewentualnie styki od nich lub przewody, Najprościej po odłączać i wyczyścić styki i podłączyć z powrotem jeśli to nic nie da jak masz możliwość wymiany czujnika od sprawnego ciągnika to by było najtaniej sprawdzić jeśli nie wizyta u dobrego mechanika
  7. Coś źle wyregulowane ewentualnie zapowietrzył się na pompce od sprzęgła, stare ci się ślizgało i nie widziałeś a płyn hamulców i sprzęgła kiedy zmieniamy?
  8. PawełBoruta

    Orka gliny

    Od razu
  9. To już chyba jak kto woli są fani fendta i John Deere ja Sam naprawiam fendy i tam dojście do wszystkiego jest luks i ceny części też nie przerażają Bierz 512 seria 400 to 4 cylindry A tu masz 6 no i te tańsze to bez tms-a tak samo jak z 700, A co do kabli w pędach to nie wiem u mnie są 4 i z tym problemu nie ma może dlatego że nikt tam wcześniej swoich łapek nie pchał i nic nie poprawiał po swojemu ani żadnych festynów się nie odwiedza i tanich ledów nie kupuje jak już to coś dobrego założone
  10. Bierz serie 500, a najlepiej 700vario tms W 312 z tych lat problemem jest pompa skrzyni ja zmieniałem koszt wtedy 7tyś dziś 10 to serii 500 nie ma tego bo jest inna skrzynia i inna pompa znacznie tańsza i mniej problematyczna
  11. No chyba raczej nie, tylko do środka albo dwukaruzelowa a jak nie to cztero żadnej kombinacji z boczniakami
  12. Nie ma żadnego problemu, blokuje się ładnie na siłowniku gazowo-hydraulicznym Wygląda jak oryginalnie przez obszycie i malowanie no i jeszcze cena przystępna 1799 zł
  13. PawełBoruta

    Ursus 914

    Pacjent gotowy do mycia
  14. SHL'ka na zastępstwo przy wycinaku haha🤠
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v