Skocz do zawartości

rafik1808

Members
  • Postów

    156
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

O rafik1808

  • Urodziny 08/18/1989

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    podlaskie

Ostatnie wizyty

5509 wyświetleń profilu

Osiągnięcia rafik1808

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

12

Reputacja

  1. Ktoś podpowie co to za błąd?
  2. Ten napis to że na siedzeniu nikt nie siedzi. Tu czujnika raczej nie ma, bo nie ma dzwigni do zaciągania ręcznego. Tu guzikiem się załącz i wyłącza.
  3. Witam. Ciągnik to Deutz Fahr Agrotron L720 rok 2010. Ciągnik został zakupiony z niesprawnym elektrycznym hamulcem postojowym. Błąd jaki był to AL022. Okazało się że moduł pod kabiną był odłączony. Nie było też zasilania w wiązce. Zasilanie zostało przywrócone ( główne i chyba awaryjne z małego dodatkowego aku). Teraz błąd jaki jest to AL021. Może ktoś mógł by mi pomóc i podpowie co oznacza ten błąd. Z góry dziękuje.
  4. Witam. Te kody to ja mam. Właśnie chodzi czy aby na pewno chodzi o nowy soft. Czy w Polsce ktoś to ogarnia, bo niektórzy mówią że do skrzyni kompa się nie podłącza.
  5. p34- fender mounted rear PTO switch open circuit or short to ground. co mniej więcej znaczy: zamontowany na tylnym błotniku przełącznik WOM otwarty lub zwarty do masy. pewnie do włącznika lub kostki dochodzi wilgoć.
  6. Witam. Ciągnik w którym jest problem to New Holland TM 150 rok 2000. Na wyświetlaczu od skrzyni cały czas wyświetla się błąd F1F. Nie wyświetlają się biegi. Lampki normalnie się zmieniają. Ciągnik normalnie jeździ i wszystko działa. Przez ten błąd nie da się przeprowadzić kalibracji, nawet nie pokaże temperatury oleju. Skrzynia to Power Command. Bezpieczniki pod kierownicą posprawdzane, prądy dochodzą. Moje pytanie to co to za błąd, jak to usunąć. Link do filmiku jak to wygląda
  7. Witam. Ja zakładałem do renault 103.14 super sprawa. Żadnego ogranicznika nie potrzeba. Przed akumulatorem dobrze jest wstawić zawór kulowy tak żeby można było wyłączyć amortyzację. Dobrze by było sprawdzić jakie jest max ciśnienie w siłowniku z najcięższą maszyną jaką masz, wtedy będzie można dopasować ciśnienie w akumulatorze. Pozdrawiam.
  8. Olej szybko się grzał bo była mała ilość w układzie potrzebne były chłodnice może silnik tłoczkowy zamiast zębatego, duże koszty i se odpuściłem.
  9. rafik1808

    Bizon

  10. rafik1808

    Bizon

    @wojtas56 Marcin wiedział mógł Ci powiedzięć. @zucielak3000d Jaświły
  11. rafik1808

    Bizon

    @pawlus224 do Szwagrów mam z 15km. Jak zwykle alkohol + znajomości = dobra zabawa @pawel807 tak to LOVERBOY
  12. rafik1808

    Bizon

    Mój Bizon na planie teledysku u Szwagrów. Już w sobotę. Mam nadzieję, że będzie HIT.
  13. Ja żeby użyć gniazd sterowanych joystikiem mam zamontowane zawory odcinające na przewodach przy turze. @arek właśnie pojawia się błąd 2-2-4 może to i ten co napisałeś 2-4. Dzięki za podpowiedź.
  14. Po ile nowe zestawy do tego mwm-a?
  15. rafik1808

    Renault 103-54

    Uszczelniacze zwykłe czy kasetowe?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v