Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Ja do tych Chińczyków to jestem tak źle nastawiony tam po prostu dużo jest plastiku A plastik musi mieć jakość Sami wiecie rozbierasz dwudziestoletnie Audi czy Volkswagena w środku rozmaite kokpity plastiki i to się rozbiera i się składa i żadne jakieś zatrzaski nie pękają bo plastik jest miękki dobrej jakości a w motorach chińskich te rozmaite obudowy rozbierasz i pół zatrzasków wyłamany bo plastik po roku po dwóch staje się twardy i pęka jak szkło

Edytowane przez Strongman
  • Like 1
  • Thanks 1
1 godzinę temu, Henius91 napisał(a):

Gdzie ten podłokietnik? Widziałeś wnętrze tego ciągnika? Wszystko jest na bocznej konsoli, nic nie jest połączone z podłokietnikiem. Żeby chociaż ta wielofunkcyjna dźwignia od biegów była w podłokietniku to już by było coś. Monitor bardzo źle umiejscowiony, plastiki jak w jakimś Lovolu czy innym Aupaxie. Wykładzina na podłodze wycięta z cienkiej gumy. Do tego te przecieki pod ciągnikiem. Jeśli ten ciągnik jest zbliżony cenowo do CNH to wybór chyba jest prosty. Druga sprawa, że CNH ma silniki FPT, które moim zdaniem jednak są chyba lepsze o Deutza. 

Niestety na yt widziałem jedynie krótkie omówienie/prezentację.

Edytowane przez barteko1

Co to się stało z tym deutzem że robił świetne silniki a teraz klepie takie gówno, zwłaszcze te wyższych mocy.

Ciągniki podobnie. Przecież to były maszyny z czołówki, teraz pewnie taki sam szajs jak NH czy inne średniaki.

Te stare DX śmigają aż miło popatrzeć a te nowe to mniej więcej tak:

https://youtu.be/POhEw86yHSc?feature=shared

  • Like 1
Krzysztof81 napisał:

Co to się stało z tym deutzem że robił świetne silniki a teraz klepie takie gówno, zwłaszcze te wyższych mocy.

Ciągniki podobnie. Przecież to były maszyny z czołówki, teraz pewnie taki sam szajs jak NH czy inne średniaki.

Te stare DX śmigają aż miło popatrzeć a te nowe to mniej więcej tak:

https://youtu.be/POhEw86yHSc?feature=shared

a le on skrzynie i sprzeglo remontuje nie silnik

To przecież właśnie ten model Zetora narobił pod siebie

1 godzinę temu, Krzysztof81 napisał(a):

Silniki w nich to też padło zwłaszcza tych mocniejszych. Siedzą w dużych fendtach to padają jak muchy. Nawet sprawa niezależnego samozwańczego najlepszego mechanika jutubuwego dotyczy właśnie silnika deutza w fendcie nie pamiętam 928 albo 930.

Silniki Deutz były spoko do momentu wprowadzenia DPF. No i wyciskanie prawie 300 KM z silnika 6.1 litra. Starsze 700 i 800 fajnie na tym chodzą, ale już te nowsze, zwłaszcza 800 S4 to jest tragedia. W te modele powinni wkładać silniki Sisu 7.4, to byłby ciągnik idealny.

52 minuty temu, mario666 napisał(a):

 

U nas do śmierci ursusa przyczynił się rząd bo na czas nie zablokował belarusa a po za tym to całkiem inny kraj i inny producent Wydaje mi się że jednak Polsce dużo brakuje do kraju zetora U nas się wszystko miesza z błotem i za bezcen sprzedaje 

 

Taak Belarus i rząd wykończył Ursusa... Ursus sam się wykończył. Rolnicy oprócz ursusa i belarusa mieli do wyboru kilkanaście innych marek, i jakoś woleli kupować te droższe zachodnie niż ursusa. Belarusa też brali, ale patrząc na to wszystko , to ilość sprzedanych belarusów i ursusów przy tych "drogich zachodnich" jest można powiedzieć znikoma. Ludzie się nauczyli, że jeśli wydawać ciężko zarobione pieniądze, to kupić ciągnik wygodny, komfortowy, wydajny, a nie ulepa, który nic z tych rzeczy w sobie nie ma, a ceni się jak by miał.

Edytowane przez bronek
  • Like 4
1 godzinę temu, bronek napisał(a):

Taak Belarus i rząd wykończył Ursusa... Ursus sam się wykończył. Rolnicy oprócz ursusa i belarusa mieli do wyboru kilkanaście innych marek, i jakoś woleli kupować te droższe zachodnie niż ursusa. Belarusa też brali, ale patrząc na to wszystko , to ilość sprzedanych belarusów i ursusów przy tych "drogich zachodnich" jest można powiedzieć znikoma. Ludzie się nauczyli, że jeśli wydawać ciężko zarobione pieniądze, to kupić ciągnik wygodny, komfortowy, wydajny, a nie ulepa, który nic z tych rzeczy w sobie nie ma, a ceni się jak by miał.

Ursus został dawno temu w tyle za innymi a cenę ostatnio miał nie adekwatna do tego co oferował, z ruskami to też to że nie można ich było brać na różnie prowy,modernizację itd...i ludzie kupowali je za gotówkę bez dofinansowania. A te drogie zachodnie szły na dofinansowania i dlatego ich sprzedaż szła w górę cały czas ....🤷


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v