AnnaKrl

Members
  • Ilość treści

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O AnnaKrl

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Kobieta

Ostatnio na profilu byli

648 wyświetleń profilu
  1. Agro-Las Trzcianka również mają je w ofercie, ceny niestety nie znam.
  2. Sprawdź tutaj: http://www.valtra.pl/wwwresources/literature/pl/QuickGuide_Versu_PL_T.pdf myślę, że większość elementów sterowania powinno być wspólnych z Twoją wersją ciągnika
  3. Krótka instrukcja w języku polskim : http://www.twojeagro.pl/cms/data/modelemaszyn/broszury/119/valtraseriat2007_pl.pdf A tutaj podajesz serie i model, żeby zobaczyć katalog części: http://www.valtra.pl/my-valtra-machine.aspx
  4. Valtra T174 Versu o którą pytasz w wyposażeniu: SmartTouch, lakier metalizowany do wyboru, wałek 540/540e/1000, prędkość 40 km/h, grzałka bloku silnika, standardowe błotniki, kompresor, hamulce 2 obwodowe, 1 para gniazd on/off, pompa 115 l/min, elektryczna kontrola tylnego podnośnika, wolny spływ, siłownik podnośnika fi 100mm, 4 pary hydrauliki, zaczep automatyczny, mechaniczny ogranicznik stabilizatora tylnego TUZ, bez zawieszenia kabiny, pneumatyczny fotel, klima manualna, siedzenie pasażera z pasem, przygotowanie pod radio, wspornik na urządzenia sterujące, 650/65 r38 + 540/65 r28 mitas na regulowanych felgach, obciążniki na przód 16x55kg. Jak dobrze po negocjujesz do wyjęcia za 350 k netto, no chyba że dealer z którym rozmawiasz dużo ich sprzedaje w ciągu roku i nie będzie zainteresowany zejściem z ceny.
  5. Podpowiedzcie mi czy w załączniku nr 2 do wniosku o przyznanie pomocy "Opis zadań wymienionych w zestawieniu r-f operacji" w kolumnie "źródło ceny" mogę wpisać nazwę więcej niż jednego przedstawiciela handlowego a w kolumnie "marka,typ,rodzaj" więcej niż jedną markę i czy muszę podać dokładny model? Pytam ponieważ mam wyceny z dwóch różnych marek na identyczne wyposażenie i zbliżoną cenę, i jak to kobieta nie potrafię się określić tak od razu która marka by mi bardziej pasowała Czy określenie marki i modelu, obliguje potem do zakupienia tej maszyny czy można potem wybrać inną, a ważne jest tylko żeby miała zainstalowane wyposażenie za które są punkty? Jeżeli podam markę i model w załączniku nr 2 to w biznesplanie w tabeli nr 17 "Planowane inwestycje w środki trwałe służące ochronie środowiska" w kolumnie "charakterystyka" mam wpisać też tą markę i model.
  6. Słuchajcie jeśli wypełniam tabelę z uprawami i rokiem wyjściowym jest rok 2018 to rokiem docelowym, który wypełniam obok wyjściowego w biznes planie jest który rok? I jeszcze jedno pytanie: jeśli na dzień składania wniosku nie mam posadzonej truskawki ,a zamierzam ją posadzić za miesiąc to muszę tą truskawkę uwzględnić że ją mam czy wpisuję ją jako uprawę docelową?
  7. Od 5 lat robimy oprysk roundupem na poprzeczniakach pól najbardziej narażonych na chwasty a potem orka. Wcześniej najpierw było talerzowane, ale jak lata zaczęły się robić coraz bardziej deszczowe i optymalny przedział czasu na siew coraz krótszy, to talerzówka poszła w odstawkę. Jak wcześniej wspominałam ściernisko po koszeniu jest niskie dlatego nawet obecny pług je ładnie przykrywa, rozkład resztek pożniwnych też jest prawidłowy. Dzięki temu koszty ponoszone na paliwo, części i smar się zmniejszyły. Kwestie rezygnacji z talerzowania ścierniska każdy indywidualnie musi przetestować, bo ziemia ziemi nierówna jak każdy wie, ja jedynie mogę powiedzieć, że w moim przypadku oszczędności z tego względu na 120 ha są spore.
