remont hamulców
MarcinKa 247 Opublikowano 7 Lipca 2024 Niby prosta robota ale w tych ursusach przeje.....to robić. Zwalać wszystko żeby do hamulców się dostać. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126065
Piotruniu25 3763 Opublikowano 7 Lipca 2024 Tu jeszcze kabiny nie ma to pół biedy ale jak by trzeba kabinę zdjąć to roboty dochodzi więcej. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126066
bears 588 Opublikowano 7 Lipca 2024 2 godziny temu, MarcinKa napisał: Niby prosta robota ale w tych ursusach przeje.....to robić. Zwalać wszystko żeby do hamulców się dostać. Chyba nie robiłeś w innych ciągnikach hamulcy skoro tak twierdzisz. W niektórych trzeba rozbierać most/skrzynie żeby się dostać do tarcz a tutaj godzina robota i zwolnica wyjęta. Największy problem to odpowiednie narzędzie aby te zwolnice podwiesić do demontażu/montazu bo wkładać je ręcznie to dramat. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126093
witejus 10321 Opublikowano 7 Lipca 2024 4 godziny temu, Piotruniu25 napisał: Tu jeszcze kabiny nie ma to pół biedy ale jak by trzeba kabinę zdjąć to roboty dochodzi więcej. A są takie że trzeba kabinę zdejmować?już kilka razy zdejmowałem zwolnice ale kabiny nie zdejmowałem. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126107
MarcinKa 247 Opublikowano 7 Lipca 2024 1 godzinę temu, bears napisał: Chyba nie robiłeś w innych ciągnikach hamulcy skoro tak twierdzisz. W niektórych trzeba rozbierać most/skrzynie żeby się dostać do tarcz a tutaj godzina robota i zwolnica wyjęta. Największy problem to odpowiednie narzędzie aby te zwolnice podwiesić do demontażu/montazu bo wkładać je ręcznie to dramat. Nie robiłem bo nie zajmuje się zawodowo remontami ciągników. Domyślam się że może byc jeszcze gorzej natomiast tutaj patrząc na stan zaawansowania technologii c355 i pochodnych zj**...li to strasznie bo same zwolnice to poroniony pomysł. Wystarczy żle włożyć zwolnice tzn naruszyć uszczelnienie i mamy od razu robotę od nowa pomijam fakt że nie wiemy czy go nie uszkodziliśmy dopóki nie wlejemy oleju. Porażka. Mam c330 i byla też c360 teraz są reno więc tutaj to jest pestka zrobić hamulce a więc można? Można. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126111
bears 588 Opublikowano 7 Lipca 2024 58 minut temu, MarcinKa napisał: Domyślam się że może byc jeszcze gorzej natomiast tutaj patrząc na stan zaawansowania technologii c355 i pochodnych zj**...li to strasznie bo same zwolnice to poroniony pomysł. Nie wiem co masz w tym poronione, akurat zwolnice w tym ciągniku sa toporne. 1 godzinę temu, MarcinKa napisał: Wystarczy żle włożyć zwolnice tzn naruszyć uszczelnienie i mamy od razu robotę od nowa pomijam fakt że nie wiemy czy go nie uszkodziliśmy dopóki nie wlejemy oleju. Jak wkładasz zwolnice ręcznie to pewnie uszkodzisz uszczelniacz, ale jak używasz do tego jakiegoś żurawia/wciągarki to demontaż/montaż jest banalny. 1 godzinę temu, MarcinKa napisał: Mam c330 i byla też c360 teraz są reno więc tutaj to jest pestka zrobić hamulce a więc można? Masz rento które pewnie ma hamulce na osobnym wałku przed mostem, dostęp na pewno jest lepszy tylko w większości przypadków tarcze masz w moście/zwolnicach. Dobrze zrobione hamulce w tych ciągnikach starczają na kilka lat więc nadal nie wiem w czym problem, że musisz poświęcić 2h więcej na naprawę zwolnic niż w Renault czy ze nie masz "czym" tego zrobić? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126123
MarcinKa 247 Opublikowano 7 Lipca 2024 29 minut temu, bears napisał: Nie wiem co masz w tym poronione, akurat zwolnice w tym ciągniku sa toporne. Po pierwsze żeby robić hamulce trzeba to wyjmować. Po drugie wystarczyło pomyśleć lepiej nad skrzynią aby uniknąć zwolnic. Same w sobie zwolnice fakt są solidne. 31 minut temu, bears napisał: Jak wkładasz zwolnice ręcznie to pewnie uszkodzisz uszczelniacz, ale jak używasz do tego jakiegoś żurawia/wciągarki to demontaż/montaż jest banalny Wiem wiem. Mam wózek,mam żurawia wszystko się ogarnie ale konstruktor się nie wysilił z tym patentem. 36 minut temu, bears napisał: Masz rento które pewnie ma hamulce na osobnym wałku przed mostem, dostęp na pewno jest lepszy tylko w większości przypadków tarcze masz w moście/zwolnicach. Dobrze zrobione hamulce w tych ciągnikach starczają na kilka lat więc nadal nie wiem w czym problem, że musisz poświęcić 2h więcej na naprawę zwolnic niż w Renault czy ze nie masz "czym" tego zrobić? Nie tu nie chodzi o problem czasu czy narzędzi. Po prostu uważam to rozwiązanie za nie udane i tyle. Wystarczy że trafisz na lipny cylinderek i te kilka lat to se można wsadzić.. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126149
Scappy 14 Opublikowano 7 Lipca 2024 3 godziny temu, bears napisał: Nie wiem co masz w tym poronione, akurat zwolnice w tym ciągniku sa toporne. Jak wkładasz zwolnice ręcznie to pewnie uszkodzisz uszczelniacz, ale jak używasz do tego jakiegoś żurawia/wciągarki to demontaż/montaż jest banalny. Masz rento które pewnie ma hamulce na osobnym wałku przed mostem, dostęp na pewno jest lepszy tylko w większości przypadków tarcze masz w moście/zwolnicach. Dobrze zrobione hamulce w tych ciągnikach starczają na kilka lat więc nadal nie wiem w czym problem, że musisz poświęcić 2h więcej na naprawę zwolnic niż w Renault czy ze nie masz "czym" tego zrobić? Taaa kilka lat . Hamulce na nowych częściach i po pół roku cylinderek cieknie,a robione na czeskich podzespołach Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126169
BartekKozaczuk 85 Opublikowano 8 Lipca 2024 no ja tutaj mam problem bo otwory na przewody są tak nisko że przewód jeden urwałem Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126236
izydor6280 1246 Opublikowano 8 Lipca 2024 największym problemem to jest wspaniała jakość tanich i łatwo dostępnych części Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126237
porcelanowy83 12 Opublikowano 8 Lipca 2024 Dnia 7.07.2024 o 18:40, bears napisał: Chyba nie robiłeś w innych ciągnikach hamulcy skoro tak twierdzisz. W niektórych trzeba rozbierać most/skrzynie żeby się dostać do tarcz a tutaj godzina robota i zwolnica wyjęta. Największy problem to odpowiednie narzędzie aby te zwolnice podwiesić do demontażu/montazu bo wkładać je ręcznie to dramat. W nowych mietkach trzeba skrzynie rozjechać z silnikiem żeby dostać się do rozrusznika,takie "ułatwienia" pod serwis Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126250
BartekKozaczuk 85 Opublikowano 8 Lipca 2024 izydor6280 napisał: największym problemem to jest wspaniała jakość tanich i łatwo dostępnych części dokładnie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/836726-ursus-c355/#findComment-3126258
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się