Gość Opublikowano 14 Grudnia 2022 Jesteś zadowolony z pracy przy tej amortyzacji używasz w polu? Odnośnik do komentarza
grzybu1 35 Opublikowano 14 Grudnia 2022 Amortyzacji w pracach polowych nie używam w ogóle. Tylko transport i dojazdy do pola. Jestem zadowolony, bo pracuje bardzo dobrze, ale po niespełna 5 tys mtg wymaga regeneracji. Przynajmniej u mnie tyle wytrzymała. Jeszcze nie naprawiona, części poszły do tokarza. Odnośnik do komentarza
Rollermix 30 Opublikowano 14 Grudnia 2022 Dlaczego nie używasz w pracach polowych? Odnośnik do komentarza
Fugeo 301 Opublikowano 14 Grudnia 2022 bo w instrukcji jest napisane że nie powinno się jej używać w pracach polowych a szczególnie w orce. Odnośnik do komentarza
aprochota 340 Opublikowano 14 Grudnia 2022 to do dupy zawieszenie w starych jd niema żadnego guzika od amortyzacji ma działać ciągle i działa ciągle nieda się wyłączyć i włączyć Odnośnik do komentarza
soltys48 20229 Opublikowano 14 Grudnia 2022 Wg mnie jedna z najgorszych amortyzacji na rynku Odnośnik do komentarza
grzybu1 35 Opublikowano 14 Grudnia 2022 Różne są opinie, ilu operatorów tyle opinii 🙉 tak jak wyżej napisane, w instrukcji było żeby w ciężkiej pracy nie jeździć na włączonej. Odnośnik do komentarza
Pigmei 1944 Opublikowano 14 Grudnia 2022 (edytowane) Do pracy z pługiem amortyzacja jest jedynie utrudnieniem bo zamiast pług reagować na delikatne korekty podnośnikiem to najpierw przód reaguje, a ta amortyzacja skoro naście lat była montowana przez wiele marek w tym Renault to raczej nie z powodu bycia złą, jedynie remont zajechanych na amen jest istną drogą przez mękę. Takie jest moje zdanie jako użytkownika ale też nie ma się co dziwić jak ktoś powie że obecne konstrukcje są bardziej dopracowane. Edytowane 14 Grudnia 2022 przez Pigmei Odnośnik do komentarza
Rowan 255 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Najbardziej wybija się jeśli są niesprawne hydroakumulatory i faktyczna amortyzacja nie działa. Ja w polu używam. Może do orki nie, ale do innych prac uzywam. Po to jest, żeby sie nie trzepać na polu. Moim zdaniem jeśli wszystko pracuje jak powinno to amortyzacja na wahaczach niema sobie równych. Gdyby było inaczej, to nowe JD i Fendty nie byłyby na wahaczach, tylko zostaliby przy poprzednim systemie. Odnośnik do komentarza
Fugeo 301 Opublikowano 15 Grudnia 2022 według mnie jeśli działa poprawnie to jest genialna. Trochę przekombinowana to fakt. W serwisie Claasa kiedyś mi mówili że robili generalny remont takiej osi to koszt około 20 tysi, ale mówili że była bardzo zużyta Odnośnik do komentarza
ChiquitaB 817 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Dobry tokarz wszystko ogarnie bez problemu, serwis pewnie demontuje wiezie gdzies do tokarza później swoją dole dołoży i klient zadowolony Odnośnik do komentarza
Pigmei 1944 Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Bzdura, serwis ma w doopie tokarzy, wymienia co trzeba na nowe i dolicza do rachunku Edytowane 15 Grudnia 2022 przez Pigmei Odnośnik do komentarza
Rowan 255 Opublikowano 15 Grudnia 2022 (edytowane) Dokładnie, do Carraro wszystkie części są dostępne i ceny nie są wcale jakieś astronomiczne tak normalnie po za serwisem. Edytowane 15 Grudnia 2022 przez Rowan Odnośnik do komentarza
grzybu1 35 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Rowan napisał:Najbardziej wybija się jeśli są niesprawne hydroakumulatory i faktyczna amortyzacja nie działa. Ja w polu używam. Może do orki nie, ale do innych prac uzywam. Po to jest, żeby sie nie trzepać na polu. jak się objawia to, że są niesprawne hydroakumulatory ? Odnośnik do komentarza
JD1052 230 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Takie że os normalnie się podnosi do zadanej wysokości ale nie amortyzuje. Odnośnik do komentarza
ChiquitaB 817 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Ale jak coś jest wydupczone konkretnie razem z gniazdem to bez tokarza sobie nie poradza Odnośnik do komentarza
Pigmei 1944 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Serwis to nie garażowe Mietki, tam niczego nie drutują, nie rzeźbią tylko wymieniają Odnośnik do komentarza
grzybu1 35 Opublikowano 15 Grudnia 2022 My jesteśmy Mietkami i daliśmy do tokarza 😅 ważne żeby nie było luzu, a czy wymienione, czy dorobione jeden ciul. Odnośnik do komentarza
bears 546 Opublikowano 15 Grudnia 2022 27 minut temu, ChiquitaB napisał: Ale jak coś jest wydupczone konkretnie razem z gniazdem to bez tokarza sobie nie poradza Tokarz wytoczy korpus i go osłabi albo dorobi sworznia który się urwie albo wypadnie, walnie przy 40km\h i kogoś jeszcze zabije. Jak myślisz do kogo zapuka policja? Rolnik pierwsze co zrobi to wyprze się i skieruje panów do serwisu. Serwis w rzeźby się nie bawi i montuje nowe, chyba że mają jakiegoś amatora... Odnośnik do komentarza
grzybu1 35 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Połowa maszyn jest tak naprawiana. Ile obciążników jeździ zawieszonych na przednich tuzach robionych samodzielnie bez żadnych atestów... ucho się urwie i też na drogę może walnąć. Każdy bolec na łącznikach tym myśleniem powinien mieć atest żeby nic nie spadło. Odnośnik do komentarza
ChiquitaB 817 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Ile tokarz ci wytoczy otwór jak będzie wybity ? Lekkie jajo i bedzie waliło jak glupie i się jeździć nie da. To co on tam osłabi. Dobry tokarz zrobi ci wytrzymalsze jak te ich części zamienne. No chyba że tokarz pipa. Odnośnik do komentarza
Rowan 255 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Nie wyobrażam sobie żeby doprowadzić do takiego luzu aby wywaliło całkiem tuleje i gniazdo żeby rozbiło. Nie dałoby sie tym jeździć… Odnośnik do komentarza
Pigmei 1944 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Wiesz co kolega dał do tokarza? Pod drugą fotką napisał tak: Cytat Te czarne widełki co wkleiłeś są wyklepane i mają luz, poszły do regeneracji do tokarza. Zrobi wstawkę i po problemie. Akurat zawieszenie u nas było smarowane bardzo często i tego akurat pilnowaliśmy mocno. Po prostu się zużyło. Jakby nie było dostępnych i były chore ceny tego bym zrozumiał ale cały nowy komplet naprawczy z widełkami można mieć za tysiaka. https://www.sklep-rolniczy.pl/zestaw-ucha-osi-przedniej-6000104456-6000104453-40,4,15575,33283 Odnośnik do komentarza
Rowan 255 Opublikowano 15 Grudnia 2022 Wieszaki karnetu. One się faktycznie często rozbijają. Od niedopilnowania. Tam jak sie ZACZYNA tworzyć luz, trzeba dokręcać ten „dławik”. Po prostu trzeba to kontrolować, a nie czekać aż zacznie trzaskac przy skręcaniu. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się