  8. A gdzie ja napisałam, że przedpłużek służy do rozbijania brył? Gdybyś przeczytał post uważnie to byś zobaczył, że obecny 5 skibowy pług mam na ścinaczach i nie można mieć jakiś zastrzeżeń co do przykrycia poplonu, ma natomiast słaby kształt odkładni i nie radzi sobie z rozbijaniem. Następnym razem przeczytaj post 2 razy i nie strzelaj od razu komentarzem niczym pijany cowboy rewolwerem, rodem z westernów z Johnem Waynem Jak kolega Tomasz wspomniał o wiele ważniejszym zagadnieniem dla mnie jest dobranie odpowiednich odkładni by poradzić sobie z bryłami aniżeli wzrost przykrycia poplonu o 2-3%. Dlatego postanowiłam, że poproszę dealera o 2 pługi na testy, jeden na odkładni standardowej i drugi na ażurowej by sprawdzić co sobie lepiej poradzi. Przy okazji powiedźcie mi czy mieliście jakieś poważne awarie z zabezpieczeniami non-stop, np. siłownik hydrauliczny całkowicie do wymiany albo rozerwane mocowanie resoru, itp.
  9. Dzięki za wszystkie odpowiedzi. Na polach mało mam chwastu, więc przedpłużek raczej nie miałby się czym wykazać jeżeli to miałoby za nim przemawiać. Gleby są na tyle dobre, że wystarczy na 25 cm orać a i tak zdarza się "białe" wyciągać na wierzch, w niektórych miejscach przy orce starym pługiem. Stary pług jest wyposażony w ścinacze i jeśli chodzi o jakość przykrywania poplonu to jakiś większych zastrzeżeń nie można mieć, gorzej u niego z rozbijaniem brył, przez co potem trzeba ciężkie brony zapinać do ciągnika. @Łukaszfarmer pola mają sporo kamieni, i dlatego nie chciałabym zamienić przestojów spowodowanych rozerwanym "kołkiem" na przestoje gdzie przedpłużek zapcha się kamieniem, bo nowy pług byłby na zabezpieczeniu non-stop Pytam bo jeśli przedpłużki nie są w stanie w jakiś widoczny sposób uzasadnić swojego kosztu w warunkach u mnie panujących, to wole zamiast nich wziąć hydrauliczną regulację pierwszej skiby i jeszcze mi sporo kasy w kieszeni zostanie, a przy uszkodzeniu ścinacz też taniej wychodzi niż przedpłużek.
  10. Witam. Chciałabym się dowiedzieć czy biorąc pod uwagę poniższe kryteria opłaca się mi zainwestować w przedpłużki? Część sprzedawców je poleca inni natomiast twierdzą, że to drogi "gadżet", który potrafi na siebie zapracować pracując przy dużych ilościach resztek po kukurydzy. Wracając do tych kryteriów to sieje tylko zboża i rzepak, na glebach trafia się sporo kamieni. Kombajn zawsze kosi z włączoną sieczkarnią, a po koszeniu ściernisko ma wysokość 12 cm po zbożach i 15 cm po rzepaku. Biorąc to pod uwagę, to Waszym zdaniem wystarczą ścinacze?
  11. @iron mógłbyś powiedzieć coś więcej o tym DF, jak się spisuje przy pracy i czy DPF i EGR nie wpływają jakoś znacząco na moc silnika? Jestem też ciekawa czy ten przewód spiralny, który idzie od filtra Power Core jest podatny na przytykanie czy raczej jest to mało prawdopodobne? @DariusM mógłbyś napisać jakie awarie przytrafiały się w tych MF-ach z Twojej okolicy i jakie to były modele?
  12. Witam. Chciałabym prosić Was o pomoc w ocenie oferty jaką mi przedstawiono i dowiedzieć się jakie ceny udało się Wam osiągnąć za podobne oferty po negocjacjach oraz na co warto zwrócić uwagę podczas negocjacji. Na wstępie chciałabym scharakteryzować co wpłynęło na dobranie parametrów ciągników przedstawionych w ofertach. Rozważany ciągnik będzie pracował na 120 ha (docelowo w przyszłości 140 ha) gleby klasy IVb i IVa ze sporadycznymi kawałkami klasy III jako ciągnik do orki i siewu agregatem. Przez ostatnie dwa lata sezon żniwny jest niezwykle ulewny w mojej okolicy i ciężko jest wykrzesać więcej niż 6 dni pod rząd bez deszczu i posiadany ciągnik w takich warunkach zaczyna sobie nie radzić a nic nie zapowiada by w kolejnych latach pogoda miała się jakoś znacząco poprawić. Pierwsze ceny "katalogowe" które mi zaoferowano za opisane poniżej ciągniki mają rozpiętość od 390 000 do 406 000 netto. New Holland T7.250 : przekładnia Full PowerShift eco 40km/h (19 X 6), tylny WOM 540E/1000 sterowany mechanicznie, podłokietnik SideWinder II, przednia oś 4 klasy amortyzowana, pompa hydrauliczna 150 l/min CCLS, joystick EHR z 3 przyciskami, 4 