Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Te zaślepione otwory są do ramy od ładowacza. Te bardziej z przodu to do tych "odbojów" co się montuje przy ładowaczu, żeby maski nie połamać o przyczepę, albo np do mocowań sprężyn od kosiarki czołowej. Identycznie mam w Valtrze. W MFach, Fendtach, czy Claasach jest tak samo w zintegrowanych TUZach

Tutaj TUZ od Valtry N3, który jest częścią ramy ciągnika, jednocześnie wspornikiem przedniej osi i zestawu chłodnic. Miska olejowa w tych ciągnikach jest jednym, solidnym odlewem. Co prawda nie zastąpi to typowej ramy, jak np w JD, ale nie ma obawy o to, że złamie się to na pół, o ile ma się trochę wyobraźni i do 4-cyl ciągnika nie czepia się na przód po 1,5 tony 

przedni-tuz-valtra-n3-27875872.jpg 

  • Like 2

w konfiguratorze do t6. też są szyny boczne silnika


w cnh konsola ładowacza jest przykręcana do szyn bocznych silnika a nie bezpośrednio do kadłuba najpierw zakłada się szyny boczne a póżniej konsole stoll. Dlatego w konfiguratorze jest opcja szyny boczne silnika i druga opcja szyny boczne z konsolą do ładowacza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v