MichalDrozd

Members
  • Ilość treści

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

5 Neutral

O MichalDrozd

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 06/29/1994

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

947 wyświetleń profilu
  1. Case jxu 95 (2009r) Case jxu 95 (2010r) Case Puma 200 cvx (2015r)
  2. Co do serwisu to każdy zrobi jak uważa, ale podstawowe wymiany oleju w skrzyni i silniku, filtry oleju i paliwa można zrobic samemu oczywiscie na odpowiednich metriałach, ale samemu. Pieniadze z takich przeglądow lepiej zostawić sobie na kalibracje skrzyni czy jakas naprawe i wtedy wołac serwis. Te płatne przeglady tylko na gwarancji. Co do marki to ja wybralbym case w naszym gospodarstwie sa dwa case jxu 95 i jedna puma 200 cvx. Małe maja 6 i 5 lat jeden chodzi w siewniku do buraków, opryskiwaczu, rozrzutniku do nawozow, opiełacz do burakow. Drugi siewnik do kukurydzy, rozrzutnik do nawozów, talerzowka 3m czasem jakis agregacik dwie przyczepy 7i6 ton. Skrzynia 12x12 rewers elektrohydrauliczny, klima, ehr, przedni tuz. Wszystko w nich smiga i nigdy nas nie zawiodły, a czasem jak stoja to stoja, a jak zaczynaja sie siewy to musza siac dzien i noc przez klika, kilkanascie dni. Puma jest nowa ma 4 miesiace , ale wybralismy ta sama marke wlasnie ze wzgledu na te male poki co wszytko jest super, komfort, funkcjonalnosc. Wiem, ze ma dopiero 100 godzin, ale wszystko dziala jak nalezy. Powiedz z czym mialby pracowac ten traktor u Ciebie?
  3. Co Ty na to ? http://allegro.pl/same-rubin-150-bardzo-zadbany-obciaznik-gratis-i6030690517.html
  4. Witam kolegów. Kupilismy w listopadzie własnie taka pume 200 cvx, a głownie dlatego, że lipcu w gospodarstwie pojawił sie agregat horscha do uprawy bezorkowej i same 150 koni miał za ciężko i szkoda było maszyny, a do nowego ciagnika juz od dawna sie przymiezalismy. Bralismy pod uwage valtre, deutza, przejazdem bylismy u dealera john deera. Bylismy na tescie Valtry u innego rolnika za zadanie miała ciagnac glebosza agrisema na polu po buraczkach czerwonych. Valtra t174 widząc to jak ona skakała i meczyła się miałem wrazenie, że nasza 150 szłaby tak samo bo predkosc robocza to jakies 3-4 na godzine. Dealer twierdzil, ze to jest ciagnik dorównujacy pumie 200. Nie zgodzilismy sie z tym bo puma ma moc maksymalna 219( chyba cos takiego) a nominalna 200 z boostem do transportu 239, a ta Valtra moc maxymalna miala 179, a nominalna 165 do tego masa ciagnika to około tona roznicy na rzecz pumy. (jesli chodzi o moce to pisze je z pamieci, ale roznice moga byc na poziomie paru koni) na przeglądzie naszej 150 serwisanci deutza powiedzieli (i mysle, ze mozna im wierzyc) ze deutz z serii 7 jest nowym modelem i dotycza go choroby wieku dzieciecego, a z serii 6 jest dobrym modelem tylko wielkosciowo nie bedzie roznil sie roznil od naszej 150. Na bednarach stojac kolo pumy200 i deutza6210 czulem sie jakby byla roznica 50 koni miedzy tymi ciagnikami... Puma jest dluzsza o ponad metr i duzo ciezsza. Co do bezstopniowki deutza nie wiem nic i nic nie slyszalem dlatego nie powiem. W naszej 150 mielismy powershift 18-18 pracowałem na niej glownie ja i bardzo dobrze mi sie jezdzilo dlatego tez mowilem, ze w pumie powershift bedzie ok i tanszy i wszystko... Delaer mial na placu pume 200 ale cvx... Przyjechal do nas pare razy ja na pokazach pojezdzilem takim i w ciagu miesiaca traktor przyjechal do nas. Od tamtej pory puma chodzila w przyczepie tandem 16 ton, horsch oraz plug kuhna 4 skiby vari master. W orce 1300-1400 obrotow 8,5-9 km/h bez najmniejszych oporów idzie W horsch na 30 cm, 3 metry szerokosci roboczej 10-11 na godzine przy obrotak 1700-1800 idzie jak burza. Co do przyczepy to nasza 150 chodziła z nia tak akurat, na dziurach troche bujalo ciagnikiem, ale było ok. Teraz z ta puma trzeba uwazac jak wlaczy sie boost do transportu to czuje sie jakby przyczepy nie bylo i na dziurach trzeba uwazac zeby sie nie rozbujala. Co do tego, ze ciagnik nie widzi gorek i pozno reaguje to nieprawda ... Czuje lekki opor i od razu slychac redukcje u kolegow moze to kwestia kalibracji. Jesli chodzi o wyposazenie mojej pumpki to, przedni tuz, amortyzacja osi i kabiny, koła tyl 710 przod 600, 5 par wyjsc hydraulicznych, brakuje tylko wyswietlacza. Jest to nasz trzeci case, mamy dwa case jxu 95 i teraz puma. Małe jezdza bardzo dobrze juz od 5 lat dlatego zaufalismy marce, a do tego kupilismy najwiecej za najmniej. Valtra była drozsza w powershifcie t174 niz puma 200 bezstopniowa. Jeśli ktoś chcialby zobaczyć pume zapraszam na kanał drozdagriculture na youtubie jest film z odbioru obornika od sasiada. Moim zdanim autor dyskusji wybrał bardzo dobrze i nie bedzie tego zalowal. Przepraszam za bledy pisze z telefonu. A mialbym pytanie. Czy ktos z was wyjmował poduszki z foteli kierowcy i pasazera w pumie? Chce uszyć pokrowce, a nie chciałbym wyjmowac na siłe. Kierowcy to widzialem, ze mozna latwo wyjąc, ale pasazera nie moge podejrzec jak wyjąc. Prosze o info jesli ktos cos wie. Z gory dzieki;)
  5. To są silniki chłodzone cieczą. Nawet olej hydrauliczny jest chlodzony. Skrzynia power shift 18-18 biegi zmieniane bez sprzegeła w kazdej sytuacji.
  6. MichalDrozd

