Pięknie skończony kosz biegów, na zdjęciu akurat kosz szybkiego zakresu czyli od 13 do 18.
Pigmei 1995 Opublikowano 19 Października 2020 To kupuj i obyś szczęścia miał więcej niż w totku, bo chyba nie myślisz że ostatnich xx lat stał i nic nie robił, no chyba że stał co raz na serwisie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764038
Mikruss 537 Opublikowano 19 Października 2020 W sumie to nie jest jakis super remont generalny bo wymiana sprzegiel w koszach uszczelniaczy i pewnie lozysk w skrzyni i cena jak w kazdym innym. Jakby doszly synchronizatory tryby itp to by byla kwota masakra. Ja w valtrze t170 dalem za remont 30 tys i to bylo tanio dzieki tylko temu ze kupilem druga kompletna skrzynie z trybami za 8 tys zl bo w mojej byly tryby zmielone, do tego wszystkie uszczelki i lozyska i nowy rewers i robocizna no ale ciagnik byl kupiony za odpowiednio nizsza kwote jako uszkodzony. Co sie okazalo przy remoncie, komus sie zagiela rurka od smarowania skrzyni, poszlo glowne lozysko i pozniej juz polecialo po trybach bo ktos jezdzil do samego konca zamiast stanac jak zaczelo cos pukac. Co do ciagnika z mat 80tych to sa fajne ale jak siadzie tam cos mechanicznie to sie zaczyna robic ciekawie z dostepem czesci Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764045
songo 913 Opublikowano 19 Października 2020 wydaje mi się że łatwiej dostać części do starego fendta niż do nowej valtry, bo tych fendtow wyszło tysiące, a valtry są dosyć unikatowe w okolicy są 2 valtry na dobre 50 fendtow :D Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764056
krzysio22 1050 Opublikowano 19 Października 2020 To, że w okolicy jest więcej wcale nie oznacza, że wszędzie tak jest. Jak się dobrze pokręcisz to części znajdziesz do każdego. Istnieją już firmy co dorabiają tryby/koła zębate, tylko ciekawe jak z ich trwałością. Ale valtry chyba słyną ze słabych skrzyń. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764059
artur125 1328 Opublikowano 19 Października 2020 a nowa valtra ma tą samą przekładnię co fendt. pewnie nawet arbos ma to taki szmaragdowy składak. Tak z d*py strzelę silnik perkins , skrzynia zf( montowana w mf-ach) Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764061
krzysio22 1050 Opublikowano 19 Października 2020 vario ma chyba tylko seria s Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764063
Mikruss 537 Opublikowano 20 Października 2020 Dokładnie vario ma Ska a mniejsze mają hydrostaty Linde jak dobrze pamiętam. Co do skrzyń w valtrze to są dość trwałe, u mnie to był wypadek przy pracy można powiedzieć bo ktoś o coś uskodził rurkę, w dwóch pozostałych valtrach ponad 11 tys h i skrzynie nie ruszone kluczem co widać na kadłubie. Co do części do skrzyń do valtry to bez problemu są do dostania czy na szrotach czy nowe ale fakt cena powala, za to do vario nie ma możliwości kupna w serwisie nowych elementów a poza serwisem brak dostępności dla przeciętnego mechanika więc pozostaje szukanie na szrotach ze spalonych a to też graniczy z cudem bo zanim taki szrot zjedzie to juz skrzynia sprzedana. No i ostatnia sprawa to że jak ktoś nie umie jeździć danym modelem to skrzynie bardzo szybko załatwi, nawet takie vario jednemu chodzi 15 tys h i ma ponad 500 bar ciśnienie a inny załatwi w 6 - 7 tys h.... 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764423
agromichal 118 Opublikowano 21 Października 2020 Mikruss napisał: Dokładnie vario ma Ska a mniejsze mają hydrostaty Linde jak dobrze pamiętam. Co do skrzyń w valtrze to są dość trwałe, u mnie to był wypadek przy pracy można powiedzieć bo ktoś o coś uskodził rurkę, w dwóch pozostałych valtrach ponad 11 tys h i skrzynie nie ruszone kluczem co widać na kadłubie. Co do części do skrzyń do valtry to bez problemu są do dostania czy na szrotach czy nowe ale fakt cena powala, za to do vario nie ma możliwości kupna w serwisie nowych elementów a poza serwisem brak dostępności dla przeciętnego mechanika więc pozostaje szukanie na szrotach ze spalonych a to też graniczy z cudem bo zanim taki szrot zjedzie to juz skrzynia sprzedana. No i ostatnia sprawa to że jak ktoś nie umie jeździć danym modelem to skrzynie bardzo szybko załatwi, nawet takie vario jednemu chodzi 15 tys h i ma ponad 500 bar ciśnienie a inny załatwi w 6 - 7 tys h.... Akurat do vario nie mamy problemu z dostępem części, w sumie do żadnego niema problemu. Za trwałość ciągnika odpowiada marka a druga połowa to operator, można dbać a będzie się jebac, z uzywkami to trzeba dobrze oglądać, fendta kupić w dobrym stanie to trzeba naprawdę dobrze go oglądać Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764517
Mikruss 537 Opublikowano 21 Października 2020 @agromichal juz kiedys gadalismy o vario i wiem ze Ty masz jakies dojscie i flatego napisalem ze nie kazdy jest w stanoe dostac te czesci. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/788702-case-puma-210/page/2/#findComment-2764529
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się