Skocz do zawartości

Ursus 1012



Ma stara ,,80" jeszcze pasuje pomalować

  • Like 3



Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, Piotruniu25 napisał(a):

Gdzie napęd kupiony?

Aż zerkne na spokojnie Łódzkie bo trochę obejrzałem za nim kupiłem.

 

Godzinę temu, ZetorMisio napisał(a):

Dużo roboty i kosztu? Są tryby w skrzyni do przystawki napędu czy trzeba dokładać?

Z turbina ma coś koło 100 KM? 

Co do roboty, więcej rozkręcania jak roboty głównej 

Ja przód kupiłem kompletny,z każdą śrubką,przewodem,podkładka.....Tryby dobrałem na miejscu pod rozmiar kół . Całość aby stara obudowa,reszta nowa ,wał starego typu po regeneracji ten chciałem 

Interesował mnie tylko montaż  koszt 20tys

Edytowane przez Baks00
13 godzin temu, mario666 napisał(a):

Wiecie papierki z przeglądu czy pieczątka od znajomego to nie jest przegląd Skoro w dowodzie jest bez przedniego napędu a napęd jest widoczny i opony czy koła różniące się od fabrycznych to już jest problem To tak jak byś w stodole przerobił anglika na Europejczyka Niby się da ale jest papierologia nie małą 

 

Dołożenie napędu nie ma nic do rzeczy przy przeglądzie skoro jest to fabryczny napęd inaczej sprawa sie ma przy dokładanych napędach do c360 ulepionych nie wiadomo z czego, tak naprawde żaden diagnosta nie kapnie sie nawet czy to był ciągnik z napędem czy bez fabrycznie jesli nie jest w temacie modelów jakie wychodziły i z jakim oznaczeniem, w dowodzie też nie jest wbite czy ma napęd na 4 koła czy na 2.

Wszyscy tak fajnie piszecie ze nie ma żadnego problemu  :) tylko już nie raz chciałem kupić napęd i założyć ale żeby potem problemu nie było I tak Żadna firma co zakłada napędy 4x4 od jakichś aut terenowych nie da ci gwarancji na przegląd Wszyscy gadają Jakoś to klepniesz czy powozisz się po lasach czy pagórkach a ci co sprzedają orginał do jakiegoś zetora to ich nic nie interesuje do czego ty będziesz zakładał i co będzie dalej 

A no to że gdy przekładasz anglika np audi to nie montujesz zegarów czy kiery od bmw tylko od danego modelu audi Czyli jak przekładasz napęd np do zetora 8111 to szukasz i zakładasz od 8145 a nie od zetora proximy czy 7245 i to rozumiem Problem jest w tym że podczas przeróbki na wszystko trzeba mieć papiery aby udowodnić Robił ktoś coś takiego czy tylko z pały strzelacie? 

To nie jest przeróbka tylko wymiana części na inne fabryczne które wychodziły seryjnie w tym ciągniku tylko za dopłatą, idąc takim tokiem rozumowania na wymiane silnika skrzyni itp też byś musiał mieć papiery bo to jest jak by nie bylo element konstrukcyjny ciągnika teraz każda taka rzecz jest traktowana jako część wymienna i tyle w temacie. W dowodzie brak adnotacji czy ma napęd czy nie żaden diagnosta nie powinien nawet zwrócić uwagi na to ba nawet żaden biegły podczas jakiegoś wypadku nie wpadł by na to.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v