Skocz do zawartości

C-360 prototyp



Małe przymiarki jeszcze przed rozbiórką


Rekomendowane komentarze

Dnia 29.08.2023 o 23:49, qkohe155 napisał:

O, zdjęcia na AF wyprzedziły temat na RT. Jeszcze nie rozebrany, a już pomalowaną maskę zakładasz, widzę nie możesz się doczekać, ale kupa dobrej roboty i tak już zrobiona. A ta maska już na gotowo, bo kilka wgnieceń nadal jest?

Maska została tylko przyłożona do przymiarki gdyż trzeba było przerobić wspornik mocowania maski do silnika. Aktualnie oczekuje na ostatnie części żeby móc poskładać silnik w całość 😅 co do gotowości maski sam muszę się jeszcze zastanowić, mogłem założyć całkiem nową ale to już nie było by to samo z uwagi na to ze ta jest fabryczna( przynajmniej pokrywa i telewizorek) a nie chciałem tez ładować na nią tony szpachli 

Nowej nie ma sensu, bo ta jest nietypowa(no chyba, że już była wymieniana). A w sumie jak jest mocowana do silnika, skoro głowica inna? Bo przy zwykłych pierwsze maski tego typu(nie wiem do kiedy, ale do 72 na pewno) nie miały w środku 2 poprzeczek, tylko jedną, a zamiast przedniej była tylko blaszka od lewej strony przykręcona do szpilki. Jeszcze musiałbyś zdobyć kratkę z tych roczników. A szpachli nie trzeba dawać, tylko wyklepać te wgniecenia na klapie by się przydało.

Edytowane przez qkohe155
1 godzinę temu, qkohe155 napisał:

Nowej nie ma sensu, bo ta jest nietypowa(no chyba, że już była wymieniana). A w sumie jak jest mocowana do silnika, skoro głowica inna? Bo przy zwykłych pierwsze maski tego typu(nie wiem do kiedy, ale do 72 na pewno) nie miały w środku 2 poprzeczek, tylko jedną, a zamiast przedniej była tylko blaszka od lewej strony przykręcona do szpilki. Jeszcze musiałbyś zdobyć kratkę z tych roczników. A szpachli nie trzeba dawać, tylko wyklepać te wgniecenia na klapie by się przydało.

Gdy ją kupiłem miała dorobione mocowanie z kątownika ale nie wyglądało to zbyt dobrze jak również spasowanie pozostawiało trochę do życzenia. Ja przerobiłem oryginalne mocowanie, w głowicy jest przykręcona oryginalnie specjalna blaszka właśnie do tego mocowania. W tej masce również jest jedna poprzeczka tylko ze ta przednia gdyż środkowa zasłaniałaby wlew oleju. Kratka była jeszcze przed ciągnikiem 😅 brakuje mi tylko do niej tła napisu. A co do wyklepania wgnieceń to właśnie średnio wykonalne gdyż znajdują się one za wzmocnieniami i bez ich wycinania raczej by się nie obeszło 

A, czyli przez wlew te kombinacje, pewnie nawet w fabryce nie byli pewni jak ją zamocować.
Podstawa znaku to się nazywa, moja jeszcze ma, ale przerdzewiałe. Zastanawiałem się jak to dorobić, blacha odpada bo jak to wygiąć, myślałem o odlewie z aluminium, ale jak by wyszedł i czy farba by nie odpadała, a może zlecić druk 3D ze skanu? A najszybciej to widziałem całe maski na OLX z taką kratką za 150zł.
Co do wyklepania to nie takie rzeczy się robiło - stawiasz na boku klapę i za te wzmocnienie powinieneś dojść młotkiem przez jakąś klapkę drewnianą po skosie lekkim, a jak nie to możesz na leżąco ją tam wsadzić, a potem być musiał jakoś po bokach uderzać.

Edytowane przez qkohe155

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v