pary zaworów mechanicznych, automatyczne stabilizatory tylnego TUZ, przedni TUZ podłączany pod zawory środkowe, radio z bluetooth, mechaniczna amortyzacja kabiny, manualna klimatyzacja, lusterka wsteczne mechaniczne, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut". Case Puma 200 Multicontroller: przekładnia Full PowerShift 40 km/h (18 X 6), WOM 540/540E/1000/1000E sterowany elektronicznie, oś przednia z aktywnym układem zawieszenia, układ pneumatycznych hamulców przyczep, pompa hydrauliczna 150 l/min CCLS, 4 pary zaworów sterowanych EHR, przedni TUZ zasilany z tylnego zaworu hydrauliki, automatyczne stabilizatory tylnego TUZ, mechaniczna amortyzacja kabiny, pneumatyczny fotel operatora, klimatyzacja manualna, radio, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, monitor AFS 700, "kogut". Massey Ferguson 7722: przekładnia Dyna-6 (24 X 24) 40 km/h ECO + hydrauliczna przekładnia nawrotna, WOM 540/540E/1000, oś przednia amortyzowana, mechanicznie amortyzowana kabina, układ pneumatycznych hamulców przyczep, dźwignia zmiany biegów "T", 2 pary zaworów EHR + 2 pary mechaniczne, manualna klimatyzacja, pompa hydrauliczna 110 l/min LS, radio, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, pneumatyczny fotel operatora, "kogut". Claas Axion 820: przekładnia Hexashift 40 km/h, 2 pary zaworów sterowanych EHR + 1 para mechanicznie, WOM 540/540E/1000, amortyzowana oś przednia, mechanicznie amortyzowana kabina, układ pneumatycznych hamulców przyczep, CEBIS, manualna klimatyzacja, pompa hydrauliczna 150 l/min LS, aktywna regulacja poślizgu tylnego podnośnika, przedni TUZ, TELEMATICS na rok, ogumienie 710 tył i 600 przód, pneumatyczny fotel operatora, "kogut". Valtra T214: przekładnia Versu 40 km/h (30 X 30), WOM 540/540E/1000, 4 pary zaworów sterowanych EHR, pompa hydrauliczna 160 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, układ pneumatycznych hamulców przyczep, Valtra SmartTouch, manualna klimatyzacja, podgrzewania bloku silnika, amortyzowana oś przednia, mechaniczna mortyzacja kabiny, przedni TUZ, radio, pneumatyczny fotel operatora z podgrzewaniem, wycieraczka przedniej szyby 270 stopni, przednie błotniki dynamiczne, złącze ISOBUS, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut". John Deere 6215R: przekładnia Direct Drive, WOM 540/540E/1000, 4 pary zaworów SCV, pompa hydrauliczna 155 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, radio, złącze ISOBUS, amortyzowana oś przednia, amortyzowana kabina, pneumatyczny fotel operatora, przedni TUZ sterowany przez tylni zawór SCV, układ pneumatycznych hamulców przyczep, manualna klimatyzacja, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, przednie błotniki dynamiczne, konsola CommandArm, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut". Deutz-Fahr 6215: przekładnia RCShift 40 km/h (30 X 15), WOM 540/540E/1000/1000E, 4 pary zaworów, pompa hydrauliczna 160 l/min LS, tylny podnośnik z kontrolą poślizgu, złącze ISOBUS, radio, automatyczne stabilizatory tylnego podnośnika, przedni TUZ, joystick wielofunkcyjny, terminal iMonitor2, amortyzowana oś przednia, mechaniczna amortyzacja kabiny, manualna klimatyzacja, układ pneumatycznych hamulców przyczep, przednie błotniki dynamiczne, ogumienie 710 tył i 600 przód, "kogut". Interesuje mnie wasze zdanie na temat tych ciągników (w szczególności ich posiadaczy i ludzi którzy mieli je na testach), jaką ostateczną cenę udało Wam się wynegocjować za te ciągniki, czy zdarzyły się Wam jakieś poważniejsze awarie? Jeżeli byście mieli (miały) kupować jeszcze raz to czy wybralibyście (wybrałybyście) tak samo czy może Wasz wybór padłby na inną maszynę? Muszę przyznać, że mam pewne obawy przed ciągnikami, które mają zamontowane zarówno AdBlue, DPF i EGR.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj