Skocz do zawartości

Nowy alternator do Ursusa


PRIMO

Alternator Agtech

  • Like 3

Rekomendowane komentarze

Ładny ale czy dobry Ja preferuje stare ,a jak padnie to daje do regeneracji Ostatnio przywróciłem do życia za 180 zł 

  • Like 3
Odnośnik do komentarza
4 minuty temu, debrzyna napisał:

Ładny ale czy dobry Ja preferuje stare ,a jak padnie to daje do regeneracji Ostatnio przywróciłem do życia za 180 zł 

No u mnie regeneracja zakończyłaby się ponad dwie stówy to wolałem dołożyć i mieć nowy. 

Odnośnik do komentarza

Miałem z tej dziadowskiej firmy w rusku i po 10mth łożyska yebły. Założyłem to co walało mi się po garażu, czyli Valeo z trzydziesto letniego dostawczaka renault i chodzi już 3 sezony.

Odnośnik do komentarza

To mi tydzień temu udało się zdobyć takiego leżaka magazynowego, ma minimum 25 lat i tylko szczotek brakuje, kosztował mnie 50 zł.  Stary Elmot. :)

 

al.JPG

Odnośnik do komentarza
2 godziny temu, PRIMO napisał:

No u mnie regeneracja zakończyłaby się ponad dwie stówy to wolałem dołożyć i mieć nowy. 

ja tez tak myślałem i kupiłem i uchwyty nie pasowały w ogóle potem wymieniłem na drugi i tez nie pasowały i oddałem i na regenerowałem stary.

Edytowane przez Strongman
Odnośnik do komentarza
8 minut temu, robi57362 napisał:

ktoś nie ma w co kasy wsadzić chyba .... trzeba na szrot jechać i za 60 zl kupisz i 10x przezyje tego

I przerabiaj uchwyty a ja na takie zabawy czas nie mam. 

5 minut temu, Strongman napisał:

ja tez tak myślałem i kupiłem i uchwyty nie pasowały w ogóle potem wymieniłem na drugi i tez nie pasowały i oddałem i na regenerowałem stary.

Zanim coś się kupi to trzeba sprawdzić czy akurat jest to samo a ten co kupiłem ma identyczne mocowania jak stary. 

Odnośnik do komentarza

Gdyby ktoś potrzebował do dużego ursusa  na 24v po regeneracji to oddam za 200 Kupiłem kiedyś ,miał byc na 12 v Dopiero w po regeneracji wyszło ze to na 24 jest

Odnośnik do komentarza

Też mam w c330 jakiś samochodowy już z 6 lat i nigdy nie było problemu. Nie wiem z jakiego do samochodu bo jeszcze ojciec to zakładał.

Odnośnik do komentarza

Wywalanie kasy na badziewie. Ja w lursusie i zetorku mam samochodowe z odzysku Bosh i śmiga parę lat bez problemów.Koszt żaden praktycznie. 

Odnośnik do komentarza
mikad napisał:

Ten stary elmot to też dziadostwo, najlepsze są ze starych golfów jedynek i dwójek.

Nie musi być konieczne z Golfa, byle był z VAG-a. Pasuje na taki koło od prądnicy z C-360 (troszkę trzeba piastę stoczyć) a na to koło większość pasków klinowych z silników. Przerobiłem już tak parę ciągników i maszyn budowlanych, działa do dziś. Koszt - do 50 zł plus 2 godziny pracy 😉.

Odnośnik do komentarza

Teoretycznie trzeba tylko patrzeć czy podejdzie pod wspornik prądnicy od C-360 - taki regulowany płaskownik na śrubę M8. Reszta nie ważna - te alternatory dają najmniej 70A a z reguły 90A. To aż nadto. Regulator mają wbudowany w szczotkotrzymacz.

Odnośnik do komentarza
jonek98 napisał:

w 3p mam 3 rok szybkoobrotowego najtańszego chinola,i na razie nie wygląda by miał się poddać

kurde nie to zdjęcie

Odnośnik do komentarza
jonek98 napisał:

w 3p mam 3 rok szybkoobrotowego najtańszego chinola,i na razie nie wygląda by miał się poddać

Też mam taki już drugi w C-360. Pierwszy po prostu pewnego razu już nie zakręcił. Akurat musiałem jechać więc kupiłem drugi. Pierwszy czeka na diagnozę aż się drugi skończy 😅😅😅.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v