    Same RUBIN 150

    Sprzedam same rubin 150 Stan bardzo dobry wszytskie info na priv Zapraszam
  7. Same rubin 150 dobry koń pociagowy. Trwały, mimo że jest troche bajerów skrzynia power shift to bardzo latwy w obsludze. Kiedys musiałem wymienic glowny wyswietlacz, ten z zegarami. Jakis styk nie laczył i bylo do wymiany. Tak to wszytsko dziala poprawnie;) jesli jest ktos zainteresowany mam na sprzedaż same rubin 150 2000 rok, 6100 godzin, wysokie wyposazenie, stan bardzo dobry. Jesli ktos jest ciekawy zapraszam ba priv udziele wszytskich informacji;)
  8. Sprzedam Same Rubin 150, zadbany, rocznik 2000 wszystkie naprawy robione na bieżąco. Import z Niemiec na własne potrzeby w 2003 roku i przebiegu 2380 mth, Ciągnik kupowałem osobiście. Wyposażenie: *Skrzynia power shift 18/18 40km/h, biegi zmieniane pod obciążeniem bez użycia sprzęgła *EHR w joysticku z pełnym sterowaniem w 5 pokrętłach w podłokietniku *Przedni tuz *Przedni wom *4 prędkości wałka 540/540 eco/1000/1000 eco *4 pray złącz hydraulicznych *Pneumatyczny fotel ze zintegrowanym podłokietnikiem *Pneumatyka jedno i dwuobwodowa *Szosowa blokada EHR blokada powyżej 18 km/h *Regulowana kierownica w dwóch płaszczyznach *Możliwość programowania 8 czynności wykonywanych przy zawracaniu zmieniane jednym przyciskiem *Możliwość zaprogramowania 2 prędkości obrotów silnika *Klimatyzacja *12 świateł roboczych *Siedzenie pasażera *Przy przebiegu 6000 godziny wymieniony olej w silniku i skrzyni oraz komplet filtrów *Amortyzacja tylnego tuz-u *Amortyzacja pneumatyczna kabiny *Opony przód-540, tył-650 *Tylny zaczep automatyczny z regulowana wysokością Wiecej info na priv ZAPRASZAM SERDECZNIE
  9. Panowie orientuje sie ktoś w cene pumu 185-200 tuz, miekka oś, 5 wyjsc hydraulicznych, opony 600-710, bezstopniowa skrzynia. Bede wdzięczny za każda info nawet inna moc czy inne wyposazenie.
  10. Panowie orientował się może ktos w ostatnim czasie ile kosztuje Puma w 185-200? Kazda informacja cenna niezaleznie od wyposażenia i mocy.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj