Skocz do zawartości

Tuleja jumz



silnik nigdy nie remontowany 74 rok czyli niemal 50 lat bez remontów chodził miał moc tylko poszła woda do oleju ,orginalne części dostępne od ręki ,ciekawe który nowy ciągnik dorówna wytrzymałością i dostępem części tym starszym maszynom.
Co widzimy na zdjęciu Tuleja jumz ?

Tuleja silnika Jumz jest kluczowym elementem konstrukcji utrzymującym precyzję działania silnika przez zapewnienie właściwego położenia tłoka. Ten komponent jest szczególnie istotny w traktorach Jumz, znanych z solidnych i niezawodnych silników Diesla o czterech cylindrach. Moc takich jednostek wynosi około 60 KM, co zapewnia optymalną efektywność przy pracach polowych oraz w transporcie. Skuteczność pracy tego podzespołu wpływa na trwałość i sprawność silnika, umożliwiając efektywną współpracę z innymi maszynami rolniczymi, takimi jak siewniki czy rozrzutniki. W kontekście serwisu i naprawy, tuleja więc stanowi ważny element, którego regularna kontrola i ewentualna wymiana są kluczowe dla utrzymania optymalnych osiągów ciągnika Jumz.

  • Like 2



Rekomendowane komentarze

Sylwestero88 napisał:

Nie w tym rzecz Pany. Mi chodzi o to że kupi a potem jęczy ze serwis drogi, a to awarie a to części drogie ale ma lepsze jak sąsiad

Jeszcze rozumiem jak ktoś np kupi maszynę na usługi ze mu się to zwróci w stosunkowo krótkim czasie ale wydać te 400k na to żeby obrobić parę swoich morg to co za inwestycja. Co to za "rozwoj"? Stawiać va banque dorobek paru pokoleń dla jednej zabawki?

Dnia 19.11.2022 o 16:23, GucioJUMZ napisał:
Dnia 19.11.2022 o 08:58, Alchemik napisał:

ma większa średnicę zawracania.

Nie prawda z bronami 5 robisz skręt na max i wjazd obok 

 

Według instrukcji Jumz z użyciem hamulca ma promień skrętu 5m.

C360 ma 3.87m bez hamulca i 3.49 z hamulcem. 

W JUMZie częsta modyfikacja, to zmiany, żeby zwiększyć skręt kół.

Może w tym co kolega jeździł już coś zmieniono.

1 godzinę temu, jarekm411 napisał:

stare i niezawodnego to oksymoron

To czemu koleś handlujący nowymi i prawie nowymi używanymi ciągnikami (JD) trzyma się przy uprawie u siebie starych serii w większości kupionych jako używki, czasami robiąc grube remonty, ale nie zmienia na nowe?  ( Coś tam nowego miał, ale raczej mały kaliber ciągnika) Musi to wychodzić dla niego bardziej opłacanie niż zmiana na nowe.

3 godziny temu, Alchemik napisał:

Może w tym co kolega jeździł już coś zmieniono.

Jest na orbitrolu i siłowniku na osi w jedną stronę jest trochę większy skręt z hamulcem nigdy nie zawracam 

 

1 godzinę temu, jarekm411 napisał:

stare i niezawodnego to oksymoron

Wszystko ma swój czas nowe pancerne też nie są mimo że technika obrabiania metalu dokładność jest na wysokim poziomie to coś nie pyklo mimo lepszego oleju większej świadomości użytkownika coś zawsze zawodzi 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v