Skocz do zawartości

Case puma 210



Pięknie skończony kosz biegów, na zdjęciu akurat kosz szybkiego zakresu czyli od 13 do 18.



Rekomendowane komentarze

W sumie to nie jest jakis super remont generalny bo wymiana sprzegiel w koszach uszczelniaczy i pewnie lozysk w skrzyni i cena jak w kazdym innym.

Jakby doszly synchronizatory tryby itp to by byla kwota masakra.

Ja w valtrze t170 dalem za remont 30 tys i to bylo tanio dzieki tylko temu ze kupilem druga kompletna skrzynie z trybami za 8 tys zl bo w mojej byly tryby zmielone, do tego wszystkie uszczelki i lozyska i nowy rewers i robocizna no ale ciagnik byl kupiony za odpowiednio nizsza kwote jako uszkodzony. Co sie okazalo przy remoncie, komus sie zagiela rurka od smarowania skrzyni, poszlo glowne lozysko i pozniej juz polecialo po trybach bo ktos jezdzil do samego konca zamiast stanac jak zaczelo cos pukac.

Co do ciagnika z mat 80tych to sa fajne ale jak siadzie tam cos mechanicznie to sie zaczyna robic ciekawie z dostepem czesci

Dokładnie vario ma Ska a mniejsze mają hydrostaty Linde jak dobrze pamiętam. Co do skrzyń w valtrze to są dość trwałe, u mnie to był wypadek przy pracy można powiedzieć bo ktoś o coś uskodził rurkę, w dwóch pozostałych valtrach ponad 11 tys h i skrzynie nie ruszone kluczem co widać na kadłubie. Co do części do skrzyń do valtry to bez problemu są do dostania czy na szrotach czy nowe ale fakt cena powala, za to do vario nie ma możliwości kupna w serwisie nowych elementów a poza serwisem brak dostępności dla przeciętnego mechanika więc pozostaje szukanie na szrotach ze spalonych  a to też graniczy z cudem bo zanim taki szrot zjedzie to juz skrzynia sprzedana.

No i ostatnia sprawa to że jak ktoś nie umie jeździć danym modelem to skrzynie bardzo szybko załatwi, nawet takie vario jednemu chodzi 15 tys h i ma ponad 500 bar ciśnienie a inny załatwi w 6 - 7 tys h....

  • Like 1
Mikruss napisał:

Dokładnie vario ma Ska a mniejsze mają hydrostaty Linde jak dobrze pamiętam. Co do skrzyń w valtrze to są dość trwałe, u mnie to był wypadek przy pracy można powiedzieć bo ktoś o coś uskodził rurkę, w dwóch pozostałych valtrach ponad 11 tys h i skrzynie nie ruszone kluczem co widać na kadłubie. Co do części do skrzyń do valtry to bez problemu są do dostania czy na szrotach czy nowe ale fakt cena powala, za to do vario nie ma możliwości kupna w serwisie nowych elementów a poza serwisem brak dostępności dla przeciętnego mechanika więc pozostaje szukanie na szrotach ze spalonych  a to też graniczy z cudem bo zanim taki szrot zjedzie to juz skrzynia sprzedana.

No i ostatnia sprawa to że jak ktoś nie umie jeździć danym modelem to skrzynie bardzo szybko załatwi, nawet takie vario jednemu chodzi 15 tys h i ma ponad 500 bar ciśnienie a inny załatwi w 6 - 7 tys h....

Akurat do vario nie mamy problemu z dostępem części, w sumie do żadnego niema problemu. Za trwałość ciągnika odpowiada marka a druga połowa to operator, można dbać a będzie się jebac, z uzywkami to trzeba dobrze oglądać, fendta kupić w dobrym stanie to trzeba naprawdę dobrze go oglądać


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v