Skocz do zawartości

John Deere 6520



tls, amortyzowana kabina, komplet obciążników,pneumatyka, zaczep nowy automatyczny na szynie wszystko sprawne przebieg 11 tyś i chyba realny w kabinie zadbany 163 tyś brutto i chyba trzeba go brać co o tym myślicie?
  • Like 1

Rekomendowane komentarze

Jak nic w nim nie było grzebane do tej pory to wszystko przed tobą chociaż kumpel kupił JD6910 97r parę lata temu (z 5 może )  nabite miał 12tsy wtedy i nic nie grzebane(skrzynia silnik )  tera ma coś 16/17tys i chodzi codziennie używa w turze paszowoz ładuje i całą resztę ogarnia bo jedyny sprzęt z ładowaczem a doi chłop obecnie 110sztuk więc jak się trafi 

tak ten w szynwałd godziny chyba realne sprzedawca w porządku do dogadania, był ze mną znajomy co ma 2x jd od 10 lat i według jego wszystko w porządku biegi ładnie wchodzą półbiegi płynne przełącza rewers nie szarpie wyposażenie bogate klima dobrze działa podnośnik sztywny na wałku silnik zdrowy z odmy nie dymi ma moc nie kopci w kabinie zadbany siedzenie orginalne chyba grzanie jest tylko uszczelniacz na wałku wom do wymiany i oleje

32 minuty temu, kubamako66 napisał:

tak ten w szynwałd godziny chyba realne sprzedawca w porządku do dogadania, był ze mną znajomy co ma 2x jd od 10 lat i według jego wszystko w porządku biegi ładnie wchodzą półbiegi płynne przełącza rewers nie szarpie wyposażenie bogate klima dobrze działa podnośnik sztywny na wałku silnik zdrowy z odmy nie dymi ma moc nie kopci w kabinie zadbany siedzenie orginalne chyba grzanie jest tylko uszczelniacz na wałku wom do wymiany i oleje

Ciekawe, jak to sprawdziłeś? Bo zimą to nawet i bez klimy lodowate powietrze leci z nawiewu.

Słyszałeś kiedyś o przecinku? Bo w tak krótkim tekście udało Ci się ich zgubić przynajmniej kilkanaście.

timo napisał:

Ciekawe, jak to sprawdziłeś? Bo zimą to nawet i bez klimy lodowate powietrze leci z nawiewu. Słyszałeś kiedyś o przecinku? Bo w tak krótkim tekście udało Ci się ich zgubić przynajmniej kilkanaście.

klimę sprawdziłem tak, jak jeździliśmy na samym nawiewie to szyby trochę zaparowały a jak klimę włączyłem to po paru minutach odparowały czyli działa,

Szwagier wczoraj kupił 6930 premium   lekko ponad 10 tyś, nie wiem dokładnie za ile, nie gadaliśmy jeszcze, ale  około 160-180 tak szukał. ładny trochę do szykowania. wymieniona uszczelka pod głowicą, za 4 tyś same części, to  norma  w nich. Kupił z tej samej wioski,  od znajomego co jest mechanikiem, rolnikiem i trochę handlarzem. 

1 godzinę temu, misio3p napisał:

Może dla wielu cena tego ciągnika jest zbyt wysoka i dlatego tyle czasu stoi. 

Mama wystawiała swoje autko z lekko przesadzone ceną, mechanicznie igła, przez 2 miesiące żadnego telefonu chociażby z pytaniem czy cena do negocjacji. 

on jest wystawiony 140 tyś netto cena taka średnia jak za taki model ogólnie tak zmienić trzeba pasek wielorowkowy, uszczelniacz na wałku wom, oleje i guzik od półbiegów ten obok ehr 

3 godziny temu, matek89121 napisał:

A co się czepiasz klimy którą da się naprawić za 1000zł , silnik skrzynia to podstawa a jak chcesz nówkę sztukę to i sprawnej  w salonie nie  zawsze znajdziesz .

Ja się nie czepiam, tylko stwierdzam fakt, że w tych warunkach pogodowych nie sprawdzi dokładnie działania klimatyzacji. Jak dla mnie niech każdy kupuje co chce wedle własnego uznania i oby mu to dobrze służyło, bo ja to generalnie dobrze życzę ludziom.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v