Skocz do zawartości

Remont Ursusa



W dniu 25.09.2022r rozpocząłem mały remont, na początku idą hamulce z racji tego że nie ma ich w ogóle a jeździć jakoś trzeba. Wyrzucona również została kabina. W przyszłości będą kolejne prace ;)
W tle Jumz z ktorym też będą fotki z remontu i prac ( następny w kolejce)




Rekomendowane komentarze

Chełmno ma coraz mniej części w swojej ofercie przykładowo do takiej c-330, ostatnio kolega szukał kół zębatych do skrzyni chciał z Chełmna to miał duży problem aby coś skompletować aby wspólpracujące były właśnie jednego producenta jak jedno koło znalazł tak drugiego już nie mógł dostać i chyba poszły ze Skropola 

@lukbold I co się śmiejesz,jak nie masz pojęcia co jak kto gdzie wypuszcza i gdzie produkuje.Wielki Znafffcy na tych agrofoto jedynie co  potrafią to wyśmiewać,coś powiedzieć mądrego to nigdy.

@Roki212 ,Skropol robi dla Waryńskiego,Chełmno klepie już głównie z Indii.Jedynie w miarę sensowne części to Morga i Andoria oraz URsus jeśli chodzi o głowice do c-330 czy do c-360 bo mają swoją odlewnie,Rol Mar zainwestował,z Czasem wejdzie porządny rozrząd do c-360

Jeśli chodzi o skrzynie to nikt nie chce się podjąć,jeden producent producent zastanawia się nad wprowadzeniem produkcji skrzyni do c-360 ale nic więcej nie moge powiedzieć kto i jak.

 

Dnia 19.10.2022 o 16:57, Adi96 napisał:

@lukbold I co się śmiejesz,jak nie masz pojęcia co jak kto gdzie wypuszcza i gdzie produkuje.Wielki Znafffcy na tych agrofoto jedynie co  potrafią to wyśmiewać,coś powiedzieć mądrego to nigdy.

@Roki212 ,Skropol robi dla Waryńskiego,Chełmno klepie już głównie z Indii.Jedynie w miarę sensowne części to Morga i Andoria oraz URsus jeśli chodzi o głowice do c-330 czy do c-360 bo mają swoją odlewnie,Rol Mar zainwestował,z Czasem wejdzie porządny rozrząd do c-360

Jeśli chodzi o skrzynie to nikt nie chce się podjąć,jeden producent producent zastanawia się nad wprowadzeniem produkcji skrzyni do c-360 ale nic więcej nie moge powiedzieć kto i jak.

 

Skończ już marzyć.... za kilka lat te twoje cuda techniki skończą wreszcie w hucie.... ciekawe do czego będziesz się onanizował. Żaden producent nie będzie robił części do tego z prostej przyczyny: małorolni dziadkowie wykruszą się w ciągu kilka lat dobici cenami nawozów a młodsi którzy pozostaną zmuszeni pójściem na etat nie będą tracić  wolnego czasu na babranie się w trym szajsie tylko jak już chcą robić to kupują zachodni gruz i remontują go RAZ a dobrze...

Moja 60tka dostała misje życia: wystać w kolejce za węglem dla całej rodziny. Jest stworzona do tego. O stan się nie martwię bo przy 100h rocznie nie ma prawa nic się zepsuć a chociażby to z odpowiednim zapleczem sobie z tym radze zresztą póki co nie musiałem robić grubszych remontów. Jak się uda dostanie tłumik z nierdzewki oczywiście Andrychowski a nie jakiś waryński chłam

Edytowane przez lukbold
  • Like 1
  • Haha 1
5 godzin temu, Roki212 napisał:

To jak Skropol robi dla Waryńskiego to czemu Skropol lepiej pasuje nie miałem problemu z takimi trybami w skrzyni jeśli trzeba było coś podmienić, a sam pisałeś wcześniej że te Waryńskiego jednak nie pasowały na wałek już nie pamiętam co i jak tam dokładnie było. No chyba że od niedawna dla nich robią 

Poprawili nieco moduł zęba ale w Skropolu jest taki sam,buble też się trafiają w Skropolu krzywe koła i to się nigdy nie ułoży.Koła rozrządu z Chełma Waryniaka to wszystko Skropol.

@lukbold To ty pie****dolisz od kilku lat tak samo i co,nadal to najbardziej popularny ciągnik części podrożały o dobre 100% to jak ma zabraknąć?  Prorok się znalazl od 7 boleści.Ja do maszyn się nie onanizuje tak jak ty,ja za dziewczynami się oglądam,może ty nie wiesz co z kobietą zrobić🤣🤣🤣 Tak młodociani remontują raz a dobrze pytanie za co 🤣🤣🤣.Jak dbasz tak masz i tyle że modlisz żeby tak prosty ciągnik nie nawalił.Z 60tka nie potrafią sobie poradzić a za zachodnie maszyny biorą.Nawet nie rozumiesz mojego przesłania,ja nie twierdzę że c360 jest cudowna,tylko mininie kilkanaście lat za nim ludzie przestaną tym robić,a ty piep****rżysz o jakieś fantazji.Częsci są wprowadzone innych producentów bo jest dobry zbyt na to,ale tobie nie może przejść przez gardło jak tak relikt cały czas jest popularny i części nadal dostępne.Wał korbowy porządny na dzień dzisiejszy kosztuje około 2k.... Korby po 260 zł a głowica po 600 szt.Robić silnik od nowa wychodzi prawie 10 tyś koszt.

Edytowane przez Adi96
17 godzin temu, lukbold napisał:

No nie potrafią sobie poradzić z 60 tką bo nie maja czasu siedzieć godzinami i przerzucać tony złomu na sklepowym magazynie dopasowując części tak jak ty masz w zwyczaju. bo niby skąd byś wiedział o wyższości jednego gówna nad drugim :D

Dziwnym trafem u mnie nic się dzieje,występują usterki gdzie usuwa się wolnym czasie jak np mi walnął cylinderek z lewej strony który miał paranaście lat. Każdy jeden ciagnik sie psuje mniej lub wiecej. U mnie 60 jedyny gospodarstwie i normalnie służy sezon za sezonem,u ciebie tyle co po węgiel wyskoczyć i są problemy.Zabierają się za naprawy takie patałachy jak ty i wielki jest problem.Skoro takie gówno i powinno skończyć w hucie to co u ciebie robi na podwórku? Co nie stać na lepszego? Nie ma jak czysta Hipokryzja.

@mf362 Za jakiś czas powinniem wejść nowy rozrząd do c360,porządne spasowanie i znaki nabite.

Edytowane przez Adi96

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v