Skocz do zawartości


Ciągnik świeżo po założeniu ładowacza

Co widzimy na zdjęciu Farmtrac 6050 DT + TUR 4?

Ciągnik Farmtrac 6050 DT, wyposażony w ładowacz czołowy TUR 4, pracuje na placu gospodarstwa, wykonując codzienne zadania załadunkowe. Moc silnika wynosi 50 KM, co umożliwia efektywne operowanie ładowaczem w różnorodnych warunkach pracy. Ten model jest napędzany silnikiem czterocylindrowym o pojemności skokowej 3.6 litra, co zapewnia wystarczającą siłę i wytrzymałość podczas transportu materiałów. Skrzynia biegów mechaniczna 8/2 pozwala na precyzyjne dostosowanie prędkości i momentu obrotowego do potrzeb wykonywanej pracy. Dzięki solidnej konstrukcji i odpowiedniemu rozkładowi mocy, Farmtrac 6050 DT skutecznie współpracuje z różnymi narzędziami i maszynami, dostosowując się do wymagań rolnika podczas obsługi gospodarstwa.




Rekomendowane komentarze

1 godzinę temu, kamcio15 napisał:

Kabina widać, że budżetowa, wiele wyszedł z tą kabiną? Jak się sprawuje? Te kolażówki z przodu trochę kiepskie pod ładowacz. 

Z kabiną prawie w 60 000 brutto, myślisz że oryginalna przednia oś w C360 jest mocniejsza i bardziej komfortowa od tej? 

1 godzinę temu, Luke16 napisał:

Bez obrazy ale okropny.

Ale pewnie 

3 x C

CENA CZYNI CUDA

A mi się podoba 🙂

3 minuty temu, witejus napisał:

przypomina Forda z lat osiemdziesiątych

Bo to jest Ford 3600 chyba nawet na licencji. 

11 minut temu, wojak1986 napisał:

Jeżeli to parę lat pochodzi i od razu się nie rozleci to warto. To pewnie z 7-8 dych warte to co kupi za te pieniądze jakiegoś szrota. Używka loteria a tu zawsze nowe. Najważniejsze nie wymagać od tego cudów. To ma się nie psuć

Na początku szukaliśmy używki 3512 lub coś zbliżonego ale za coś w dobrym stanie trzeba trzeba zapłacić jakieś 40tys więc wybraliśmy Farmtraca 

1 minutę temu, manieks120 napisał:

Ale to chyba jakiś nowy typ mocowania bo wcześniej matstal robił okropną rzeźnie, takie strasznie ulepione 

W drugim ciągniku mam TracLift 220 i porównując MetStal to widać że słabiej wykonany ale w tej cenie jest ok. Do tego modelu ciągnika niema dużego wyboru ładowacza ale myślę że będę zadowolony. 

To są sprawdzone konstrukcje lat 80 fordy . To będzie śmigać tylko wiadomo komfort nie ten. A czemu ludzie kupują podkresle że FT prawie złapie w tym roku 500 sprzedanych sztuk są tanie proste w budżecie mieszczą się na dofinansowania na małe gospodarstwa . Wolał bym takiego małego nowego ft na zwrot niz wypierdzianą 60 do remontu tu jest napęd normalny chociaż

2 godziny temu, witejus napisał:

przypomina Forda z lat osiemdziesiątych

Bo to jest na licencji forda właśnie i te konkretne modele heritage są sprowadzane z Indii tzn są w częściach w Mrągowie składane linia Europlein jest wyprodukowana i zaprojektowana w Polsce od 0 takie różnice mamy

2 minuty temu, zkordalski napisał:

To są sprawdzone konstrukcje lat 80 fordy . To będzie śmigać tylko wiadomo komfort nie ten. A czemu ludzie kupują podkresle że FT prawie złapie w tym roku 500 sprzedanych sztuk są tanie proste w budżecie mieszczą się na dofinansowania na małe gospodarstwa . Wolał bym takiego małego nowego ft na zwrot niz wypierdzianą 60 do remontu tu jest napęd normalny chociaż

Akurat te na dofinansowanie czyli seria Europline są już dość komfortowe bo ten który ja mam to po prostu druga połowa lat 70 nawet z małymi detalami współczesnymi. Genaralnie Farmtrac dobrze sobie radzi na rynku jak na tak małego producenta a na pewno bardzo stabilnie. Ja jestem zadowolony z ciągnika co by kto mi nie mówił to ja jednak wiem o nim trochę więcej.  

2 godziny temu, george619 napisał:

Z kabiną prawie w 60 000 brutto, myślisz że oryginalna przednia oś w C360 jest mocniejsza i bardziej komfortowa od tej? 

 🙂

Cena dobra jak za nowy ciągnik, wiadomo nie ma też co wymagać za takie pieniądze zwracając uwagę na ceny innych nowych ciągników. Co do przedniego mostu, nic takiego nie napisałem, chodziło mi o same koła, że są dość wąskie jak na ciągnik z "przodkiem". Pytałem rok temu o ofertę na taki i na ft 555dt i ten cenowo wychodził lepiej z 'ori' kabiną, ale ten drugi wyglądał lepiej względem wykonania i szczelności kabiny.do 555dt proponowali mi ładowacz z Agromaszu więc i do tego też pewnie by dobrał, wszystko kwestia ceny. Osobiście raczej bym się nie pokusił o żaden z ww modeli ale jeśli ktoś chce jakiś nowy ciągnik w zastępstwo chociażby wysłużonej C-360 to jest to doibra alternatywa. Niech służy jak najlepiej 🙂

  • Like 1
4 godziny temu, wojak1986 napisał:

Używka loteria a tu zawsze nowe.

Nie chcę mi się rozpisywać o przygodach z nowym ciągnikiem jakie przerabialiśmy... I niestety nie tylko my. Od tamtej pory wolę używki, stare sprawdzone mechaniczne. A na upartego za takiego gdzie jeszcze coś zostanie w kieszeni, taniego w serwisie wolę Zetora 6245 ewentualnie 5245 chociaż z normalną komfortową kabiną, nawet całego do remontu....

W dzisiejszych czasach nowe nie znaczy lepsze, czy bezawaryjne

Edytowane przez Luke16
  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v