Skocz do zawartości

Gruber tolmet



Witam, jak myślicie ile jest wart? 3m elementy robocze w dobry stanie. Może ktoś zainteresowany ?




Rekomendowane komentarze

22 minuty temu, mds212 napisał:

fabrycznei to jest malowane proszkowo wiec jak ma upaprac pedzlem na rdze to wgl nie nie warto ruszac. A zrobic porzadnie to 3k to pochlonie koszt tego malowania z piaskwoaniem

To fabryczne malowanie proszkowe jest takie, że na Agrotechu z 4-5 lat temu jak zahaczyłem paznokciem o jakiś zadzior na ramie, to odpadł płat lakieru wielkości dłoni, a pod nim rdza :o jeszcze się gościu ze stoiska pultał, że mu maszynę popsułem :D to mu powiedziałem, że porządnej maszyny nie da się popsuć paznokciem i sobie poszedłem, bo o czym dyskutować z idiotą? A jak popatrzyłem na spawy w ich maszynach, to się zastanawiałem, czy tam sami praktykanci spawają, czy może jest chociaż jeden doświadczony spawacz.

  • Like 1

Te ich malowania proszkowe to  mogę  du*ę omalować, a nie maszynę . Kupiłem przednie  felgi  Pronaru to wszystka farba z nich płatami złazi,a  z  tyłu  ( w tym samym czasie ) dałem do piaskowania i pomalowałem 2x epoksydem i na to 2 akryl - do dziś jak nowe, a 7 lat minęło.   Inne maszyny to samo  z ich proszkowymi malunkami ...  Byle na łatwiznę raz opier****ć, jeszcze na rdzę , bez podkładu , po taniości. Niech rolnik płaci ,a po gwarancji mamy cię w ... 

Dlatego napisałem, że KIEDYŚ dało się zrobić porządną powłokę lakierniczą. Jednak uważam, że w dużej mierze decyduje kwestia przygotowania podłoża. Zresztą ostatnio rozmawiałem nawet na ten temat z kolegami, wśród których jest 4 zawodowych lakierników, z czego 3 pracuje przy lakierowaniu fabrycznie nowych pojazdów u producenta (jeden z nich w Wieltonie przy naczepach, sporadycznie na linii Agro), a jeden maluje proszkowo i wszyscy twierdzą podobnie - przy dobrych lakierach, nawet współczesnych "ekologicznych" nie powinny się takie cuda dziać, o ile podłoże jest właściwie przygotowane. Zresztą "ekologia" bardziej dotknęła farby będące w obrocie powszechnym, tzn. takie, które możesz kupić w sklepie (nawet, jeśli producent określa je jako profesjonalne). Po prostu dotyczące ich przepisy zakładają, że będą używane gdziekolwiek i przez kogokolwiek, a nie w profesjonalnych przemysłowych lakierniach. Lakiery dla przemysłu są znacznie mniej "eko" - normy są dla nich łagodniejsze ze względu na to, że są stosowane w odpowiednich instalacjach z filtrami itd., a wtedy nie są szkodliwe dla środowiska.

P.S. Ta "ekologia" też zresztą jest średnio sensowna, bo skoro "ekologiczna" farba jest to d*py, to za kilka lat trzeba będzie powtórzyć lakierowanie, czyli zużyć jej drugie tyle, a wcześniej jeszcze narobić syfu przy usuwaniu starej powłoki itd. Bardzo "eko"...

59 minut temu, timo napisał:

P.S. Ta "ekologia" też zresztą jest średnio sensowna, bo skoro "ekologiczna" farba jest to d*py, to za kilka lat trzeba będzie powtórzyć lakierowanie, czyli zużyć jej drugie tyle, a wcześniej jeszcze narobić syfu przy usuwaniu starej powłoki itd. Bardzo "eko"...

Nie od dziś wiadomo, że ekologia nie służy środowisku, a wypychaniu "portfeli" tym którym z tych "portfeli" już się wysypuje. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v