Skocz do zawartości


Inne zdjęcia w Farmer

Farmer 8244 c2

w trakcie wymiany oleju w przednim moście



27 komentarzy



Rekomendowane komentarze

olej miałem wymienić po 500mth ale troche sie opóźniłem i wymieniłem go dopiero po 600. zalałem taki sam jak oryginalnie czyli Fuchs Titan Hydramot 10w-30. wymieniłem też filtr od hydrauliki, w układzie kierowniczym jest już trzeci!!!!!!!!!!!!!!!!!-nie wolno porzyczać swoich przyczep bo potem syf a nie olej trafia do skrzyni i kontrolki się świecą

to jakoś często te miany oleju w przednim moście chyba ma farmer? ile kosztuje z litra ten titan hydramot i w jakich pojemnikach sprzedaja, czy do skrzyni biegów i chydrauliki stosuesz ten sam olej co w przednim moście?

często-to zależy jak sie na to patrzy. ja kieruje się powiedzeniem: jak dba tak się ma. olej w 20l opakowaniu kupiłem za 275zł. w przednim moście i w skrzyni jest taki sam olej

sprawdzać czy jest nie potrzeba tak często bo zwolnice są suche. jak poleciał uszczelniacz od razu było widać najpierw pocenie się a potem przeciek. zato często trzeba je odpowietrzać.

i pewnie gl5. po za tym 500 godzin do pierwszej wymiany w mostach to stanowczo za dużo

co do ls w moście to gdy jest hydraulicznie blokowany albo ma urządzenie do autoblokady wewnątrz.

to do mostu ls a do zwonic uniwersalny może być.Pisał jednak, że ma zwolnice inaczej smarowane i zrozumiałem to tak, że ich niema po prostu. Jak jest ls w stanie bez filtra i z mechanizmem blokującym to ma wymianę w zależności od warunków pracy i to często bywa razem z silnikowym. Może tu jest co 500...

ten mechanizm o podwyższonym tarciu to jakaś paranoja. chyba był trochę za ciasno spasowany. był już okres że co 50mth musiałem wymieniać olej bo strasznie chałasował przy skręcaniu a w skrajnych przypadkach blokował mechanizm i ciężko było skręcić. wkońcu tak mnie zdenerwował że go rozebrałem i wywaliłem po jednej przekładce i problem znikł. fakt że teraz nie ma blokady ale jeszcze nie było takiej sytuacji żeby była mi potrzebna.

Dtaras zobacz u mnie w galerii jest most carraro i jest GL 4. u mnie most na fuschu też Strasznie hałasował, po gwarancji nalałem polski jasol LS i mam spokój.

gl-ów masz 6 i jak weźmiesz pod uwagę ż 1-3 już się raczej nie używa a szóstka nie istnieje to wychodzi, że 4 do mniejszych obciążeń a 5 do większych. Globalnie patrząc to faktycznie 4 może być wystarczająca.

no ja też wszędzie leje GL 5 bo różnica w cenie znikoma a jakościowo lepszy. jednak gdzies czytałem że do niektórych przekładni GL 5 nie powinno się stosować bo dodatki w nim zawarte mogą reagować źle z niektórymi metalami, ale nie zaglebialem się w temat.


Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

×