Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

37 minut temu, bratrolnika napisał:

czyli garażu jeszcze się nie dorobiłeś???😉

Jesteśmy mechanikami(głównie samochodowymi, ale kiedyś tata robił dużo sadowników, po trochu do tego wracamy jak widać) i prowadzimy mały sad, oczywiście dla tego że nie mamy do tego wykształcenia to nie zawsze wychodzi dobrze. Jeden znajomy sadownik który naprawia i przerabia ciągniki i maszyny powiedział kiedyś o tacie "za plecami" że najgorzej jak mechanik bierze się za sad i z tąd mój nick ;)

 

35 minut temu, Bananek napisał:

Nie, po prostu tak poważna awaria, że nie zdołał zjechać i prawi w sadzie.

 

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

8 minut temu, emtecc napisał:

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

Mam tak samo napędzaną pompę z wału w moim Lamborghini R654f z 1987r, demontowałem w tym roku koło pasowe I nie widzę tam żadnych uszkodzeń

26 minut temu, emtecc napisał:

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

jeśli pompa będzie zasilać tylko wspomaganie to nie powinno być problemu

problem który opisujesz występuje jesli zamontuje się większą pompę, zasilającą np. ładowacz czołowy

9 godzin temu, emtecc napisał:

koło pasowe na wale raczej nie jest na wielofrezie jak to było zrobione w Ostrówku przy takim montażu pompy... Przy dokręcaniu kierownicą silnik poczuje więc trochę oporu będzie na klin przy kole pasowym. W/g mnie nie jest to dobre rozwiązanie. Na pewno tańsze niż pompa przy rozrządzie (jak w zetorach) ale nie lepsze

przy małej pompie do takiego hydraulicznego układu kierowniczego nic się nie będzie działo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v